Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nokon som har lest denne? Verdens beste supporter?

For en artikkel! Fikk klump i halsen og måtte pause lesinga flere ganger før jeg kunne fortsette igjen. Litt i mot "èn manns død er tragedie, 1000 er statestikk", men historien rørte meg. Håper han har det bra der han er.

Lykke til på kampen senere i dag! Nå er neste stopp Manchester. Snakkes! :D

God tur! For hvert minutt som går i dag etter avspark slår VDS ny rekord i Cleen Sheet. Håper du får en herlig tur!

Omg, jeg holder på å gråte etter den videoen. Fy faen så sterk den var, wow, den skal lagres.

Gråt for andre gang på 15 minutter. Oooh Teddy teddy!! Jeg husker jeg så denne kampen ute i hagen på en relativt (1999) stor TV. Gode minner.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4876356,00.html

Herlig at en Chelsea spiller sier sånt om SAF. :)

Faen. Nå hater jeg ikke Anelka like mye lenger. Gjør det lettere å svelge at han er toppscorer da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen. Nå hater jeg ikke Anelka like mye lenger. Gjør det lettere å svelge at han er toppscorer da.

Vet koss det føles. HATER å ikke hate en person like mye som før. Sucks, hat er en good feeling. hehehe

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Here is the list of how many goals each team has conceded in their last 11 games:

Man Utd - 0

Everton - 7

Liverpool - 7

Aston Villa - 8

Wigan - 8

Chelsea - 9

Fulham - 9

West Ham - 9

Tottenham - 10

Arsenal - 12

Man City - 13

Sunderland - 14

Blackburn - 18

Middlesbrough - 18

Portsmouth - 18

Bolton - 19

Newcastle - 19

Stoke City - 19

West Brom - 21

Hull City - 25

Everton er ikke sååå dårlige defensivt :)

Lenke til kommentar
Here is the list of how many goals each team has conceded in their last 11 games:

Man Utd - 0

Everton - 7

Liverpool - 7

Aston Villa - 8

Wigan - 8

Chelsea - 9

[...]

Så jævlig sykt egentlig. 0 conceded på 11 kamper. Drøyt.

Jeg har satt dyre penger på både en kupong med Everton-seier og Chelsea-seier, og en med U på Utd - Everton og Liverpool-seier. Eneste kjipe er om Everton og Liverpool vinner. Men da har jo Chelsea tapt poeng så :) Vinn-vinn-vinn-vinn-situasjon!

Lenke til kommentar

Hvis United og Villa vinner i dag og Chelsea og Liverpool spiller uavgjort i mårra så vil tabellen se sånn ut.

United 53p

Villa 50p

Chelsea 49p

Liverpool 49p

Det hadde vært utrolig moro. Kunne godt blitt sånn til slutt også. Byttet pool med Arsenal også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...