ugotabanana Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Pepe Reina var eminent ikveld er vell ikke noe diskutere egentlig da det måtte ende slik da ingen av lagene hadde nok til å avgjøre kampen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg visste det kom altså. Herregud, det må vel kunne gå ann og komme med noen andre argumenter enn PL tabellen og tidligere oppgjør i ligaen i år. Dere burde vite at det faktisk er ganske stor forksjell på CL og PL. Og som wh1te sier så var det vel ikke dere som hadde taket på Pool i forrige kampen heller. 8516428[/snapback] Sier dere som alltid kommer med "vi har de beste supporterne" som argument til alt ? 8516442[/snapback] Da får dere komme med gode argumenter til det jeg spør om da. 8516470[/snapback] Vel, nå sier vel tabellen ganske mye, så ja, det er godt argument. I tillegg spilte dere på hjemmebane sist kamp, hvor dere selvfølgelig er vanskelige å slå. Utenom dette så tja, finalen spilles jo på nøytral grunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Pepe Reina var eminent ikveld er vell ikke noe diskutere egentlig da det måtte ende slik da ingen av lagene hadde nok til å avgjøre kampen. 8516494[/snapback] Tja. Vi hadde et par stooore sjanser, samt et feilanullert mål, så hvor du tar det siste du skriver fra skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Tja. Vi hadde et par stooore sjanser, samt et feilanullert mål, så hvor du tar det siste du skriver fra skjønner jeg ikke. 8516506[/snapback] TV-bildene viser at det var riktig annulert... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Har ikke en dritt og si hvem vi møter i finalen. Da har vi minst 75 prosent av forsvaret tilbake. 8516478[/snapback] Hva snakker du om? Klar over at det er en evighet til finalen? Hele forsvaret er da tilbake, med unntak Silvestre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Pepe Reina var eminent ikveld er vell ikke noe diskutere egentlig da det måtte ende slik da ingen av lagene hadde nok til å avgjøre kampen. 8516494[/snapback] Tja. Vi hadde et par stooore sjanser, samt et feilanullert mål, så hvor du tar det siste du skriver fra skjønner jeg ikke. 8516506[/snapback] Er vel det samma gammle man U tøvet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hva snakker du om? Klar over at det er en evighet til finalen? Hele forsvaret er da tilbake, med unntak Silvestre. 8516520[/snapback] Og muligens Gaz, som kan være ute hele sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Tja. Vi hadde et par stooore sjanser, samt et feilanullert mål, så hvor du tar det siste du skriver fra skjønner jeg ikke. 8516506[/snapback] TV-bildene viser at det var riktig annulert... 8516514[/snapback] Så du reprisen? Kuyt var onside. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg visste det kom altså. Herregud, det må vel kunne gå ann og komme med noen andre argumenter enn PL tabellen og tidligere oppgjør i ligaen i år. Dere burde vite at det faktisk er ganske stor forksjell på CL og PL. Og som wh1te sier så var det vel ikke dere som hadde taket på Pool i forrige kampen heller. 8516428[/snapback] Sier dere som alltid kommer med "vi har de beste supporterne" som argument til alt ? 8516442[/snapback] Da får dere komme med gode argumenter til det jeg spør om da. 8516470[/snapback] Vel, nå sier vel tabellen ganske mye, så ja, det er godt argument. I tillegg spilte dere på hjemmebane sist kamp, hvor dere selvfølgelig er vanskelige å slå. Utenom dette så tja, finalen spilles jo på nøytral grunn 8516504[/snapback] Jeg synes tabellen er et rett og slett rævva argument nå jeg. Liverpool har vel vist gang på gang på gang at de er bedre i CL de siste årene. Men det er tydeligvis ikke mulig for dere å komme med noe bedre. Skulle vi møtes i finalen vil det være helt åpent spør du meg! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Pepe Reina var eminent ikveld er vell ikke noe diskutere egentlig da det måtte ende slik da ingen av lagene hadde nok til å avgjøre kampen. 8516494[/snapback] Tja. Vi hadde et par stooore sjanser, samt et feilanullert mål, så hvor du tar det siste du skriver fra skjønner jeg ikke. 8516506[/snapback] annuleringen er grei den. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Reprisen viste at Kuyt var noen cm i offside. Nå vet ikke jeg om det da skal dømmes offside da, so i say no more. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg visste det kom altså. Herregud, det må vel kunne gå ann og komme med noen andre argumenter enn PL tabellen og tidligere oppgjør i ligaen i år. Dere burde vite at det faktisk er ganske stor forksjell på CL og PL. Og som wh1te sier så var det vel ikke dere som hadde taket på Pool i forrige kampen heller. 8516428[/snapback] Sier dere som alltid kommer med "vi har de beste supporterne" som argument til alt ? 8516442[/snapback] Da får dere komme med gode argumenter til det jeg spør om da. 8516470[/snapback] Vel, nå sier vel tabellen ganske mye, så ja, det er godt argument. I tillegg spilte dere på hjemmebane sist kamp, hvor dere selvfølgelig er vanskelige å slå. Utenom dette så tja, finalen spilles jo på nøytral grunn 8516504[/snapback] Jeg synes tabellen er et rett og slett rævva argument nå jeg. Liverpool har vel vist gang på gang på gang at de er bedre i CL de siste årene. Men det er tydeligvis ikke mulig for dere å komme med noe bedre. Skulle vi møtes i finalen vil det være helt åpent spør du meg! 8516536[/snapback] Haha, du mener virkelig at tabellen ikke sier noe om hvem som er et bedre lag? Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hva snakker du om? Klar over at det er en evighet til finalen? Hele forsvaret er da tilbake, med unntak Silvestre. 8516520[/snapback] Og muligens Gaz, som kan være ute hele sesongen. 8516524[/snapback] Jeg ser på GAZ som 25% av forsvarsfireren. Og siden han kanskje ikkje blir god denne sesongen, skreiv jeg minst 75% Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Tja. Vi hadde et par stooore sjanser, samt et feilanullert mål, så hvor du tar det siste du skriver fra skjønner jeg ikke. 8516506[/snapback] TV-bildene viser at det var riktig annulert... 8516514[/snapback] Så du reprisen? Kuyt var onside. 8516527[/snapback] Noe det samme som at Gerrard ikke filma, ballen var inne og Del Piero ble riktig avblåst? Lenke til kommentar
eivind lunder Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg synes tabellen er et rett og slett rævva argument nå jeg. Liverpool har vel vist gang på gang på gang at de er bedre i CL de siste årene. 8516536[/snapback] Og Man. Utd. har vel vist gang på gang at de er bedre enn Liverpool de siste årene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Reprisen viste at Kuyt var noen cm i offside. Nå vet ikke jeg om det da skal dømmes offside da, so i say no more. 8516540[/snapback] Det er 'Pool-supporterne som trekker fra noen cm. Det er sånn fotball er. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Reprisen viste at Kuyt var noen cm i offside. Nå vet ikke jeg om det da skal dømmes offside da, so i say no more. 8516540[/snapback] Målsnøret som teller vel? Endret 1. mai 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Det er ikke noe problem for Liverpool å slå United i en kamp og vice versa. United har vært det beste laget denne sesongen, men Liverpool kan fortsatt være best i CL. Alle med en marginal fotballforståelse skjønner at Liverpool er kapable til å slå United i finalen, men det er selvsagt lett å si at United er favoritter ettersom de har spilt vanvittig bra i år. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Det er tydeligvis ikke mulig å diskutere dette fordi dere bare har tabellen og klamre dere fast i. ManU har vært best i PL i år ja, ingen tvil om det. Men jeg synes da virkelig Liverpool har vist de siste årene at de er langt bedre i CL enn i PL. Edit: wh1te var før meg. Endret 1. mai 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Det er ikke noe problem for Liverpool å slå United i en kamp og vice versa. United har vært det beste laget denne sesongen, men Liverpool kan fortsatt være best i CL. Alle med en marginal fotballforståelse skjønner at Liverpool er kapable til å slå United i finalen, men det er selvsagt lett å si at United er favoritter ettersom de har spilt vanvittig bra i år. 8516594[/snapback] He's done it! Første gang jeg er enig. (Og igjen: Jeg er ikke manutd-fan.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå