banansplitt™ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha disse var jo geniale: Whats that coming over the hill? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan Wenger fikk til Sagna-overgangen :!: Sjekk ut tegningene til Doevle, helt drøy i paint. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Se filmen hos Youtube Ler enda! At det går ann... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det var en dritbra video Corsair.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hahaha, NightKeeper. Har du tegna Tevez-en selv? Tegningene på RedCafe er sykt funny. Min favoritt må være Wenger-tegningen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, Wenger-tegningen var genial! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, lo som faen. Og fikk lattis da jeg faktisk lot merke til pikken hans med bitte lite hår. Ser jo ut som om han spiller lommetennis... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha, jeg la ikke merke til den! Tegningen er jo enda mer genial! :!: Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Etter Wenger-tegningen, som er den jeg opprinnelig linket til, er dette en av de bedre: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hahahaha! Herlige tegninger :!: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 The most remarkable deal of deadline day is also getting closer following news Spurs have agreed a fee with Liverpool for the return of Robbie Keane to White Hart Lane. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Eg må le av superkjøpet til pools... Det er ikke lenger enn nyttår siden det var bedre enn Berba kjøpet hvertfall. Ting skifter fort. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Litt av et opphold i Liverpool! Enda en spiss som kjøres til grunne på Anfield. Begynner å bli en del av dem nå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4887872,00.html Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Faen, tror ikke Campbell får mye spilletid nå. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Se filmen hos Youtube Ler enda! At det går ann... Ser ingenting jeg Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jose Boswinga blir ikke straffet av FA, etter det som skjedde i sluttminuttene i LFC-Chelsea kampen på søndag... Ikke akkurat en bombe det. Tenker med skrekk og gru på hva som ville skjedd hvis det var en United spiller som hadde gjort noe lignende. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hahaha, nice tegning. Litt trakasserende, men absolutt en god trener. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jose Boswinga blir ikke straffet av FA, etter det som skjedde i sluttminuttene i LFC-Chelsea kampen på søndag... Ikke akkurat en bombe det. Tenker med skrekk og gru på hva som ville skjedd hvis det var en United spiller som hadde gjort noe lignende. 10 kampers karantene + £100.000 i bot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå