Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

For min del holder jeg med Corey, Tevez er gutten sin! For meg spiller det ingen rolle hvor mye han koster, det er ikke fra min lommebok penga han får det fra. Jeg ønsker ikke Tevez skal bort.
Med den mentaliteten kommer vi langt :ermm:

hehe :!: hva mente du med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På hvilken måte er det relevant at jeg bruker ord som "jævlig", "faen" i innleggene mine? Er du kristen eller?

Du fremmer gjerne ditt eget synspunkt på en mer troverdig og effektiv måte om du bruker godt språk, og ellers god oppførsel i en samtale eller diskusjon.

Tja, fair enough. Men når han skriver et sarkastisk "ok" til meg etter at jeg svarte på hans påstand til Hyrlen, så bruker jeg hva jeg vil tilbake av ord og uttrykk mot han der. Du kan jo sjekke diskusjonen? Corey ber Hyrlen ta seg en bolle fordi han ikke syntes Tevez har vært så veldig god i de siste kampene, undertegnede kommer med en konklusjon om at Tevez har spilt en bra kamp på de 10 siste, som jeg ikke syntes er noen gal konklusjon å trekke i det hele tatt. Corey skriver der etter "ok" med oppgitt smiley, jeg svarer tilbake, hvor jeg tilfeldigvis bruker et banneord. Verdens undergang, huffamei..

Mitt sarkastiske "Ok" var vel for å etterlyse et skikkelig svar,istedenfor di vanlige "Tevez er drit" innleggene som pleier florere på denne tråden.Hadde noen derimot skrevet "Tevez er drit,fordi..." så er det mye lettere å forholde seg til.

Jeg tror uansett jeg har fått frem mitt synspunkt ang. Tevez for en stund nå,så for min del er det bare å legge ballen puffet og død.

Å for å svare på innlegget ditt,tar jeg i bruk et av dine enkle virkemiddel: Genser svarte ganske greit for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
For min del holder jeg med Corey, Tevez er gutten sin! For meg spiller det ingen rolle hvor mye han koster, det er ikke fra min lommebok penga han får det fra. Jeg ønsker ikke Tevez skal bort.

Selv om det sikkert var ment sarkastisk, så var det med lommeboka et tåpelig utsagn. :)
Lenke til kommentar
Jeg er enig i den siste biten her,at Manchester United som en av verdens største klubber burde hatt en verdensklassespiss osv,det eneste som irriterer meg litt er at noen først og fremst ser det negative istedenfor det positive.Iløpet av en kamp på 90 minutter,er det garantert 11 røde Manchester United spillere så gjør en og annen småfeil,sånn er det bare.Det blir bare mer opplyst når enkelte spillere gjør det.

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg har flere ganger tatt meg selv i å legge ekstra godt merke til alle feilene Tevez gjør etter at det ble ett spørsmål om å beholde ham eller ikke. Det er selvfølgelig synd, da han er en herlig spiller med en flott spillestil. Veldig trist at han ikke får det til å funke og da er det på tide å se sannheten i øynene og gjøre det beste for laget. Og det beste for laget er dessverre å gi slipp på ham og hente inn en annen spiss (eller satse på Welbeck/Campbell/Manucho) som passer spillestilen vår bedre, med mindre Tevez slår til med storspill resten av sesongen.

Lenke til kommentar
På hvilken måte er det relevant at jeg bruker ord som "jævlig", "faen" i innleggene mine? Er du kristen eller?

Du fremmer gjerne ditt eget synspunkt på en mer troverdig og effektiv måte om du bruker godt språk, og ellers god oppførsel i en samtale eller diskusjon.

Tja, fair enough. Men når han skriver et sarkastisk "ok" til meg etter at jeg svarte på hans påstand til Hyrlen, så bruker jeg hva jeg vil tilbake av ord og uttrykk mot han der. Du kan jo sjekke diskusjonen? Corey ber Hyrlen ta seg en bolle fordi han ikke syntes Tevez har vært så veldig god i de siste kampene, undertegnede kommer med en konklusjon om at Tevez har spilt en bra kamp på de 10 siste, som jeg ikke syntes er noen gal konklusjon å trekke i det hele tatt. Corey skriver der etter "ok" med oppgitt smiley, jeg svarer tilbake, hvor jeg tilfeldigvis bruker et banneord. Verdens undergang, huffamei..

Mitt sarkastiske "Ok" var vel for å etterlyse et skikkelig svar,istedenfor di vanlige "Tevez er drit" innleggene som pleier florere på denne tråden.Hadde noen derimot skrevet "Tevez er drit,fordi..." så er det mye lettere å forholde seg til.

Jeg tror uansett jeg har fått frem mitt synspunkt ang. Tevez for en stund nå,så for min del er det bare å legge ballen puffet og død.

Å for å svare på innlegget ditt,tar jeg i bruk et av dine enkle virkemiddel: Genser svarte ganske greit for meg.

Hehe, patetisk. Du som ber andre ta seg en bolle fordi de er uenige med deg, du som kommer trekkende med konklusjoner om at undertegnede er blind hvis Tevez ikke spilte bra mot Everton (Nei, han spilte ikke bra, han sølte bort ørten scoringssjanser på feilvalg).

Jeg kan vel bruke ord som "jævlig" i mitt innlegg så mye jeg vil, skjønner ikke at du i det hele tatt reagerer på slikt. Snodig...

Enig med TomHel over meg. Enkelte her mener at vi skal svi av 30 millioner PUND på en spiller som i store deler av sesongen har virket utrent, treg, umotivert. Noe som også har ført til at han har spilt som en sekk med dritt store deler av sesongen. Han er ikke verdt halvparten engang, dessverre.

Lenke til kommentar

Selv om det sikkert var ment sarkastisk, så var det med lommeboka et tåpelig utsagn. :)

Nei men altså det spiller vel ingen rolle for oss hvor mye han gutten koster?

Da det var snakk om Berbatov kosta 300mill (eller noe sånt), så var det ikke sånn at jeg mente nei han er for dyr, han er ikke verdt så mye, vi får andre spillere til den prisen.

Lenke til kommentar
Det var bra. Evra er en hel venstreside alene. Ellers skal det bli bra å få Rooney tilbake på topp sammen med Berba. Tevez har ikke vært god for oss i år.

Så Tevez har ikke vært god di siste kampene?

Ta deg en bolle!

Tevez har vært Tevez på godt og vondt. Han tar ikke plassen til Rooney.

Sant nok,men når i det siste har vi jo fått sett hvor enormt viktig det er å ha en spiller som Tevez i laget,når Rooney ryker metaterselenfor trettisjette gang.En spiss som kan gå inn i laget å gjøre en nesten like bra jobb som han.

Uansett,har jeg enormt forståelse for hvorfor Tevez har prestert dårlig.Han har ikke fått spille jevnt over en lengre periode,samt det må sikkert være enormt frustrerende å se på en Berba som ikke var helt kurrant i børjan (nå derimot er han Marvellous!).Men se på Tevez nå!Han blir jo giftigere å giftigere for hver touch og det er direkte herlig å se at han endelig har funnet tilbake Gambeta!Som feks det raidet mot Everton.Hadde jizzled in my pants viss den hadde gått inn!

Rafael, Brown, Neville, Evans, Vidic, Ferdinand, O'Shea og Evra har blitt brukt i løpet av den tiden. Har jeg glemt noen? :)

Fabio? :fun:

TomHel!Jeg ble så utrolig nysgjerrig.Hvorfor utdypet du noen av ordene mine? :p

Edit:Fixed

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

ThomHell er en artist, ikke meg. PM.

I det lange løp har det noe å si, da det blir mindre penger til å gjøre andre, mer spennende kjøp. Berbatov er også et halvt lysår bedre enn Tevez samtidig som han passer spillestilen mye bedre.

Lenke til kommentar

Hehe, patetisk. Du som ber andre ta seg en bolle fordi de er uenige med deg, du som kommer trekkende med konklusjoner om at undertegnede er blind hvis Tevez ikke spilte bra mot Everton (Nei, han spilte ikke bra, han sølte bort ørten scoringssjanser på feilvalg).

Jeg kan vel bruke ord som "jævlig" i mitt innlegg så mye jeg vil, skjønner ikke at du i det hele tatt reagerer på slikt. Snodig...

Enig med TomHel over meg. Enkelte her mener at vi skal svi av 30 millioner PUND på en spiller som i store deler av sesongen har virket utrent, treg, umotivert. Noe som også har ført til at han har spilt som en sekk med dritt store deler av sesongen. Han er ikke verdt halvparten engang, dessverre.

Patetisk ja.At jeg etterlyser en skikkelig begrunnelse for en mening blir for deg patetisk.At jeg ba Geir M om å ta seg en bolle,var for å etterlyse en hvis reaksjon på hvorfor han mente noe så innlysende.Men du får vel bruke det for hva det er verdt.Hadde en debattant kommet inn på denne tråden og utbasunert "Vidic har sugt hesteballe siste 10 kamper" uten en begrunnelse,tror jeg "Ta deg en bolle" kommentarene ville sittet løst.

Hvorfor drar du opp igjen at jeg reagerte på banningen din,når du var enig i Genser sitt innlegg?

Jeg ser meg som ferdig med denne diskusjonen rundt spilleren Tevez.Synspunktene til flertallet er uansett blitt lagt ut.Jeg har alltid sagt meg enig om at prislappen på Tevez er way beyond hans kvaliteter.Dessverre er dagens fotball slikt at når MUFC er på handletur så skrur klubbene opp prisen(i dette tilfellet Kia Jorabchian).Jeg syns personlig også at Berbatov sin prislapp på 300 millioner er altfor mye.For 300 millioner ser jeg for meg Zlatan,Figo(den unge),Ronaldinho(den tynne),Ronaldo(den tynne),osv.Dette er selvfølgelig mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
Han har spilt godkjent i de kampene Rooney har vært ute, og det er helt klart en forbedring fra slik han har spilt tidligere denne sesongen, men jeg vil ikke si han har spilt godt nok til å være en toppspiss i (en av) verdens beste klubb(er).

Jeg er enig i den siste biten her,at Manchester United som en av verdens største klubber burde hatt en verdensklassespiss osv,det eneste som irriterer meg litt er at noen først og fremst ser det negative istedenfor det positive.Iløpet av en kamp på 90 minutter,er det garantert 11 røde Manchester United spillere så gjør en og annen småfeil,sånn er det bare.Det blir bare mer opplyst når enkelte spillere gjør det.

Jeg vil påstå at vi har tre

At han koster oss 30 mill pund er feil. Han koster oss 30 mill minus det vi allerede har gitt.

Ellers er jeg enig i at vi bør la han gå. Han er for lik Rooney og de blir i veien for hverandre. Sats på Welbeck og Cambell i stedet.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Bra City ikke fikk Santa Cruz. Skjønner ikke hva de skal med så mange spisser! :mad:

Men den eneste som faktisk er god er jo Robinho. Jô floppet jo totalt og er i Everton, Benjani er skadet hele tiden, og Sturridge og Ched Evans er uslepne talenter. Craig Bellamy har jo vært god, men det er bare begynnelsen. Tipper det hele ender med at han golf køller Robinho ned fordi han er bedre enn han. Ellers har de jo Darius Vassell som suger ræv.

Men ja, de har mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...