Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg tror det har lite for seg og igjen prøve å sprekke den Urettferdighetsboblen som det virker som mange United-supportere lever i.

Hvem er denne fyren som prater ut av ræva, å helt tydelig ikke har fulgt saker United har hatt mot seg det siste tiåret?

En mann som dreper mennesker på en uhyggelig trivelig og jovial måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du mener at han ikke er blant Inters 25 beste spillere?

Jepp.

Men seriøst, fyren har jo floppet totalt. Tror ikke du har sett ham i Serie A. Inter har andre alternativer på kanten med Mancini, Maxwell (kant, back), Luis Jimenez, Luis Figo, Muntari (grei som kant også, men best i den sentrale rollen) og stortalentet Francesco Bolzoni.

Dessuten så heter det ikke "så du mener at han ikke er blant Inters 25 beste spillere?", men "så du mener at han ikke er blant Inters 6 (++) beste kanter?"

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar
Jeg tror det har lite for seg og igjen prøve å sprekke den Urettferdighetsboblen som det virker som mange United-supportere lever i.

Hvem er denne fyren som prater ut av ræva, å helt tydelig ikke har fulgt saker United har hatt mot seg det siste tiåret?

En mann som dreper mennesker på en uhyggelig trivelig og jovial måte.

Tja, de er jo slemme så. Jeg syns det er verre å lage en egen side der man legger ut bilder av seg selv med boner i tangatruser.

Lenke til kommentar
Men seriøst, fyren har jo floppet totalt. Tror ikke du har sett ham i Serie A. Inter har andre alternativer på kanten med Mancini, Maxwell (kant, back), Luis Jimenez, Luis Figo, Muntari (grei som kant også, men best i den sentrale rollen) og stortalentet Francesco Bolzoni.

Enig, men å nevne Bolzoni (!) og Muntari i den posisjonen blir direkte feil, Bolzoni er en defensive hardttaklende midtbanespiller, Muntari innhar ikke Ekstrem ferdighetene teknisk sett ;)

Lenke til kommentar
Litt feil å nevne Bolzoni ja (veldig feil faktisk). Hadde han bare på hjernen fordi jeg digger han så sykt. :p Vet ikke hvorfor jeg skrev ham.

Men som jeg skrev: "Muntari (grei som kant også, men best i den sentrale rollen)".

Hehe, da er jeg enigvettu, har dessverre sansen for han jeg også (:blush: ).

Lenke til kommentar
Er det derfor vi kjøpte Nani? Fordi han dominerte i Portugal? :hm:

Seriøst, hva mener du? At Nani ikke er god?

Du må vite at Fergie kjøpte Nani, og at det var Scolari som lånte Quaresma. Dessuten så har jo ikke Quaresma spilt i PL enda. Det blir jo en sammenligning som er helt på trynet.

Ronaldo ble jo kjøpt fra Sporting han også.

Kleberson dominerte i Brasil, det samme gjorde Anderson. Da kan du jo ikke si "Er det derfor vi kjøpte Anderson? Fordi han dominerte i Brasil? :hm:"

Eller misforstår jeg deg helt nå? Det burde jeg gjøre ihvertfall for dette er jo helt på trynet.

Lenke til kommentar
Litt feil å nevne Bolzoni ja (veldig feil faktisk). Hadde han bare på hjernen fordi jeg digger han så sykt. :p Vet ikke hvorfor jeg skrev ham.

Men som jeg skrev: "Muntari (grei som kant også, men best i den sentrale rollen)".

Hvordan kan du si noe sånt når du er Roma-supporter selv? :ohmy:

Lenke til kommentar
Men G. Vi er alle enige om at han ikke har fortjent en plass i CL troppen eller hva? Dette er nok den siste sjansen RQ får i et topplag i en av de tre store ligaene.

Nei, det er jeg ikke enig i, han har overhode ikke bevist noe som helst som skal tilsi noe nevneverdig mer, men alle vet topp potensialet til gutten og det tar tid å spille seg varm i Italia, derfor ville, jeg ihvertfall, tatt han med.

Har Chelsea tolmodgiheten og gir gutten en skikkelig (og lang) sjanse har de nok lånt (og sikkert etterhvert kjøpt) gullegget. Men nå er ikke Chelsea veldig kjent for å gi spilleren(e) slike muligheter :p

Hvordan kan du si noe sånt når du er Roma-supporter selv? :ohmy:

Sansen for spilleren Bolzoni, ikke hvor og hvem han heier på, på lik linje med Giovinco, dog har en enda mer sympati med den gutten.

Lenke til kommentar

Digger hvordan han jobber på, og dessuten er han veldig ung. Digger unge talenter, ihvertfall hardtjobbende midtbanespillere. Hamisk i Napoli er jo også elsk å se på. Dessuten så har jeg veldig sansen for Ever Banega i Atletico, selv om han ikke har innfridd som han gjorde i Boca.

Med det Quaresma presterte i Inter kunne jo faktisk Pele som nå spiller for FC Porto (?) vært et bedre alternativ. Et talent som aldri fant seg til rette i Inter...

Lenke til kommentar
Digger hvordan han jobber på, og dessuten er han veldig ung. Digger unge talenter, ihvertfall hardtjobbende midtbanespillere. Hamisk i Napoli er jo også elsk å se på. Dessuten så har jeg veldig sansen for Ever Banega i Atletico, selv om han ikke har innfridd som han gjorde i Boca.

Med det Quaresma presterte i Inter kunne jo faktisk Pele som nå spiller for FC Porto (?) vært et bedre alternativ. Et talent som aldri fant seg til rette i Inter...

Hehe, helt enig. Hamsik har dessuten en evig "pen" teknikk.

Pele er forøvrig lånt ut til Portsmouth.

Lenke til kommentar
G: Du skriver at du IKKE er enig, men posten tilsier at du ER enig.

Eller så klarer ikke du å tolke det riktig?

Det jeg sa var at Ricardo fortjente å bli med på CL laget til Inter på bakgrunn av hans tidligere prestasjoner i Porto, ikke pga hans prestasjoner i Inter. Der ligger forskjellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...