sch0n Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Til bruno99. Selvfølgelig reagerer en i sterkere grad når laget han spiller for jager united hakk i hæl i kamp om ligagullet, enn om han skulle spilt for et lag som ligger og traver på midten av tabellen. For meg ligger det ihvertfall fullstendig naturlig å fokusere mer på lagene som utgjør den største trusselen mht. plassering mot slutten av Premier League. Det kan godt hende du bekymret deg for en eventuell seiersparade til langt utover mai av Tottenham når de klarte å ta seg sammen (... til en viss grad). Hvis det er tilfelle, så kan du unnskyldes og til en viss grad forstås for å i det hele tatt bry deg om all bruk av ulovlige midler på vei mot toppen. Du drar det likevel litt ut av proporsjoner når du anklager oss for å hevde at bare på grunn av hans tilhørighet - altså i Liverpool - at vi kritiserer Gerrard. Når vi simpelthen gjengir hva vedkommende har sagt til media vedrørende hans syn på filming, går du hen å baserer angripene dine på ting vi overhode ikke kan lastes for. Jotun: crycry Fin måte å hente seg inn igjen i en diskusjon på. Stå på! Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Begynner å bli ganske lei av all "skitkastingen" i mellom supporterne til engelske lag. Det er ingen av de fire store som har spillere som ikke har filmet, i kampens hete så kan jeg godt skjønne at enkelte spillere kan falle lett, eller gjøre litt ekstra ut av situasjonen. Jeg mener ikke det Gerrard gjor i dag var regelrett filming, men han falt lett, og tror ikke han hadde nok ikke hatt de store problemene med å holde seg på benene. Men alle lag i Premier League har spillere som ikke er noe bedre enn Liverpool sine spillere. Mvh Stolt Liverpool supporter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gawd! Ja, vi vet alle filmer noen ganger, men at Gerrard går ut i media og sier at han tar avstand ifra det osvosv er forkastelig. Det er lett å unngå spørsmålet om man vil det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du drar det likevel litt ut av proporsjoner når du anklager oss for å hevde at bare på grunn av hans tilhørighet - altså i Liverpool - at vi kritiserer Gerrard. Når vi simpelthen gjengir hva vedkommende har sagt til media vedrørende hans syn på filming, går du hen å baserer angripene dine på ting vi overhode ikke kan lastes for. Jotun: crycry Fin måte å hente seg inn igjen i en diskusjon på. Stå på! -Nei det gjør jeg ikke, folk sier jo selv at hans tilhørighet bidrar til å skape et ekstra stort nummer ut av det. I dag faller han lett i en situasjon, men det er kontakt så jeg mener det er feil å karakterisere det som filming, men det får være opp til lederen av geiteflokken her. -Jo takk! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 I kampen deres mot west ham i ligaen skal en bekjent av meg være i studio, må følge ekstra godt med Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vet ikke om denne har blitt postet,men herregud for en dive! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er en stygg felling uten intensjoner om å ta ballen også Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gawd! Ja, vi vet alle filmer noen ganger, men at Gerrard går ut i media og sier at han tar avstand ifra det osvosv er forkastelig. Det er lett å unngå spørsmålet om man vil det. Ingen som prøver å unngå noe her. Fullstendig klar over at Gerrard har gått ut og tatt avstand fra filming og at det har vært enkelte tilfeller der det kan anses at han har filmet, noe som er veldig dumt gjort av han, men som du sikkert ikke leste i mitt forgje innlegg, så er det mye som kan skje i kampens hete, og noen ganger kan man gjøre noe dumt. bare se på Bosingwa sitt angrep på Benayoun i dag, ganske så sikkert at han tar avstand fra slike ting han også, men alle kan gjøre feil. Men med at det alltid blir så mye styr fra united supportere hver gang det er noe som omhandler Gerrard, viser bare hvor god han er! God natt! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Haha. Komisk at Pool-supporterne prøver å bortforklare det hele med at "han faller litt lett i en situasjon for å skaffe seg frispark, noe som er meget lurt". Man ser da klart på GIFen over at det er filming, i den vanlige sjøstjerne-posituren som vi alltid ser fra Gerrard. Det er bare Pool-supportere som ikke greier å se sånt, da de både sitter i en liten boble og har på seg røde briller. De fleste andre greier filme slik at det ser ok ut, men denne sjøstjerne-posituren til Gerrard får han til å se ut som en klovn hver gang. Generalisering om du vil, men de som vil får lov til å føle seg truffet. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/01/sport/f...n_city/4645261/ Hva skal de med han når de har Hart? Kan bli spennende å se hvor han ender opp, tviler på at han er villig til å sitte på benken. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Haha. Komisk at Pool-supporterne prøver å bortforklare det hele med at "han faller litt lett i en situasjon for å skaffe seg frispark, noe som er meget lurt". Hahaha, Points for president! Jeg har allerede hatt minst tre diskusjoner med pool-supportere som mener at det ikke er filming. Jeg blir flau på Gerrards vegne når han må reise seg og få det gule kortet i trynet. Herregud så pinlig for han og resten Liverpool. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/01/sport/f...n_city/4645261/ Hva skal de med han når de har Hart? Kan bli spennende å se hvor han ender opp, tviler på at han er villig til å sitte på benken. Det er vel det som er ulempen med å bli en klubb med masse penger.Slike klubber pleier bli blinde overfor hvilket potensial som allerede eksisterer i klubben.Se på Chelsea feks.Har ikke telling på hvor mange sentrale midtbanespillere di har kjøpt,men Lampard is still going strong. City har ve ogsål 5-6 spisser nå?Jô,robinho,bellamy,benjani,en til som jeg ikke har navnet på osv. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha. Komisk at Pool-supporterne prøver å bortforklare det hele med at "han faller litt lett i en situasjon for å skaffe seg frispark, noe som er meget lurt". Hahaha, Points for president! Jeg har allerede hatt minst tre diskusjoner med pool-supportere som mener at det ikke er filming. Jeg blir flau på Gerrards vegne når han må reise seg og få det gule kortet i trynet. Herregud så pinlig for han og resten Liverpool. Dere er vel godt vandt med det Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godt vandt med hva? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bare lurer på en ting i forbindelse med hva Gerrard skal ha sagt om diving. Er det noen som har sett noen video av at han har sagt det? Altså, jeg vet ikke om han har sagt det eller ikke, men det eneste jeg kan huske å ha sett er en youtube-video hvor det blir sitert noe han har sagt. Hvis dette er det eneste det blir henvist til, så kan man vel ikke si med sikkerhet at han er sitert riktig. Ja ifølge vår kjennskap til engelske medier, så vet vi jo at de dikter gjerne opp hva personer har sagt og gjort. Håper derfor at ankepunktet deres er basert på mer enn bare denne youtubevideoen. Og dersom han har sagt det, så er jeg 100 % enig at det idiotisk å holde på sånn selv. Når det er sagt så synes jeg at Ronaldo har sagt minst like klart og tydelig i fra hva han synes om filming. Tror det var i kampen deres mot Chelsea nå i år, hvor Ronaldo slo ut med armene og tydelig gav uttrykk for hva han syntes om Anelka's (eller hvem det nå var) teatralske fall mot slutten av kampen. Vet ikke om det er så mye bedre, når du selv er kjent for å ha mer enn et par sånne selv på samvittigheten. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg blir flau på Gerrards vegne når han må reise seg og få det gule kortet i trynet. Herregud så pinlig for han og resten Liverpool. det Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bare lurer på en ting i forbindelse med hva Gerrard skal ha sagt om diving. Er det noen som har sett noen video av at han har sagt det? Altså, jeg vet ikke om han har sagt det eller ikke, men det eneste jeg kan huske å ha sett er en youtube-video hvor det blir sitert noe han har sagt. Hvis dette er det eneste det blir henvist til, så kan man vel ikke si med sikkerhet at han er sitert riktig. Ja ifølge vår kjennskap til engelske medier, så vet vi jo at de dikter gjerne opp hva personer har sagt og gjort. Håper derfor at ankepunktet deres er basert på mer enn bare denne youtubevideoen. Og dersom han har sagt det, så er jeg 100 % enig at det idiotisk å holde på sånn selv. Han har vel bl.a. skrevet det i biografien sin. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I så fall er det idiotisk ja. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Godt vandt med hyklere? Kom med eksempler. edit@Superparanoid: Det er såklart varierende kilder på sitatene, men du som har fulgt med klubben en stund bør vel ha fått med deg minst ett Gerrard-intervju hvor han regelrett blåser opp og ned om divers ala Carvalho og Ronaldo. Jeg kommer ikke på alle stedene jeg har lest hyklerske sitat fra Captain Fantastic, men det er som sagt variert. Den mest håndfaste kilden er så klart selvbiografien hans hvor nettopp dette sitatet, med Ronaldo og Carvalho og om at de ødelegger sporten, dukker opp. Endret 2. februar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Fikk ikke sett høydepunkter før nå på footytube, og herregud for ett billigt rødt kort, har vanskligheter for å se på den situasjonen som en ren takling, eller om han prøver og spenne ballen/treffer ballen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå