Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nope, Niko, tror ikke det. Men han er usikker for kampen i morgen :( Tror faktisk det kan bli:

O'Shea - Neville - Ferdinand - Fabio

Synd om det skulle være tilfelle. Syns O'Shea burde få spille i den posisjonen hans er best i, og Neville der han er best.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Nope, Niko, tror ikke det. Men han er usikker for kampen i morgen :( Tror faktisk det kan bli:

O'Shea - Neville - Ferdinand - Fabio

Synd om det skulle være tilfelle. Syns O'Shea burde få spille i den posisjonen hans er best i, og Neville der han er best.

Siden Brown er klar burde vel det opplagte være:

G.Neville-Brown-Ferdinand-O'Shea

Lenke til kommentar

Tja,med tanke på at laget vi møter er så og si blottet for spisser,samt at ingen av dem skjemte seg bort i West Brom kampen,så ville jeg stilt med dette laget.

Men er uansett nesten sikker på at Vida er klar.Han pleier ikke la småskader stoppe han.

Lenke til kommentar
Tja,med tanke på at laget vi møter er så og si blottet for spisser,samt at ingen av dem skjemte seg bort i West Brom kampen,så ville jeg stilt med dette laget.

Men er uansett nesten sikker på at Vida er klar.Han pleier ikke la småskader stoppe han.

Den motstanden de fikk i West Brom-kampen kan jo sammenlignes med et random Tippeliga-lag, men skjønner hva du mener. Tviler likevel på at de klarer en hel kamp, i hvertfall ikke Brown som har vært ute i flere måneder. Å starte med O'Shea for så å la Brown spille andreomgang (eller omvendt) tror jeg hadde vært det beste.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

argh!! skal på kick off i morgen, får nok ikke tatt på drakta mi, men som jeg sier igjen. håper denne drakt-myten ikke er sann.

FYI: Har hatt på den alle PL kampene siden aston villa kampen i november. shit gjett om den er slitt og lukter.... tuborg gold :D

Lenke til kommentar
argh!! skal på kick off i morgen, får nok ikke tatt på drakta mi, men som jeg sier igjen. håper denne drakt-myten ikke er sann.

FYI: Har hatt på den alle PL kampene siden aston villa kampen i november. shit gjett om den er slitt og lukter.... tuborg gold :D

Hvilken drakt myte? :p

Jeg vasket drakten min forrige sesong hver gang vi tapte,så sist jeg vasket den var borte mot Chelsea.Henger ennå i skapet med svetten fra Moskva :D

Lenke til kommentar

Hvilken drakt myte? :p

Jeg vasket drakten min forrige sesong hver gang vi tapte,så sist jeg vasket den var borte mot Chelsea.Henger ennå i skapet med svetten fra Moskva :D

Sweet! nei altså jeg er sånn person som er veldig overtroisk. må liksom ha fast plass på sofa når united spiller PL, mot Arsenal hvor vi tapte 2-1, så hadde jeg venner på besøk, endte med jeg satt på motsatt side.

sant nok at det ikke er grunnen, men jeg er bare sånn :D

Lenke til kommentar

Alle har noen sånne ting, jeg må drikke av United kruset mitt som jeg kjøpte på Mega Store på Old Trafford i '03 under kamp, hvis så føles det som om det er noe feil og vi kommer til å tape.

Kruset med United logoen på den ene siden og I'm Red and Proud på den andre siden.

Edit:

Fjernet en n jeg :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Bare en? Hva er "bare" med det? Vet at han kunne fått tre, men synest en er latterlig og. Det er takken for at en klubb som united gidder å stille opp i den drittcupen til FIFA.

Er ikke noe eg "jubler" for hvertfall :(

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Enig Jotun, helt på trynet. Føler at vi "hjelper" FIFA ved å delta sånn at Klubb-VM skal faktisk være litt interessant for folk å se på. også mangler vi BESTE spilleren vår denne sesongen i sikkert en av de vanskeligste bortekampene som fins i Champions League. Kjipt, men må bare være fornøyd med at det ikke er mer enn bortekampen, selvom det er der vi kunne trengt han mest :(

Lenke til kommentar
Bare en? Hva er "bare" med det? Vet at han kunne fått tre, men synest en er latterlig og. Det er takken for at en klubb som united gidder å stille opp i den drittcupen til FIFA.

Er ikke noe eg "jubler" for hvertfall :(

Nå har det ikke noe å si om en er latterlig eller ikke, siden det sto mellom en og tre. Ingen kamper var desverre ikke et alternativ, noe som ble klart for lenge siden. Jeg var nesten helt sikker på at han kom til å få tre kampers karantene, så da tok jeg det som en positiv overaskelse at han ikke fikk mer enn en. Hvordan du reagerer er opp til deg, men det sure smilefjeset brukte jeg da jeg fikk vite at han kom til å måtte stå over minst en kamp i CL. Nå som han kom ut av det på best mulig måte, velger jeg heller å ta det positivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...