Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slemt, men jeg håper vel innerst inne på det samme som Raste, så kan Keane sitte i London å le seg i hjel.

Gerrard ute med hamstring problem, så det blir snakk om uker. Dette er fakkts, det er i følge legene til Liverpool og ble fortalt til Itv.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Synes det er en smule smålig å juble over skader, selv når det rammer folk som Failard/Bailard. Ikke er det vesentlig for tittelkampen heller, Pool er sjanseløse uansett.

Jeg syns det er også lavmål å håpe på skader, men det ville jo ha blitt litt komisk om Torres hadde blitt skadet i samme slengen. Syns du ikke? :D

Lenke til kommentar
Synes det er en smule smålig å juble over skader, selv når det rammer folk som Failard/Bailard. Ikke er det vesentlig for tittelkampen heller, Pool er sjanseløse uansett.

Jeg syns det er også lavmål å håpe på skader, men det ville jo ha blitt litt komisk om Torres hadde blitt skadet i samme slengen. Syns du ikke? :D

Det skal jeg ikke nekte for.

Forøvrig bra at The Game er back on track. Hørte rykter om at han var lifebanned, noe som hadde vært trist.

Lenke til kommentar

Tror jeg det jeg leser? Godt det finnes noen av dere. Uten Gerrard blir det tøft ja.

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...