NightKeeper Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Bare vi vinner ligaen er jeg fornøyd, vi er ikke i finalen enda. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Kan noen forklare meg hvorfor det er enklere å slå Liverpool i finalen enn Chelsea, som faktisk blei slått ut av Liverpool i kveld? En aldri så liten logisk brist. Ganske tynt og komme med at United har bedre tak på Pool egentlig. 8516344[/snapback] Vi har nå slått 'Pool to ganger denne sesongen og spilt 1-1 mot Chelsea. Sesongstatistikken og ligaplassering taler mot 'Pool. Liverpoole er dog et cup-lag og spiller god fotball i CL. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Kan noen forklare meg hvorfor det er enklere å slå Liverpool i finalen enn Chelsea, som faktisk blei slått ut av Liverpool i kveld? En aldri så liten logisk brist. Ganske tynt og komme med at United har bedre tak på Pool egentlig. 8516344[/snapback] er det 19 poeng vi er oppe i nå? Vi har også slått dem to ganger denne sesongen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Vi var det beste laget i sist oppgjør, men dere vant. Det er grunnen til at dere leder serien, fordi dere vinner på dårlige dager, det gjør ikke vi ... utenom i CL. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Men som sagt tidligere. Liverpool er det siste laget jeg vil tape mot i en eventuell finale... 8516327[/snapback] Men det første laget jeg vil slå i en finale. 8516338[/snapback] Ja samme her. Når det gjelder hvorfor det vi synes det er lettere å slå Liverpool er det vell kanskje fordi vi har brukt å ha et godt tak på de. Og så har vi også slått de to ganger denne sesongen. Alle gode ting er tre Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Vi var det beste laget i sist oppgjør, men dere vant. Det er grunnen til at dere leder serien, fordi dere vinner på dårlige dager, det gjør ikke vi ... utenom i CL. 8516378[/snapback] Spiller ingen rolle. liverpool tapte, nok en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvis dere vinner finalen mot oss fortjent, så kudos til dere, men hvis dere vinner slik som sist, så blir jeg irritert. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Vi var det beste laget i sist oppgjør, men dere vant. Det er grunnen til at dere leder serien, fordi dere vinner på dårlige dager, det gjør ikke vi ... utenom i CL. 8516378[/snapback] får håpe vi har en dårlig dag i en eventuel finale mot dere da? Eller at dere er det beste laget. Limbeck som mener at resultatet bør ha en liten betydning enda. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Jeg visste det kom altså. Herregud, det må vel kunne gå ann og komme med noen andre argumenter enn PL tabellen og tidligere oppgjør i ligaen i år. Dere burde vite at det faktisk er ganske stor forksjell på CL og PL. Og som wh1te sier så var det vel ikke dere som hadde taket på Pool i forrige kampen heller. Edit: Det jeg mener er at det er helt åpent. Dere er dessuten ikke videre som det virker som mange her tar for gitt. Endret 1. mai 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvis dere vinner finalen mot oss fortjent, så kudos til dere, men hvis dere vinner slik som sist, så blir jeg irritert. 8516418[/snapback] Du mener altså at manutd hadde flaks? Vel, hva med liverpool sin seier? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvis dere vinner finalen mot oss fortjent, så kudos til dere, men hvis dere vinner slik som sist, så blir jeg irritert. 8516418[/snapback] ditto om vi ser på CL finalen 05 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg visste det kom altså. Herregud, det må vel kunne gå ann og komme med noen andre argumenter enn PL tabellen og tidligere oppgjør i ligaen i år. Dere burde vite at det faktisk er ganske stor forksjell på CL og PL. Og som wh1te sier så var det vel ikke dere som hadde taket på Pool i forrige kampen heller. 8516428[/snapback] Sier dere som alltid kommer med "vi har de beste supporterne" som argument til alt ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvis dere vinner finalen mot oss fortjent, så kudos til dere, men hvis dere vinner slik som sist, så blir jeg irritert. 8516418[/snapback] Du mener altså at manutd hadde flaks? Vel, hva med liverpool sin seier? 8516434[/snapback] Ja, dere hadde flaks, må du spørre? Du så vel kampen du også? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvis dere vinner finalen mot oss fortjent, så kudos til dere, men hvis dere vinner slik som sist, så blir jeg irritert. 8516418[/snapback] Du mener altså at manutd hadde flaks? Vel, hva med liverpool sin seier? 8516434[/snapback] Ja, dere hadde flaks, må du spørre? Du så vel kampen du også? 8516445[/snapback] Du turte altså ikke svare på hans 2. spørsmål? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Vet ikke hvilken kamp han mente Jeg regner selvsagt med at han ikke mente i kveld. Så dum er vel ingen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg visste det kom altså. Herregud, det må vel kunne gå ann og komme med noen andre argumenter enn PL tabellen og tidligere oppgjør i ligaen i år. Dere burde vite at det faktisk er ganske stor forksjell på CL og PL. Og som wh1te sier så var det vel ikke dere som hadde taket på Pool i forrige kampen heller. 8516428[/snapback] Sier dere som alltid kommer med "vi har de beste supporterne" som argument til alt ? 8516442[/snapback] Da får dere komme med gode argumenter til det jeg spør om da. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Ja, jeg så kampen. Jeg er forøvrig ikke manutd-fan, så slutt å si 'dere' til meg. Manutd hadde sin del flaks der, ja, men det nytter ikke å sammenligne det mot den flaksen liverpool hadde. De spilte bra i 15min den kampen og ble totalt overkjørt resten. (Mente selvsagt den gangen de vant CL.) Endret 1. mai 2007 av DrKarlsen Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Har ikke en dritt og si hvem vi møter i finalen. Da har vi minst 75 prosent av forsvaret tilbake. Evra er med igjen. Dessuten banker vi alle.. Bonusen er å få L'pool og faktisk være en god vinner. Det er ikke det de forventer fra min side. Eller kanskje jeg skal få bildekoratør til å lage kampreferat på bakruta på min RØDE golf.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvilken kamp er det du snakker om egentlig? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Nå får Crazy José mest sannsynlig sparken. Intervju snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå