Rexbatov Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Siden United allerede er i finalen i Liga Cupen, syntes jeg United burde gå for den og la ungutta prøve seg. Ville gitt dem en ekstra boost. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva med at vi vant mot dere sist oppgjør da? Hva med de åtte oppgjørene før det? Eh..hva mener du nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva med at vi vant mot dere sist oppgjør da? Hva med de åtte oppgjørene før det? Eh..hva mener du nå? De åtte møtene mellom United og Liverpool før kampen i fjor høst var vunnet av United. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sikker? Vi slo dere i 06. Crouch scoret etter 19 min i semifinalen(?) i FA-cupen. Som vi forøvrig vant Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var vel 5. runde, ikke semifinalen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ok, var i tvil om det var semien eller åttendels. Var vel faktisk Chelsea i semien... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ok, var i tvil om det var semien eller åttendels. Var vel faktisk Chelsea i semien... Hvordan kunne det vært semien? Kampen ble spilt på Anfield. Dette var forøvrig i samme periode hvor den sentrale midtbanen vår bestod av O'Shea, Giggs og Smith. Keane hadde forlatt klubben og Scholes var ute for resten av sesongen pga. øyeproblemer. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Argh.. Alltid kjedelig å lese i denne tråden om morgenen.Kun jeg som er pålogget/våken/edru da. Kan starte med litt nyheter. Skulle tro at norske medier hadde fått med seg at nok en nordmann har signert for MUFC. Syns den siden så litt shabby ut,men var godt skrevet. Macheda og Petrucci har blitt lagt til i Champions League-troppen.Dette syns jeg er kjempebra,og gir sikkert et godt signal nedover i youth-systemet vårt. Nå hadde vi jo en god-gammel-debatt igår ang. Tevez..Kanskje Ferguson satt her å lese litt,siden denne nyheten kommer idag:DAILY STAR: Manchester United have sparked a £25m bidding war for Carlos Tevez after failing to take up their first option on the striker. Nå står ikke Daily Star øverst på min troverdighetsliste,men jeg tar det jeg får Fergie!Sign him up!Fergie Fergie,Sign him up! Endret 4. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Etzaz nyheten kom vel for flere dager siden. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå hadde vi jo en god-gammel-debatt igår ang. Tevez..Kanskje Ferguson satt her å lese litt,siden denne nyheten kommer idag:DAILY STAR: Manchester United have sparked a £25m bidding war for Carlos Tevez after failing to take up their first option on the striker. I tillegg til de £10m som allerede er betalt for lån? Håper det er en stor spøk, Tevez er verdt maks £12-15m. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har ikke united en opsjon med en fastsatt pris? 25 til er veldig mye. Alt for mye etter denne sesongens prestasjoner. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Som jeg skrev så er det jo tross alt Daily Star så fisker opp denne nyheten,så at det er dårlig spøk skal du ikke se bort ifra Men ja,rett det du sier Points,at £10 millioner allerede er betalt skal være inkludert i sluttavtalen.Altså,25-10=15. Raste:sist jeg leste om saken med Etzaz var det snakk om at United var interessert.Jeg har ikke fått med meg at vi har signert han,noe som også artikkelen antyder,før nå.Men beklager hvis det har blitt lagt ut før. Endret 4. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror det skal gå bra dette her Corey:) Du er ikke den første som poster gammelt nytt her i tråden. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror det skal gå bra dette her Corey:) Du er ikke den første som poster gammelt nytt her i tråden. I have the blessing of Jotun Hehe. Over til noe annet.I helgen har vi West Ham borte.Av alle bortekamper,så er det denne jeg frykter desidert mest.Jeg ville heller møtt Real eller Barcelona eller noe slikt borte,men ikke West Ham.Grunnen til det er at vi har tapt våre 2 siste oppgjør på den banen.West Ham er i god form om dagen,og har sikkert ikke lite selvtillit etter å ha holdt Arsenal til 0-0 på Emirates(den samme Emirates som di var det første laget til å slå Arsenal på).Er det et sted vi kan snuble nå,så er det her Heldigvis stiller vi med en knalltropp mot denne kampen,og alle spillere er veldig godt uthvilte. Etter min mening kan det tippe begge veier,but Ive got a bad hunch. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er heilt klart ein kamp som kan vippe begge veiar ja. Sannsynligvis vil West Ham vere litt meir interesserte i å angripe enn dei var mot Arsenal, men vi kan nok også forvente at dei vil ligge kompakt når dei har sjansen til det. Vi møter eit lag i form, men samtidig så har ikkje vi sluppe inn mål på 12 kampar, og med ei backrekke som begynner å sjå nokonlunde heil ut, så trur eg neppe vi vil komme til å sleppe inn så veldig mange mål mot WH. Det blir veldig spennande. Gledar meg også til å sjå troppen og lagoppstililnga, og finne ut kven av dei skadde spelarane som blir tatt med. Håper Evra blir klar, for vi kan nok fort trenge farta og dei offansive kvalitetane han har. Forhåpentligvis blir Roon også klar, men eg er litt usikker på om han bør starte, eller om det er bedre at han evt kjem på utover i kampen dersom vi har bruk for det. Det ser heldigvis ut som at stallen gradvis blir meir komplett, men iogmed at mange spelarar har vore skadde så er det ikkje sikkert dei er tilbake på nivået dei hadde før dei vart skadd frå første sekund. VDS Brown, Rio, Vidic, Evra Ron, Carrick, Scholes, Park Tevez, Berba Benk: Foster/Kuszczak, Fabio, O'Shea, Giggs, Rooney, Fletcher, Nani/Tosic Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Roon virker alltid som en vitamininnsprøytning når han kommer innpå fra benken. Han kommer innpå med masse energi og gir hele laget litt ekstra trøkk. Kan kanskje være lurt å starte med Tevez og Berba og så putte innpå Rooney for Tevez litt utover i kampen nå som Roon nettopp har vært skada. Ellers gleder jeg meg veldig til å se Evra igjen. Han er helt fantastisk. Bra defensivt og spiller som en gud offensivt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Forresten så er det vel muligens større sjans for at SAF tar med O'Shea og Neville, enn ein av dei førstnevnte og Fabio.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 VDSBrown, Rio, Vidic, Evra Ron, Carrick, Scholes, Park Tevez, Berba Benk: Foster/Kuszczak, Fabio, O'Shea, Giggs, Rooney, Fletcher, Nani/Tosic Helt enig i lagoppstillingen din,bortsett fra 1 mann,og det er Fletcher mot Scholes.Føler dette er kampen han virkelig kan komme til sin rett.En kamp med sannsynligvis mange dueller og lite finspill passer Fletch bra. Tror også jeg ville valgt Rooney på benk,og la han komme innpå når Tevez har sprunget sine obligatoriske 150 runder på banen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mhm... Fletcher er heilt klart eit alternativ. Ser at Carrick har starta dei tre siste kampane til United, saman med Scholes mot Spurs, Giggs mot WBA og Fletch mot Everton. Så då spørs det om han går for dei to samme igjen mot West Ham og forsåvidt også om Carrick får starte igjen, eller om SAF velger ein anna konstellasjon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tevez burde starte, ja. Vi skal tross alt møte gamleklubben hans. Rooney kan komme inn det siste kvarteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå