Vix'D^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 4 trofe'er til United i år ? Vi henger med i alle cuper, og vi leder serien med 2 poeng og en hengekamp. Spørsmålet er jo om United klarer å dra inn alt, som første klubb. Viss ikke, hva bør vi satste på ? Primier League, Champions League, FA-cup eller liga cup? Min mening er: 1. PL -> viss vi vinner i år, blir vi stående med like mange serie titler som Liverpool. 2. CL -> United kan bli den første klubben til å forsvare et CL-trofe 3. FA -> United har flest FA-cup trofe'er, men motstanderene tar innpå. På tide med en ny Fa-tittel igjen ! 4. LC -> Liga cupen er engentlig bare litt til pynt Men tar vi de andre tre, hvorfor ikke ta 4 i slengen ? Vi har sannsynlivis ikke så alt for lenge igjen av SAF sin tid i United, så burde ikke gutta stå på 100% å gi Ferguson en fortjent 4 dobbel tittel ? Vi bør kansje satse på alt men første prioritet er serien ! (?) United kan klare å dra inn alle, med den bredden vi har i stallen, og den grusomt bra statistikken vi har bak ! Hva er deres mening om en mulig "fourple" ? _______________________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva er deres mening om en mulig "fourple" ? Det heter "The quadruple". Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Corey, du er klar over at Milan ble tilbudt 1,4 mrd for Kaka? Hvordan kunne jeg unngå å få det med meg?! Uansett syns jeg 300 millioner er mye for enhver spiller. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Håper sjølvsagt på alle 4, men mest trur å forsvare CL blir veldig tøft. Men PL, LC og FA Cupen bør kunne gå. Edit: "fourple" hehe :!: Endret 3. februar 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mulighetene er der. Men mye skal klaffe for å vinne en quadrupple. En liten formsvikt i ligaen så er vi fucked. Én dårlig kamp i noen av cupene så vil det ikke sje etc. Jeg blir overrasket dersom vi ikke vinner noe i år, men jeg blir også overrasket dersom vi tar quadrupple. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Egentlig er det veldig lett å vinne alt. Bare vinn alle kampene. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Denne syns jeg var litt fin :!: name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, bra video. Var deilig å knuse dem på OT, sette dem på plass. Ingen over, ingen ved siden - Manchester United. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 4 trofe'er til United i år ? Vi henger med i alle cuper, og vi leder serien med 2 poeng og en hengekamp. Spørsmålet er jo om United klarer å dra inn alt, som første klubb. Viss ikke, hva bør vi satste på ? Primier League, Champions League, FA-cup eller liga cup? Min mening er: 1. PL -> viss vi vinner i år, blir vi stående med like mange serie titler som Liverpool. 2. CL -> United kan bli den første klubben til å forsvare et CL-trofe 3. FA -> United har flest FA-cup trofe'er, men motstanderene tar innpå. På tide med en ny Fa-tittel igjen ! 4. LC -> Liga cupen er engentlig bare litt til pynt Men tar vi de andre tre, hvorfor ikke ta 4 i slengen ? Vi har sannsynlivis ikke så alt for lenge igjen av SAF sin tid i United, så burde ikke gutta stå på 100% å gi Ferguson en fortjent 4 dobbel tittel ? Vi bør kansje satse på alt men første prioritet er serien ! (?) United kan klare å dra inn alle, med den bredden vi har i stallen, og den grusomt bra statistikken vi har bak ! Hva er deres mening om en mulig "fourple" ? _______________________________________________ Vix'D^ Jeg håper på PL og LC faktisk. Hadde vært flott for ungguttene på laget å vinne ett trofe. CL tror jeg ikke vi klarer, FA er veldig åpent. Men PL er selvsagt førstepri, vinner vi i år tangerer vi den eneste rekorden som gjør at Liverpool-fans har noe på oss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Denne syns jeg var litt fin :!: *film* Hahaha. Og faen så sant er det! Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Egentlig er det veldig lett å vinne alt. Bare vinn alle kampene. Nå er det jo ikke noe lett å vinne alle kampene heller da ? I CL møter vi jo lag som Inter, Real Madrid osv.. Og beklager for min "fourple", vet ikke helt hva jeg tenkte på _________________________________________________ Vix'D^ Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Egentlig er det veldig lett å vinne alt. Bare vinn alle kampene. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Egentlig er det veldig lett å vinne alt. Bare vinn alle kampene. Nå er det jo ikke noe lett å vinne alle kampene heller da ? I CL møter vi jo lag som Inter, Real Madrid osv.. Ironi. Selv håper jeg mest på PL. Hadde vært kult å ta en hat-trick. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Satser på det samme som i fjor jeg... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå som vi er i finalen av LC, kan vi jo vinne den. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Syntes forresten at det United gjorde i Supercupvinner cupen var latterlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det heter bare Supercupen. Du mener Scholes som prøvde å ta en Maradona? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eller bare viljen til spillerne? Eller Fergusons taktikk? Trengte strengt talt ikke å hvile alle spillerne den kampen. Så ut som om de dret 100-0 i det hele. Men det er over, og cupen er ikke så viktig uansett. Scholes - Maradonna var jo høydepunktet såe... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vi må jo ha et mål neste sesong når vi skal overgå denne sesongens fourple. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men PL er selvsagt førstepri, vinner vi i år tangerer vi den eneste rekorden som gjør at Liverpool-fans har noe på oss. Hva med antall Champions League/Europa Cup seire? Vi har 5, og dere 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå