DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjeften! Jeg ville og vært der. I steden for gikk jeg mental med flere kompiser på TV-rommet på skolen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kompis av meg, trådstarter av denne tråden er han og, skal på United - Inter Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ikke engang Rafa er like dum som Ronaldo kan være. Så Ronaldo er dum når han sier at han ikke bryr seg om at folk buer på ham? Edit: Altså dummere enn Benitez som drar opp et ark fullt av løgner? Endret 4. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Se filmen hos Youtube Fakkts! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke engang Rafa er like dum som Ronaldo kan være. Har du seriøst IQ på 2? Hvor dum kan man bli sier jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Les det jeg skriver da. "... som Ronaldo kan være" Han sa ekstremt mye dumt i sommer. Som at "Fansen vil elske meg igjen". Kvalm spiller, virker jo ikke som om ha bryr seg i det hele tatt om supporterne. Uten dem hadde jo fotball vært null og niks. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Fakkts! Den "episoden" der kjem til å bli dratt fram av media på slutten av sesongen viss vi vinner ligaen, garantert! Blir nok ein sang eller to og tipper eg... I tillegg til den vi har no. Endret 4. februar 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Chelski fansen sang "he's cracking up..." på Anfield i helga! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Akkurat det jeg sier. De skulle spille seg inn i målet, ikke skyte fra 10-16 meter Hva er det egentlig du vil frem til? At hvis Barca hadde vert bedre så hadde de slått oss? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) The Game er tilbake jo! On-T: United er best. Endret 4. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Les det jeg skriver da. "... som Ronaldo kan være" Han sa ekstremt mye dumt i sommer. Som at "Fansen vil elske meg igjen". Kvalm spiller, virker jo ikke som om ha bryr seg i det hele tatt om supporterne. Uten dem hadde jo fotball vært null og niks. Han slår ikke Gerrard ihvertfall Endret 4. februar 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
lillelk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vill bare si att jeg digger manchester United og NANI OG EVRA <3 gull verdt di gutta : - D orket ikke lese alle innlegene for å få med meg diskusjonen : p men Nani og Evra er gutta <3 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Vi var først ute. For de yngste, så kan jeg nevne at melodien er tatt fra Englands EM 96 låt. En klassiker! Se filmen hos Youtube Who's that coming over the hill? ... It's Fakey... It's Fakey ? Endret 4. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om du orker å lese 2395 sider så får du cred av meg. Enig i at Evra er gull verdt. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Les det jeg skriver da. "... som Ronaldo kan være" Han sa ekstremt mye dumt i sommer. Som at "Fansen vil elske meg igjen". Kvalm spiller, virker jo ikke som om ha bryr seg i det hele tatt om supporterne. Uten dem hadde jo fotball vært null og niks. Rafa slår lett alt det Ronaldo sa i sommer med den flotte manusskrevede pressekonferansen han hadde sist dere vant kamper på rad. Edit: Neimen... The Game jo! Endret 4. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Velkommen tilbake The Game. Vi disser enda Liverpool, Tevez får verbal juling å noen klager på det. Nani får verbal juling å noen klager på det. Så alt er ved det vanlige. Å Rafa er som du ser tidenes klovn. Fortsatt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 what???????? Is this some kind of Game???? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Velkommen tilbake The Game. Vi disser enda Liverpool, Tevez får verbal juling å noen klager på det. Nani får verbal juling å noen klager på det. Så alt er ved det vanlige. Å Rafa er som du ser tidenes klovn. Fortsatt. Samt United leder serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå