D'Amico Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Aldri i verden om man setter Ronaldo på Benken for Park. Vi har Verdens beste stopperpar, å fantastiske sentrale midtbanespillere. Vi kan tillate oss at backene går på løp. Jeg forstår ikke hva Latias mener. Den dagen SAF setter det offensive under det defensive må han gi seg, United skal ikke ha slik tankegang. Selvfølgelig skal ikke Ronaldo på benken. Vi har jo to vingplasser vet du Og nei, jeg setter heller ikke det defensive foran det offensive. Ett United-lag som spiller defensiv fotball håper jeg at jeg aldri får se. Men som Jotun sier, de veksler jo under kampen allikevel så da blir denne diskusjonen nesten litt unødvendig. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ett United-lag som spiller defensiv fotball håper jeg at jeg aldri får se. Vi fikk så vidt se det i semien mot Barca ifjor eller så presset de bare sykt på. Eller husker jeg helt feil? Endret 4. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ett United-lag som spiller defensiv fotball håper jeg at jeg aldri får se. Vi fikk så vidt se det i semien mot Barca ifjor eller så presset de bare sykt på. Eller husker jeg helt feil? Det husker jeg godt. Barca hadde knust dere masse om de ikke hadde hatt regelen om å spille seg inn i femmeteren før de avslutter. Stod jo alene på 10-16 meter maange ganger, men valgte å drible/sentre Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ett United-lag som spiller defensiv fotball håper jeg at jeg aldri får se. Vi fikk så vidt se det i semien mot Barca ifjor eller så presset de bare sykt på. Eller husker jeg helt feil? Det husker jeg godt. Barca hadde knust dere masse om de ikke hadde hatt regelen om å spille seg inn i femmeteren før de avslutter. Stod jo alene på 10-16 meter maange ganger, men valgte å drible/sentre Tullpreik-alarm! Du husker kanskje ikke at vi f.eks brant et straffespark? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det sånn at alle i denne tråden hater meg nå? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De to kampene var fantastiske å se på. Makent til solid forsvarspill tror jeg det blir ekstremt lenge til vi får se igjen. Det verste var jo at vi hadde full kontroll på de selv om nesten alt spill foregikk på vår banehalvdel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ett United-lag som spiller defensiv fotball håper jeg at jeg aldri får se. Vi fikk så vidt se det i semien mot Barca ifjor eller så presset de bare sykt på. Eller husker jeg helt feil? Det husker jeg godt. Barca hadde knust dere masse om de ikke hadde hatt regelen om å spille seg inn i femmeteren før de avslutter. Stod jo alene på 10-16 meter maange ganger, men valgte å drible/sentre Hahaha, Barcelona hadde faen meg færre målsjanser enn United. Rart at vi ikke vant kampen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Akkurat det jeg sier. De skulle spille seg inn i målet, ikke skyte fra 10-16 meter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om Ronaldinho, Xavi etc hadde muligheten til å skyte uten at VDS hadde hatt kontroll så tror jeg de hadde gjort det faktisk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Rart de ikke gjorde det da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Rart de ikke gjorde det da Kanskje de bare ikke hadde lyst Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ronaldo: - Jeg er best når folk buer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gammelt nytt! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, ingen ville vel vinne CL i fjor Ronaldo fortsetter å briljere i media må jeg si... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hey. Pass på din side av gjerdet du Kjetil. Benitez har jo vært kongen på fakkts. Torres er smittet av sjefen. so.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, ingen ville vel vinne CL i fjor Ronaldo fortsetter å briljere i media må jeg si... Argumentet ditt falt litt i fisk... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke engang Rafa er like dum som Ronaldo kan være. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke engang Rafa er like dum som Ronaldo kan være. Hahahahaha! Dagens! :!: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Se filmen hos Youtube I was there! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå