Rexbatov Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi må jo ha et mål neste sesong når vi skal overgå denne sesongens fourple. Hææh?! Hva mener du? Denne sesongens forpulte..? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lese tråden rex... så skjønner du kanskje litt mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Kvadruppel = quadruple Fire ganger, så har vi avklart det. Endret 3. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi må jo ha et mål neste sesong når vi skal overgå denne sesongens fourple. Hææh?! Hva mener du? Denne sesongens forpulte..? De snakker om "The Quadruple", altså å vinne fire titler. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tror alltid på titler. Klart vi naive optimistiske fans tar oss vann over hodet når vi sier fire titler. Men hvor er all moroa om vi ikke kan tro på det? Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg klarer fint ha det gøy under en fotballkamp selv om jeg ikke tror på seier. Synes det var en merkverdig forutsetning du kom med der, Mrs Hatta. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Det er bedre å ha tro på 3 trofeer og bli positivt overrasket hvis vi tar 4, enn å ha tro på 4 og bli skuffet hvis vi tar 3. Edit: Dette var bare ett eksempel selvfølgelig. Endret 3. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er bedre å ha tro på 3 trofeer og bli positivt overrasket hvis vi tar 4, enn å ha tro på 4 og bli skuffet hvis vi tar 3. Da er vel det beste å ha troa på 0 trofeer slik som Liverpool? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den som blir skuffa hvis vi tar tre trofeer, kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tar vi PL, FA eller CL blir jeg ikke skuffet. Tar vi 2 av de blir jeg fornøyd. Alt annet = EKSTASE. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det jeg mener er at jeg syns det er utidig å lese om alle som ikke tør å tro litt. Klart en fotballkamp er gøy selv om man ikke tror på en 10-0 seier, men jeg er bare lei av de som ikke tør å håpe litt. Jeg blir kjempeglad for bare ett trofè jeg... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vinner vi PL så har vi strengt tatt få valg anna enn å vere fornøgde, alt anna vil vere ein bonus. Samtidig så er PL det viktigaste, og eg tar lett det over CL, FA eller Ligacupen. Fleire trofe vil sjølvsagt vere veldig kjekt, men det skal mykje til å ta eit, så å snakke om å forvente, eller bli skuffa om ein ikkje vinner det og det eller dei trofea, syns eg vi skal holde oss for gode til. United-supporterar er bortskjemte, og dei fleste av oss som diskuterer her inne har ikkje opplevd så mykje anna enn gull og grøne skogar. Til slutt vil vi av ein eller anna grunn møte ein tung motbakke, og då har vi godt av å ikkje ta så lett på trofe, som det innimellom virkar som mange av oss gjer. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Det er bedre å ha tro på 3 trofeer og bli positivt overrasket hvis vi tar 4, enn å ha tro på 4 og bli skuffet hvis vi tar 3. Da er vel det beste å ha troa på 0 trofeer slik som Liverpool? Ja, så lenge du ikke blir for negativ Edit: Veldig enig, archanios. Endret 3. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men PL er selvsagt førstepri, vinner vi i år tangerer vi den eneste rekorden som gjør at Liverpool-fans har noe på oss. Hva med antall Champions League/Europa Cup seire? Vi har 5, og dere 3. Går vel opp i opp med fa cup titlene våre vel? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ps: jeg blir ikke skuffet om vi ikke tar noen trofeer heller jeg Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men PL er selvsagt førstepri, vinner vi i år tangerer vi den eneste rekorden som gjør at Liverpool-fans har noe på oss. Hva med antall Champions League/Europa Cup seire? Vi har 5, og dere 3. Går vel opp i opp med fa cup titlene våre vel? Hva med at vi vant mot dere sist oppgjør da? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men PL er selvsagt førstepri, vinner vi i år tangerer vi den eneste rekorden som gjør at Liverpool-fans har noe på oss. Hva med antall Champions League/Europa Cup seire? Vi har 5, og dere 3. Går vel opp i opp med fa cup titlene våre vel? Hva med at vi vant mot dere sist oppgjør da? Bagatell Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ligacupen er ikke så farlig om vi ikke vinner, men har stor tro på den. PL skal vinnes, det er det desidert viktigste etter min personlige mening. FA og CL blir jeg ikke skuffa over om vi ikke vinner, spesielt sistnevnte tror jeg ikke vi vinner. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva med at vi vant mot dere sist oppgjør da? Hva med de åtte oppgjørene før det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå