Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er tydeligvis ikke mulig å diskutere dette fordi dere bare har tabellen og klamre dere fast i. ManU har vært best i PL i år ja, ingen tvil om det. Men jeg synes da virkelig Liverpool har vist de siste årene at de er langt bedre i CL enn i PL.

8516622[/snapback]

Vel, etter min mening har vi vært bedre enn dere i CL dette året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe problem for Liverpool å slå United i en kamp og vice versa. United har vært det beste laget denne sesongen, men Liverpool kan fortsatt være best i CL. Alle med en marginal fotballforståelse skjønner at Liverpool er kapable til å slå United i finalen, men det er selvsagt lett å si at United er favoritter ettersom de har spilt vanvittig bra i år.

8516594[/snapback]

Nå er vel klart for de fleste, men når du kommer hit med kjekkas svar så vil du få igjen.

Lenke til kommentar
Vi var det beste laget i sist oppgjør, men dere vant. Det er grunnen til at dere leder serien, fordi dere vinner på dårlige dager, det gjør ikke vi ... utenom i CL.

8516378[/snapback]

Null og nada betydning, 7-1 mot Roma og komme tilbake mot Ac milan med en bakrekke Rosenborg ville vært nervøs med og stille sier sitt. Samt en 18 poengs ledelse på Liverpool i ligaen sier sitt. Å vinne en cup krever mye mer flaks enn en liga, noe dere er blessed med i CL virker det som. Å ikke si at vi har flaks i CL, da så du faen ikke kampen mot Leverkusen for 5 år siden. Eller kampen mot porto, eller fjorårets fallit.

Forøvrig at den defensive fotballen til Chelsea og Liverpool møttes i en semi isteden for i en finale er jeg sjeleglad for. Så ikke hele Europa tror det er slik engelsk fotball spilles. Makan til traurige kamper, greit at det er nerve og spenning. Men jeg skulle ikke tro at dette var en Semi i CL, hvertfall ikke fra Chelsea sin side! Dueller som knapt lukter fyrstikk av.

2 mål på to kamper, mellom to slike lag. Vel blæææ.

Men vel fortjent at Liverpool vant, Chelsea skuffer virkelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå er vel klart for de fleste, men når du kommer hit med kjekkas svar så vil du få igjen.

8516645[/snapback]

Det skjønner jeg.

Det er en av de mange vakre aspektene ved å være fotballsupporter: Man kan slenge vanvittig mye dritt, ta i mot like mye, banne, steike, være frekke og nesten hate, men fortsatt ikke ha noe i mot personene man diskuterer med (noe som kanskje poengteres litt for lite i denne delen av forumet).

Lenke til kommentar
Forøvrig at den defensive fotballen til Chelsea og Liverpool møttes i en semi isteden for i en finale er jeg sjeleglad for. Så ikke hele Europa tror det er slik engelsk fotball spilles. Makan til traurige kamper, greit at det er nerve og spenning. Men jeg skulle ikke tro at dette var en Semi i CL, hvertfall ikke fra Chelsea sin side! Dueller som knapt lukter fyrstikk av.

2 mål på to kamper, mellom to slike lag. Vel blæææ.

Men vel fortjent at Liverpool vant, Chelsea skuffer virkelig.

8516659[/snapback]

Jeg er så enig som du får det. Disse kampene var ikke av finalekaliber.

Det er ikke en finale jeg kan tenke tilbake på som var like kjedelig som den kampen i dag. Kanskje '03 finalen mellom Juventus og Milan.

Lenke til kommentar

8516645[/snapback]

Det skjønner jeg.

Det er en av de mange vakre aspektene ved å være fotballsupporter: Man kan slenge vanvittig mye dritt, ta i mot like mye, banne, steike, være frekke og nesten hate, men fortsatt ikke ha noe i mot personene man diskuterer med (noe som kanskje poengteres litt for lite i denne delen av forumet).

8516676[/snapback]

Bra vi har det klart :)

Lenke til kommentar
Liverpool slo vel ut man u i FA-cupen ifjor.

liverpool ER bedre i cupsamenheng

8516669[/snapback]

Grunnen til at de kanskje kan klare å slå United er at de som regel ikke har en dritt annet og spille om! United har hatt ligafinaler i lang tid nå! De har spelt seg til Semifinale i CL- andre kamp. De er i FA-Cup finalen! Det tærer det!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

8516669[/snapback]

hvem har vunnet Fa-cupen flest ganger, å ja de siste årene også... døøøøøøh.

8516693[/snapback]

HVem er Englands mestvinnende lag sa du sa du?

Lenke til kommentar

8516669[/snapback]

8516693[/snapback]

8516762[/snapback]

Var du i det hele tatt født da? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er vel desverre Liverpool, men forundrer meg ikke om det vil være Manchester UTD om noen år.

8516767[/snapback]

Det hadde ikke forundret meg heller, men jeg håper da inderlig at vi får reist kjerringa før den tid. Uansett så er nok de fleste United-fans (egentlig alle fans) inkludert meg selv lei av det argumentet.

Lenke til kommentar

8516669[/snapback]

8516693[/snapback]

8516762[/snapback]

Du snakker om i Cup-sammenheng. United ikke sant lille venn? Hvem er i Fa-cup finalen i år? Hvem er i Semien i CL? Tror du må få fakta rett før du blåser ut slik tullball. United dårligere i cup-sammenheng, du kan nå spøke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvem er i Semien i CL?

8516801[/snapback]

Hvem er i finalen?

brutti: Jeg føler meg sikker på at Benitez tar Liverpool til seriegull. Jeg tror ikke det skjer neste år, men jeg er rimelig overbevist om at det skjer. På samme måte som United rakner når Fergie stikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...