Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Jeg ser at Babel skal inn, politiet sto klar ved benken til Liverpool så da er det vel Jailard som skal ut...

Er ikke du for gammel for slike småligheter :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser at Babel skal inn, politiet sto klar ved benken til Liverpool så da er det vel Jailard som skal ut...

Er ikke du for gammel for slike småligheter :mrgreen:

Nope :D

Jeg kan være fryktelig barnslig til tider, men jeg skrev den her og ikke i Liverpool tråden så jeg bør jo nesten på plusspoeng for det :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

United-supporterne burde jo glise nå. Vi er jo tross alt ikke gode nok til å ta seriegull og gir med denne seieren dere en finfin ledelse på Chelsea. Klassisk win-win.

Lenke til kommentar

Ikke noe å sutre over det her. Pool har ikke sjanse til å vinne uansett. Chelsea er et mye farligere lag selv om de er i dårlig form akkurat nål.

United-supporterne burde jo glise nå. Vi er jo tross alt ikke gode nok til å ta seriegull og gir med denne seieren dere en finfin ledelse på Chelsea. Klassisk win-win.

Helt enig. Dette var et kongeresultat.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Jeg er hvertfall sjeleglad! Å takker igjen Liverpool for å ha slått Chelsea :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...