Geir M Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Må vel bli reaksjoner fra FA på Bosingwa? Burde få noen kampers karantene for den taklinga. Er jo hentet rett ut av læreboka til Materazzi den der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Her har vi diven til den største hykleren på balløya: Evt. gå inn på selve youtubelinken hvis dere vil se i high quality: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvordan kan dere andre her forsvare Gerrard? Det er jo direkte forkastelig å legge seg slik han gjør. Han legger seg jo før det er kontakt. Skuffende av Stevie. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det var jo en fin dive det.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde ikke gjort noe å se kilder på det Gerrard har sagt nei. Tar avstand fra filminga hans uansett hva han har sagt, mener det er latterlig av han og han som er forbilde for så mange unge spillere og lignende går foran med dårlig eksempel. Idiotisk rett og slett. Samme gjelder alle andre som filmer også, det har ikke noe i fotball å gjøre synes jeg. Ang. Bosingwasituasjonen håper jeg da virkelig FA gjør noe med det i etterkant. Skjønner ikke hva linjedommeren drev med, men jeg regner med at dommeren ikke tørte å utvise han fordi han nok var usikker på Lampardsituasjonen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det noen som har oversikt over hvor man finner billige kampbilletter til laget vårt? Billigste er vel supporterklubben,men sjansen for å få tak i billetter her,er vel like stor som å vinne i lotto. Tenkte prøve meg på Man Utd - Arsenal.Hadde vært storstilt med seier og kanskje trofe på bursdagen min Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hadde ikke gjort noe å se kilder på det Gerrard har sagt nei. Som sagt. Hans egen selvbiografi. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det noen som har oversikt over hvor man finner billige kampbilletter til laget vårt? Billigste er vel supporterklubben,men sjansen for å få tak i billetter her,er vel like stor som å vinne i lotto. Tenkte prøve meg på Man Utd - Arsenal.Hadde vært storstilt med seier og kanskje trofe på bursdagen min Har du bursdag den 16. mai du også? UnitedTravel.no har enkeltbilletter, men ser den kampen er utsolgt. Vet ikke om noen andre plasser du kan få bare billetter bortsett fra viagogo.com, men da må du betale litt overpris. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det som er litt merkelig med Gerrard sin dive er at hvis han hadde holdt seg på beina i 2 sekunder til ville han kanskje blitt felt inne i boksen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det du prøver å si er at i steden for å prøve å filme seg til frispark så hadde han prøvd å filme seg til straffe, gjør jo alt mye bedre... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Leste du i det hele tatt hva han skrev? Lol. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Er det noen som har oversikt over hvor man finner billige kampbilletter til laget vårt? Billigste er vel supporterklubben,men sjansen for å få tak i billetter her,er vel like stor som å vinne i lotto. Tenkte prøve meg på Man Utd - Arsenal.Hadde vært storstilt med seier og kanskje trofe på bursdagen min Har du bursdag den 16. mai du også? Jepp.Noen andre? Var en ganske fin bursdag ifjor,fotballmessig.Hadde vært strålende å toppe fjorårets,med en tur til Old Trafford og mulig pokalløfting Endret 2. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Yupp Det eneste som slår det å se spillerne løfte pokalen, er å se det live på bursdagen sin. Skulle gitt mye for en slik presang ja Ferguson er forresten kåret til "United's greatest icon". Ingen overraskelse egentlig, siden det bare var fra 1992 til i dag. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det du prøver å si er at i steden for å prøve å filme seg til frispark så hadde han prøvd å filme seg til straffe, gjør jo alt mye bedre... Er du dum? Det jeg sa at han sannsynligvis ville blitt tatt av Cole (tror det var han) hvis han hadde holdt seg på beina. Man filmer ikke hvis man blir tatt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Yupp Det eneste som slår det å se spillerne løfte pokalen, er å se det live på bursdagen sin. Skulle gitt mye for en slik presang ja Da må united sette en syyyyk rekord en sesong. Siden min bursdag er i desember Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Yupp Det eneste som slår det å se spillerne løfte pokalen, er å se det live på bursdagen sin. Skulle gitt mye for en slik presang ja Da må united sette en syyyyk rekord en sesong. Siden min bursdag er i desember Epic Fail! :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det får du si til foreldrene min Men nå er eg jo godt over alderen der bursdagene betyr noe, så... Er mer sånn "vil helst ikke huske" nå.... Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.redcafe.net/f8/draw-footballer-...tml#post5713436 Det morsomste jeg har sett på lenge. En av de aller beste trådene på RedCafe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hahahahhahahaha. Boy got skills. Selv om han var lovlig feit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå