Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helst Ronaldo på høyre, og Park på venstre. Evra/Ronaldo blir litt for offensiv, mens Brown/Park blir litt for defensiv.

Det du sier høres logisk ut, men Ronaldo - Evra siden er kanskje den beste etter Messi - Dani Alves. Ronaldo og Evra kjenner hverandre så godt, og Evra er jo herlig defensivt også jeg jeg vil ikke tro det er et problem. Har aldri vært et problem faktisk. Har du sett dem..? :whistle:

Ronaldo med herlige overlappspasninger til Evra som alltid går på sugne løp, og inni mellom lager de et eget show med å hæle ballen frem og tilbake mellom dem.

Evra er ikke som andre backer, enten god offensivt og suger defensivt, eller motsatt.

TOTALT UENIG.

Lenke til kommentar

Denne var snodig fra Torres:

United won the title last year, Chelsea have two before that.

Såvidt jeg husker så vant vi tittelen ifjor OG året før det,før Chelsea vant 2 :p

Rexbatov:Chill! Jeg tror alle utenom deg tok den spøken ;)

Lenke til kommentar
Denne var snodig fra Torres:

United won the title last year, Chelsea have two before that.

Såvidt jeg husker så vant vi tittelen ifjor OG året før det,før Chelsea vant 2 :p

Lurer på hva de spiser på treningsfeltet til Liverpool. Først Benitez og nå Torres.

Lenke til kommentar
Skjer?

Litt humor må det være forventet at du har.

Ja, men når jeg bruker min mors PC som har sugne tastaturer og bruker litt tid på et innlegg ville jeg faktisk ha et godt svar tilbake.

Latias: Selvføleglig vet jeg at han var ironisk, men det er jævlig irriterende at han skal ødelegge hele innlegget mitt med å komme med en sånn kommentar. Ser du? Jeg svarte på påstanden din og du orket ikke å svare på den engang. Lurer faktisk på om du ser på United eller ikke, og bare hører navnene Ronaldo - Evra og tenker at de er offensiv og påstår at det er en dårlig kombinasjon.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Epic Overload.

I samme intervju med Torres fant jeg også denne:

“We have a coach who plans games perfectly and we’re dangerous.

Såååå Benitez planla å miste poeng mot Wigan,bare for å fucke med oss,fordi Liverpool er så himla Dangerous?!

Benitez is a prankster Waiter! :D

Lenke til kommentar
Helst Ronaldo på høyre, og Park på venstre. Evra/Ronaldo blir litt for offensiv, mens Brown/Park blir litt for defensiv.

Det du sier høres logisk ut, men Ronaldo - Evra siden er kanskje den beste etter Messi - Dani Alves. Ronaldo og Evra kjenner hverandre så godt, og Evra er jo herlig defensivt også jeg jeg vil ikke tro det er et problem. Har aldri vært et problem faktisk. Har du sett dem..? :whistle:

Ronaldo med herlige overlappspasninger til Evra som alltid går på sugne løp, og inni mellom lager de et eget show med å hæle ballen frem og tilbake mellom dem.

Evra er ikke som andre backer, enten god offensivt og suger defensivt, eller motsatt.

TOTALT UENIG.

Selv om Evra er strålende defensivt, så etterlater han seg et rom når han går på løpene sine framover. Det tetter jo Park delvis igjen siden han er litt mer av den defensive vingtypen. Men som du sier, Evra er fantastisk bakover og med farten og posisjoneringen sin er nesten problemet løst. Og når Evra og Ronaldo har ett slikt flott samarbeid, er nok kanskje det beste å la de to spille på samme side, men jeg forstår veldig godt hva Latias mener.

Lenke til kommentar
Selv om Evra er strålende defensivt, så etterlater han seg et rom når han går på løpene sine framover. Det tetter jo Park delvis igjen siden han er litt mer av den defensive vingtypen. Men som du sier, Evra er fantastisk bakover og med farten og posisjoneringen sin er nesten problemet løst. Og når Evra og Ronaldo har ett slikt flott samarbeid, er nok kanskje det beste å la de to spille på samme side, men jeg forstår veldig godt hva Latias mener.

Aldri i verden om man setter Ronaldo på Benken for Park. Vi har Verdens beste stopperpar, å fantastiske sentrale midtbanespillere. Vi kan tillate oss at backene går på løp. Jeg forstår ikke hva Latias mener. Den dagen SAF setter det offensive under det defensive må han gi seg, United skal ikke ha slik tankegang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...