Raste Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde kost meg med en Torres skade nå og sett hvordan dem hadde greid seg uten to av Pools beste spillere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Slemt, men jeg håper vel innerst inne på det samme som Raste, så kan Keane sitte i London å le seg i hjel. Gerrard ute med hamstring problem, så det blir snakk om uker. Dette er fakkts, det er i følge legene til Liverpool og ble fortalt til Itv. Endret 4. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jailard/Divard skadet! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes det er en smule smålig å juble over skader, selv når det rammer folk som Failard/Bailard. Ikke er det vesentlig for tittelkampen heller, Pool er sjanseløse uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ble Divard skadet under et dive eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sitter ikke og håper på skader, men er greit å bli glad når de først blir skada. Ble Divard skadet under et dive eller? Jailard ble sikkert skadet fordi han ville unngå fengsel! Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ble Divard skadet under et dive eller? Jailard ble sikkert skadet fordi han ville unngå fengsel! Hater Gerrard ganske så sterkt, men nå synker vel denne tråden ned på et vel lavt nivå? Endret 4. februar 2009 av larsevenes Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er ikke uenig, Geir. Men the irony om Torres blir skadet... Priceless Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ble Divard skadet under et dive eller? Haahahha..EPIC kommentar Dark! :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fat chance at Liverpool scorer i denne kampen. Eneste spilleren som greier å treffe nota mot Everton er ute Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Velkommen tilbake Game.. Vi har savna deg.. Litt smålig å skulle ønske seg sånt, så då gjer vi ikkje det, men samtidig så hadde det som ein anna her sa, vore veldig spennande å sjå taktikken til Liverpool no, dersom Torres skulle finne på å bli skadd. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Stoler på Cahill. dersom Torres skulle finne på å bli skadd. Det er da ingen problemer. De kjøpte en stjernespiss i sommer. Tidenes kjøp hevder de. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes det er en smule smålig å juble over skader, selv når det rammer folk som Failard/Bailard. Ikke er det vesentlig for tittelkampen heller, Pool er sjanseløse uansett. Jeg syns det er også lavmål å håpe på skader, men det ville jo ha blitt litt komisk om Torres hadde blitt skadet i samme slengen. Syns du ikke? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes det er en smule smålig å juble over skader, selv når det rammer folk som Failard/Bailard. Ikke er det vesentlig for tittelkampen heller, Pool er sjanseløse uansett. Jeg syns det er også lavmål å håpe på skader, men det ville jo ha blitt litt komisk om Torres hadde blitt skadet i samme slengen. Syns du ikke? Det skal jeg ikke nekte for. Forøvrig bra at The Game er back on track. Hørte rykter om at han var lifebanned, noe som hadde vært trist. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De har fjernet lifeban fra forumet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En utestengelse er en sak mellom bruker og moderatorteamet, og skal ikke diskuteres offentlig i en tråd. Det er for det første off topic, og for det andre none of your business. 5 innlegg er slettet fra tråden. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Synes det er en smule smålig å juble over skader, selv når det rammer folk som Failard/Bailard. Ikke er det vesentlig for tittelkampen heller, Pool er sjanseløse uansett. Tror jeg det jeg leser? Godt det finnes noen av dere. Uten Gerrard blir det tøft ja. Endret 4. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Osman i stoplen Edit: Lucas ja. Rødt kort! Nå håper jeg på ekstraomganger så blir Liverpool gutta utslitt. Endret 4. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Herreminhatt så unødvendig å takle på den måten der.. :!: Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Wonderkid Lucas, bra jobba. EDIT: nå kommer Pool til å spille bedre, haha. Endret 4. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå