Ol'H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Velkommen tilbake The Game. Vi disser enda Liverpool, Tevez får verbal juling å noen klager på det. Nani får verbal juling å noen klager på det. Så alt er ved det vanlige. Å Rafa er som du ser tidenes klovn. Fortsatt. Samt United leder serien. Det å at Rafa er en klovn håper vi at han har fått med seg uten forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Velkommen tilbake The Game. Vi disser enda Liverpool, Tevez får verbal juling å noen klager på det. Nani får verbal juling å noen klager på det. Så alt er ved det vanlige. Å Rafa er som du ser tidenes klovn. Fortsatt. Samt United leder serien. Det å at Rafa er en klovn håper vi at han har fått med seg uten forumet Tror nok han har fått hørt det ja. Sikkert via SMS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Han vet det vel fra før....... Lenke til kommentar
lillelk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om du orker å lese 2395 sider så får du cred av meg.Enig i at Evra er gull verdt. Haha : - D ja ,han er gutten sin ; ) Lenke til kommentar
lillelk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Manchester har alltid vært best , sånn er det sånn blir det og sånn skal det være ; ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvorfor liker du Nani så godt da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen har skjønt det: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2528559.ece Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk gutter Jeg har kost meg så mye i det siste av det ikke kan beskrives med ord. Meg og Fakey har regelrett slått opp telt på Kopforum og har levd i lykkerus siden Rafas rant så dagens lys. Når vi itillegg har sluttet å slippe inn mål og med 12 mann ute (på vei tilbake nå) har spasert til seiere, blir jeg overhappy. Berbatov ser ut som en blanding av Zidane og Ronaldinho og er i ferd med å latterliggjørre 30mp. Mannen ser ut som 50, minimum. Kan nevne at jeg kastet bort nesten 3 uker med trening a.s da Vidic gjorde 1-0 mot Chelsea. Jeg hoppet ut vinduet i gledesrus og snørra stygt, noe som gikk utover skuldra. Men det var verdt det. Vidic minner meg faktisk litt om Arnold for tida og er favoritten akkuratt nå, ettersom Andy er ute. Mannen er en maskin. Nå mangler det bare et selvmål fra Gerrard (som jeg nominerer til Razzie for diven mot Chelsea) i kveldens kamp på Goodison. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Denne var så fin at jeg måtte bare poste den. Good to have you back,Game Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan nevne at jeg kastet bort nesten 3 uker med trening a.s da Vidic gjorde 1-0 mot Chelsea. Jeg hoppet ut vinduet i gledesrus og snørra stygt, noe som gikk utover skuldra. Hahahaha. Epic! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan du skrive fem innlegg på rad uten å bruke ordet "epic"? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan du skrive fem innlegg på rad uten å bruke ordet "epic"? Klarer du skrive fem innlegg på rad hvor du er on topic? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kan ikke for at begge dere har liten pikk! Ja jeg vet jeg er så morsom at det skulle ikke vært lov, rimte gjorde det også Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 I mitt hodet rimte det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg kårer den til årets dårligste rim. Satser på Pool-tap mot Everton i dag Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det må jo rime! Men det var ett dårlig rim da, skal innrømme det for du sier jo bare den siste delen av de to ordene... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan du skrive fem innlegg på rad uten å bruke ordet "epic"? Hva med at du skriver fem innlegg på rad uten å kritisere andre for ord og formuleringer de bruker? Velkommen back Gamegutten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det noe galt med "epic" og nå? I dag heies det knallhardt på Everton. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ser ut til at Gerrard må byttes allerede i den nevnte kampen. (Everton-Liverpool). Muligens en liten skade... *Til enorm jubel på Goodison Park... Lokal derby er alltid moro! Endret 4. februar 2009 av larsevenes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå