Rexbatov Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er delvis enig med dere begge. Bare navnet Quaresma fortjener plass i CL, men når han vinner priser for årets dårligste... Dessuten så er ikke Adriano med også. Tror Mourinho gjorde det for å få dem ned på jorde igjen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er jo fantastisk å se på Quaresma når han er på sitt beste. Innlegg med utsida av foten, flott teknikk, flott rykk. Konge spiller. Desverre er det flere ting med han som trekker ned. -Elendig bakover -Blir fort sutrete -Jobber lite. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor er ikke dette i pub-en? Jaja. Googla opp en gammel klassiker: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Helt seriøst, unødvendig mye om Serie A og nesten absolutt ingenting om Utd den siste siden. Forøvrig veldig bra resultat mellom Liverpool og Chelsea for oss, og fy faen så morsomt å se Gerrard på gang igjen med diving og totalt 3 gule som han bare fikk et for, når Lampard får rødt for en takling Alonso egentlig burde få gult for og ingenting til Lamps. Morsomt at Liverpool får mer enn nok dommerhjelp til å vinne ligaen men klarer det ikke likevel. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Helt seriøst, unødvendig mye om Serie A og nesten absolutt ingenting om Utd den siste siden. Forøvrig veldig bra resultat mellom Liverpool og Chelsea for oss, og fy faen så morsomt å se Gerrard på gang igjen med diving og totalt 3 gule som han bare fikk et for, når Lampard får rødt for en takling Alonso egentlig burde få gult for og ingenting til Lamps. Morsomt at Liverpool får mer enn nok dommerhjelp til å vinne ligaen men klarer det ikke likevel. Nevner ingenting om sparket til Bosingwa, nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nevner ingenting om sparket til Bosingwa, nei. Du får lese litt forrige sidene. Den situasjonen er gjennomdiskutert. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Først så slipper Boss unna og nå dette: http://www.dagbladet.no/2009/02/03/sport/f...helsea/4666772/ WTF? Endret 3. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) "Mer overraskende er det at Jose Bosingwa også er spilleklar til Hull-matchen. Chelsea-backen fikk utrolig nok ikke rødt kort etter å ha satt knottene helt umotivert i Yossi Benayoun på overtid mot Liverpool. Her var det ventet at FA ville reagere, men i og med linjemannen har innrømmet at han så episoden, kan ikke FA gjøre noe med den avgjørelsen" Hvor kommer slike idiotregler fra? Endret 3. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 FA er korrupt av Chelsea. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det kan ikke være annet enn bestikkelser. Fra nå av kan man gjøre hva som helst, få røde kort og spille igjen neste kamp. Hva hvis disse 2 hendelsene skjedde under en United kamp? Godt at fotballen vinner over korrupsjon! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette her begynner å bli tåpelig. Jeg er helt enig i at det røde kortet skal det strykes, men slike regler bør også gjelde for andre klubber enn Chelsea. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Lampard får rødt for en takling Alonso egentlig burde få gult for Jævla tull. Var en fair duell og du kan ikke si at Alonso gjorde noe galt der, for det gjorde han ikke. Han skal bare skyte ballen unna og at Lampard sin fot kommer i veien kan ikke han gjøre noe med. Edit: Angående Bosingwa-saken, Chelsea og FA så er det så enormt provoserende at jeg har ikke ord. Linjemannen så hendelsen?! WTF!?! Endret 3. februar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Linjemannen så selvsagt hendelsen, han vifta jo som bare pokker, men Riley kom bort og foretok seg ingenting. Alltid Chel$ki som skal støttes først av FA. Endret 3. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, og det er jo helt utrolig at det ikke blir blåst på. (Sorry, blir litt mye "annet" i denne tråden nå) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 -Elendig bakover-Blir fort sutrete -Jobber lite. Altså kan han bare bli like god som Ronaldo Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 morsomt å se Gerrard på gang igjen med diving og totalt 3 gule som han bare fikk et for, når Lampard får rødt for en takling Alonso egentlig burde få gult for og ingenting til Lamps. Morsomt at Liverpool får mer enn nok dommerhjelp til å vinne ligaen men klarer det ikke likevel. Det var 3 situasjoner Gerrard kunne fått gult kort i ja, det er jeg enig i. Men hallo, du kan ta nesten hvilken som helst kamp hvor du kan si det samme om minst én spiller på banen. Den første situasjonen med Gerrard var veldig tidlig i kampen, og dommerne har jo som normal praksis å komme med advarsler før de begynner med å dele ut kort. Spesielt i en slik kamp som dette er det normalt å legge lista forholdsvis høyt. Og så lenge han ikke har fått noe gult kort, er det jo normalt at man gir ekstra og spiller kanskje litt på grensa tidvis. Når så det gule kortet kommer, må man så roe seg ned, noe Gerrard også gjorde. Jeg håper ikke du er seriøs når du så konkluderer med at vi får mer enn nok dommerhjelp til å vinne ligaen, det hadde jeg i alle fall ikke ventet fra deg. Men OK, du skriver det jo i denne tråden, så... Uansett har dere glemt deres egen kamp mot Chelsea, hvor både Rooney og Ronaldo levde ekstremt farlig, men dommeren var på deres side i disse situasjonene. Men dette har dere vel glemt? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) For meg blir det av og til ekstremt tafatt å ta opp "den situasjonen der skulle resultert i gult kort" diskusjoner. Iløpet av en 90 minutters fotballkamp,er det omtrent 30 situasjoner som i henhold til regelboken kunne og burde resultert i gult kort. At Steven Gerrard slipper unna 1 eller 2 i en kamp mellom 2 av Englands største lag,i en batalje som til og med Collina kunne hatt vansker med å holde styr på,ser jeg på nesten som en selvfølge. Hvis jeg ser Real Madrid - Barcelona, eller Roma - Lazio, eller Inter - AC Milan, eller Rangers - Celtic,vil jeg se knallharde taklinger,som ikke ender i annet enn enorm gestikulering og entusiasme fra tribunene.For meg ville disse oppgjørene bli ødelagt hvis det hadde vært en regelrytter på banen som blåste å stykket opp spillet. Det eneste som kan bli sagt imot Steven Gerrard etter Chelsea kampen,er for meg hvorfor han ikke får kort for noe som Delap fikk for dagen før.Når 2 så klare forseelser,som er såpass like blir forskjellsbehandlet,bør dommerstanden sette seg ned og diskutere om dette er regelbrudd eller ei.Når sant skal sies,så så jeg ikke denne situasjonen,men fikk 5 sms samtidig når det skjedde der det sto "Delap rødt,Gerrard applaus" i samtlige. Edit: Leif Endret 3. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Linjemannen så selvsagt hendelsen, han vifta jo som bare pokker, men Riley kom bort og foretok seg ingenting. Alltid Chel$ki som skal støttes først av FA. Linjemannen ga frispark til Chelsea, sikkert for måten Benayoun skjermet ballen på. Det forsvarer jo ikke at Bosingwa skulle hatt rødt kort, men det forsvarer hvorfor Riley ikke reagerte siden det var assistendommeren som gjorde feil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/skadelisten_minker Gledelig nyhet. Blir kult og se Evra og Rooney igjen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 http://united.no/united/nyheter/nyheter/skadelisten_minker Gledelig nyhet. Blir kult og se Evra og Rooney igjen. Yesda!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå