Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De 1-0 kampene er så utrolig viktige for å vinne en liga.. Uten Berbatov sine viktige scoringer hadde vi ikke vært serieledere nå...

Herregud for en spiller Berbatov er, så og si hver eneste scoring på den videoen er elegante scoringer, fantastisk å se på..

Ja jeg bare måtte poste den!

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

Hadde vært bra om vi begynner å score litt mer, da ser jeg bort i fra 5-0 kampen. Men hvis vi ser på sesongen i fjor, så var det at United hadde så overlegen målforskjell at det telte som ett poeng. Så i serieinnspurten kan det være bra om vi får en bedre målforskjell en de andre lagene.

Lenke til kommentar

Du glemmer at vi slipper jo ikke inn mål heller.

De andre har ikke noe særlig bedre målforskjell.

http://united.no/united_db/table

Et mål dårligere enn Chelsea. 8 mål bedre enn pools.

Dessuten er det kun Chelsea og City som har scoret flere mål enn oss. Og det er snakk om 4 og 1 mål mer.

Ser svært lite man kan klage på denne tabellen slik den er nå. :)

Sier bare: Tenk hvordan den hadde sett ut uten formsvikten før jul. Uten alle skadene. Uten Evra's syyyyke suspensjon.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Ah, har ikke vært hjemme i det hele tatt i dag men så selvfølgelig kampen, selvom jeg trodde jeg skulle gå glipp av den. 18-årsdag eller ikke, så klarte jeg det, og fy faen det var verdt det. Sier bare 2 ting; 3 poeng, og Carrick. Carrick, wow mann, for en spiller når han er i form. AH! :D

Lenke til kommentar

Eg trur også den siste tids resultat, der vi vinner kampar sjølv med masse spelarar ute, ikkje har heilt den store forma inne, og spelet ikkje sitter heilt sånn som det kan, fort kan bli avgjerande. Om vi faktisk finner storforma utover i sesongen, så blir det gruelig vanskelig å stoppe United.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg håper på, egentlig er det Liverpoolseier siden jeg uansett ikke tror de holder helt inn. Å et tap for uansett hvem vil nok bety en kraftig nesetyver, da vil jeg helst at Chelsea får den. Uansett blir det en kos kamp uten nerver for min del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...