Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Velkommen tilbake The Game. Vi disser enda Liverpool, Tevez får verbal juling å noen klager på det. Nani får verbal juling å noen klager på det. Så alt er ved det vanlige.

Å Rafa er som du ser tidenes klovn. Fortsatt.

Samt United leder serien.

Det å at Rafa er en klovn håper vi at han har fått med seg uten forumet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Velkommen tilbake The Game. Vi disser enda Liverpool, Tevez får verbal juling å noen klager på det. Nani får verbal juling å noen klager på det. Så alt er ved det vanlige.

Å Rafa er som du ser tidenes klovn. Fortsatt.

Samt United leder serien.

Det å at Rafa er en klovn håper vi at han har fått med seg uten forumet :)

Tror nok han har fått hørt det ja. Sikkert via SMS :)

Lenke til kommentar

Takk gutter

Jeg har kost meg så mye i det siste av det ikke kan beskrives med ord. Meg og Fakey har regelrett slått opp telt på Kopforum og har levd i lykkerus siden Rafas rant så dagens lys. Når vi itillegg har sluttet å slippe inn mål og med 12 mann ute (på vei tilbake nå) har spasert til seiere, blir jeg overhappy. Berbatov ser ut som en blanding av Zidane og Ronaldinho og er i ferd med å latterliggjørre 30mp. Mannen ser ut som 50, minimum.

Kan nevne at jeg kastet bort nesten 3 uker med trening a.s da Vidic gjorde 1-0 mot Chelsea. Jeg hoppet ut vinduet i gledesrus og snørra stygt, noe som gikk utover skuldra. Men det var verdt det. Vidic minner meg faktisk litt om Arnold for tida og er favoritten akkuratt nå, ettersom Andy er ute. Mannen er en maskin.

Nå mangler det bare et selvmål fra Gerrard (som jeg nominerer til Razzie for diven mot Chelsea) i kveldens kamp på Goodison.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...