Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

4 trofe'er til United i år :p ?

Vi henger med i alle cuper, og vi leder serien med 2 poeng og en hengekamp. Spørsmålet er jo om United klarer å dra inn alt, som første klubb. Viss ikke, hva bør vi satste på ? Primier League, Champions League, FA-cup eller liga cup?

Min mening er:

1. PL -> viss vi vinner i år, blir vi stående med like mange serie titler som Liverpool.

2. CL -> United kan bli den første klubben til å forsvare et CL-trofe

3. FA -> United har flest FA-cup trofe'er, men motstanderene tar innpå. På tide med en ny Fa-tittel igjen !

4. LC -> Liga cupen er engentlig bare litt til pynt :innocent: Men tar vi de andre tre, hvorfor ikke ta 4 i slengen ?

Vi har sannsynlivis ikke så alt for lenge igjen av SAF sin tid i United, så burde ikke gutta stå på 100% å gi Ferguson en fortjent 4 dobbel tittel :D ? Vi bør kansje satse på alt men første prioritet er serien ! (?)

United kan klare å dra inn alle, med den bredden vi har i stallen, og den grusomt bra statistikken vi har bak ! Hva er deres mening om en mulig "fourple" :) ?

:new_woot: Vix'D^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulighetene er der. Men mye skal klaffe for å vinne en quadrupple. En liten formsvikt i ligaen så er vi fucked. Én dårlig kamp i noen av cupene så vil det ikke sje etc. Jeg blir overrasket dersom vi ikke vinner noe i år, men jeg blir også overrasket dersom vi tar quadrupple.

Lenke til kommentar

Denne syns jeg var litt fin :!:

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
4 trofe'er til United i år :p ?

Vi henger med i alle cuper, og vi leder serien med 2 poeng og en hengekamp. Spørsmålet er jo om United klarer å dra inn alt, som første klubb. Viss ikke, hva bør vi satste på ? Primier League, Champions League, FA-cup eller liga cup?

Min mening er:

1. PL -> viss vi vinner i år, blir vi stående med like mange serie titler som Liverpool.

2. CL -> United kan bli den første klubben til å forsvare et CL-trofe

3. FA -> United har flest FA-cup trofe'er, men motstanderene tar innpå. På tide med en ny Fa-tittel igjen !

4. LC -> Liga cupen er engentlig bare litt til pynt :innocent: Men tar vi de andre tre, hvorfor ikke ta 4 i slengen ?

Vi har sannsynlivis ikke så alt for lenge igjen av SAF sin tid i United, så burde ikke gutta stå på 100% å gi Ferguson en fortjent 4 dobbel tittel :D ? Vi bør kansje satse på alt men første prioritet er serien ! (?)

United kan klare å dra inn alle, med den bredden vi har i stallen, og den grusomt bra statistikken vi har bak ! Hva er deres mening om en mulig "fourple" :) ?

Jeg håper på PL og LC faktisk. Hadde vært flott for ungguttene på laget å vinne ett trofe. CL tror jeg ikke vi klarer, FA er veldig åpent. Men PL er selvsagt førstepri, vinner vi i år tangerer vi den eneste rekorden som gjør at Liverpool-fans har noe på oss.

Lenke til kommentar
Egentlig er det veldig lett å vinne alt. Bare vinn alle kampene. ;)

Nå er det jo ikke noe lett å vinne alle kampene heller da ? I CL møter vi jo lag som Inter, Real Madrid osv..

Og beklager for min "fourple", vet ikke helt hva jeg tenkte på :)

Lenke til kommentar
Egentlig er det veldig lett å vinne alt. Bare vinn alle kampene. ;)

Nå er det jo ikke noe lett å vinne alle kampene heller da ? I CL møter vi jo lag som Inter, Real Madrid osv..

Ironi. ;)

Selv håper jeg mest på PL. Hadde vært kult å ta en hat-trick. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...