NightKeeper Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var bra. Evra er en hel venstreside alene. Ellers skal det bli bra å få Rooney tilbake på topp sammen med Berba. Tevez har ikke vært god for oss i år. Så Tevez har ikke vært god di siste kampene? Ta deg en bolle! Tevez har vel hatt 1 bra kamp på de 10 siste... "Ok" Ja, det var jo en jævlig bra måte å ødelegge en diskusjon på.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Det er feil at han har hatt 1 bra kamp på de 10 siste, så like greit å få drept den diskusjonen ja Etter de siste kampene til Tevez, og støtten han får fra tribunen, vil det være tungt for meg å si ha det. Likevel tror jeg det langsiktig er det eneste riktige. Man ser og ganske tydelig at Tevez ikke har samme forhold til lagspillerne som Rooney og Berbatov. Berbatov og Carrick ser vi er funker godt, og vi ser også gleden som utveksles mellom Rooney og Berba. Trist, men sant. Endret 3. februar 2009 av genser Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://video.aol.com/video-detail/carlos-t...2009/1659039171 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Det var bra. Evra er en hel venstreside alene. Ellers skal det bli bra å få Rooney tilbake på topp sammen med Berba. Tevez har ikke vært god for oss i år. Så Tevez har ikke vært god di siste kampene? Ta deg en bolle! Tevez har vel hatt 1 bra kamp på de 10 siste... "Ok" Ja, det var jo en jævlig bra måte å ødelegge en diskusjon på.... Ja,du bidro jo enormt du også.Du kan jo få lov å utdype hvorfor Tevez ikke har spilt bra mer enn 1 av di siste 10 ifølge ditt syn.Når det er sagt,så kan du jo få lov til å si hvor fantastiske alle andre har vært di siste 10.Du og flere her inne har tydeligvis store problemer med å se hvilken verdifull squadplayer Tevez er for laget vårt. Våre siste 5 kamper: Everton Hjemme: Hvis Tevez spilte dårlig i denne kampen her,burde du skifte navn til "Blind". West Brom Borte: Tevez sammen med Berbatov terroriserte WB forsvaret!1 mål. Derby Hjemme:Tevez meget delaktig til at sluttresultatet blir 4-2 fordel United.1 mål. Bolton Borte: Hele laget spilte dårlig,og utrettet lite.Uansett,Tevez med en flott målgivende. Wigan Hjemme: Kom innpå etter Rooney sin skade etter 1 minutt.Laget fikk til lite,så gjorde også Tevez,men husker vagt at han burde puttet. Nå venter jeg spent på din konklusjon,NightKeeper... PS:prøv å skriv 5 innlegg på rad uten å bruke ordene "jævlig","faen","satan" o.l.Bare et lite tips. Endret 3. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var bra. Evra er en hel venstreside alene. Ellers skal det bli bra å få Rooney tilbake på topp sammen med Berba. Tevez har ikke vært god for oss i år. Så Tevez har ikke vært god di siste kampene? Ta deg en bolle! Tevez har vært Tevez på godt og vondt. Han tar ikke plassen til Rooney. Sant nok,men når i det siste har vi jo fått sett hvor enormt viktig det er å ha en spiller som Tevez i laget,når Rooney ryker metaterselenfor trettisjette gang.En spiss som kan gå inn i laget å gjøre en nesten like bra jobb som han. Uansett,har jeg enormt forståelse for hvorfor Tevez har prestert dårlig.Han har ikke fått spille jevnt over en lengre periode,samt det må sikkert være enormt frustrerende å se på en Berba som ikke var helt kurrant i børjan (nå derimot er han Marvellous!).Men se på Tevez nå!Han blir jo giftigere å giftigere for hver touch og det er direkte herlig å se at han endelig har funnet tilbake Gambeta!Som feks det raidet mot Everton.Hadde jizzled in my pants viss den hadde gått inn! Rafael, Brown, Neville, Evans, Vidic, Ferdinand, O'Shea og Evra har blitt brukt i løpet av den tiden. Har jeg glemt noen? Fabio? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Først så slipper Boss unna og nå dette: http://www.dagbladet.no/2009/02/03/sport/f...helsea/4666772/ WTF? Det er jo helt riktig da. Det er jo ikke i nærheten av rødt kort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er ikke rødt kort nei, men spørsmålet er om FA hadde gjort det samme om en av våre spillere hadde blitt utvist på den måten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jo, på den der hadde de gjort det. Den feilen er for openbar. Som den straffen vi fikk mot Bolton. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir bra med Rooney og Evra tilbake ! Har savnet dem. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Til Tevez diskusjonen. Han kler ikke spillet vårt, han bruker for mange touch og roter seg ofte bort. Tevez er god når ting skjer på hans prinsipper, å spillet er i hans bane. Ta CL-finalen f.eks. Men hvis ikke hemmer han spillet vårt! Han er ultra-bevegelig men til en pris, det er ofte der han ikke skal være. Å dermed mister man driv og fart i angrepene. Men ja Tevez har kommet seg godt de siste kampene, å han er enda ganske ung. Men han har bare ut sesongen på å bevise at han virkelig er verd sine millioner. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Everton Hjemme: Hvis Tevez spilte dårlig i denne kampen her,burde du skifte navn til "Blind". Han var flink til å holde på ballen og hadde noen flotte raid, men gang på gang hadde han håpløse skuddforsøk da han kunne sentret til Ronaldo eller Berbatov som var mye bedre plassert nesten hver eneste gang. West Brom Borte: Tevez sammen med Berbatov terroriserte WB forsvaret!1 mål. Vil ikke si at han utmerket seg noe spesielt, verken positivt eller negativt. Derby Hjemme:Tevez meget delaktig til at sluttresultatet blir 4-2 fordel United.1 mål. Hvis han hadde vært dårlig mot et Championship-lag i liga-cupen hadde jeg vært på grensen til å gi ham opp. Bolton Borte: Hele laget spilte dårlig,og utrettet lite.Uansett,Tevez med en flott målgivende. Fin målgivende ja, men utenom det gjorde han ikke så mye positivt, i likhet med resten av laget som du sier. Wigan Hjemme: Kom innpå etter Rooney sin skade etter 1 minutt.Laget fikk til lite,så gjorde også Tevez,men husker vagt at han burde puttet. Ikke godt nok. Han har spilt godkjent i de kampene Rooney har vært ute, og det er helt klart en forbedring fra slik han har spilt tidligere denne sesongen, men jeg vil ikke si han har spilt godt nok til å være en toppspiss i (en av) verdens beste klubb(er). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Syntes D'Amico og Hyrlen svarte ganske greit jeg, har vel sagt hva jeg mener om Tevez tidligere jeg og, så gidder ikke å ta det på nytt. På hvilken måte er det relevant at jeg bruker ord som "jævlig", "faen" i innleggene mine? Er du kristen eller? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 På hvilken måte er det relevant at jeg bruker ord som "jævlig", "faen" i innleggene mine? Er du kristen eller? Du fremmer gjerne ditt eget synspunkt på en mer troverdig og effektiv måte om du bruker godt språk, og ellers god oppførsel i en samtale eller diskusjon. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For min del holder jeg med Corey, Tevez er gutten sin! For meg spiller det ingen rolle hvor mye han koster, det er ikke fra min lommebok penga han får det fra. Jeg ønsker ikke Tevez skal bort. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 På hvilken måte er det relevant at jeg bruker ord som "jævlig", "faen" i innleggene mine? Er du kristen eller? Du fremmer gjerne ditt eget synspunkt på en mer troverdig og effektiv måte om du bruker godt språk, og ellers god oppførsel i en samtale eller diskusjon. Tja, fair enough. Men når han skriver et sarkastisk "ok" til meg etter at jeg svarte på hans påstand til Hyrlen, så bruker jeg hva jeg vil tilbake av ord og uttrykk mot han der. Du kan jo sjekke diskusjonen? Corey ber Hyrlen ta seg en bolle fordi han ikke syntes Tevez har vært så veldig god i de siste kampene, undertegnede kommer med en konklusjon om at Tevez har spilt en bra kamp på de 10 siste, som jeg ikke syntes er noen gal konklusjon å trekke i det hele tatt. Corey skriver der etter "ok" med oppgitt smiley, jeg svarer tilbake, hvor jeg tilfeldigvis bruker et banneord. Verdens undergang, huffamei.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Han har spilt godkjent i de kampene Rooney har vært ute, og det er helt klart en forbedring fra slik han har spilt tidligere denne sesongen, men jeg vil ikke si han har spilt godt nok til å være en toppspiss i (en av) verdens beste klubb(er). Jeg er enig i den siste biten her,at Manchester United som en av verdens største klubber burde hatt en verdensklassespiss osv,det eneste som irriterer meg litt er at noen først og fremst ser det negative istedenfor det positive.Iløpet av en kamp på 90 minutter,er det garantert 11 røde Manchester United spillere så gjør en og annen småfeil,sånn er det bare.Det blir bare mer opplyst når enkelte spillere gjør det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var Geir M han ba ta seg en bolle Men jeg var jo også enig med Geir M. Jeg liker Tevez, men har aldri vært stor fan av spillere som ofte løper på måfå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For min del holder jeg med Corey, Tevez er gutten sin! For meg spiller det ingen rolle hvor mye han koster, det er ikke fra min lommebok penga han får det fra. Jeg ønsker ikke Tevez skal bort. X2 Se klippet over for ytterligere begrunnelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For min del holder jeg med Corey, Tevez er gutten sin! For meg spiller det ingen rolle hvor mye han koster, det er ikke fra min lommebok penga han får det fra. Jeg ønsker ikke Tevez skal bort.Med den mentaliteten kommer vi langt Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tja, fair enough. Men når han skriver et sarkastisk "ok" til meg etter at jeg svarte på hans påstand til Hyrlen, så bruker jeg hva jeg vil tilbake av ord og uttrykk mot han der. Du kan jo sjekke diskusjonen? Corey ber Hyrlen ta seg en bolle fordi han ikke syntes Tevez har vært så veldig god i de siste kampene, undertegnede kommer med en konklusjon om at Tevez har spilt en bra kamp på de 10 siste, som jeg ikke syntes er noen gal konklusjon å trekke i det hele tatt. Corey skriver der etter "ok" med oppgitt smiley, jeg svarer tilbake, hvor jeg tilfeldigvis bruker et banneord. Verdens undergang, huffamei.. Jeg er verken mamma, barnehagetante eller lærer, ikke kom løpende til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå