Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke gjort noe å se kilder på det Gerrard har sagt nei. :) Tar avstand fra filminga hans uansett hva han har sagt, mener det er latterlig av han og han som er forbilde for så mange unge spillere og lignende går foran med dårlig eksempel. Idiotisk rett og slett. Samme gjelder alle andre som filmer også, det har ikke noe i fotball å gjøre synes jeg.

Ang. Bosingwasituasjonen håper jeg da virkelig FA gjør noe med det i etterkant. Skjønner ikke hva linjedommeren drev med, men jeg regner med at dommeren ikke tørte å utvise han fordi han nok var usikker på Lampardsituasjonen.

Lenke til kommentar

Er det noen som har oversikt over hvor man finner billige kampbilletter til laget vårt? :innocent:

Billigste er vel supporterklubben,men sjansen for å få tak i billetter her,er vel like stor som å vinne i lotto.

Tenkte prøve meg på Man Utd - Arsenal.Hadde vært storstilt med seier og kanskje trofe på bursdagen min :D

Lenke til kommentar
Er det noen som har oversikt over hvor man finner billige kampbilletter til laget vårt? :innocent:

Billigste er vel supporterklubben,men sjansen for å få tak i billetter her,er vel like stor som å vinne i lotto.

Tenkte prøve meg på Man Utd - Arsenal.Hadde vært storstilt med seier og kanskje trofe på bursdagen min :D

Har du bursdag den 16. mai du også? :)

UnitedTravel.no har enkeltbilletter, men ser den kampen er utsolgt. Vet ikke om noen andre plasser du kan få bare billetter bortsett fra viagogo.com, men da må du betale litt overpris.

Lenke til kommentar

Har du bursdag den 16. mai du også? :)

Jepp.Noen andre? :wee:

Var en ganske fin bursdag ifjor,fotballmessig.Hadde vært strålende å toppe fjorårets,med en tur til Old Trafford og mulig pokalløfting :blush:

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Det du prøver å si er at i steden for å prøve å filme seg til frispark så hadde han prøvd å filme seg til straffe, gjør jo alt mye bedre...

Er du dum?

Det jeg sa at han sannsynligvis ville blitt tatt av Cole (tror det var han) hvis han hadde holdt seg på beina. Man filmer ikke hvis man blir tatt.

Lenke til kommentar
Yupp ;) Det eneste som slår det å se spillerne løfte pokalen, er å se det live på bursdagen sin. Skulle gitt mye for en slik presang ja :D

Da må united sette en syyyyk rekord en sesong. Siden min bursdag er i desember :(

Epic Fail! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...