Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjem nok ikkje før seinare i dag, eller i morgon.

Vi har spelt 15 kampar på rad uten å stille med samme høgreback to kampar på rad. 17 kampar utan samme sentrale duo i midtbaneleddet. Ganske sjuke tal egentlig.

Viser bare hvor ufattelig viktig SAF er, å at utnevnelsen av Mike Phelan som var noe kritisert er helt korrekt.

Lenke til kommentar

Apropos skader, så begynner smørbrødlisten med skadede spillere heldigvis å bli mindre. Brown og Ferdinand gjorde comeback mot WBA, og Sir Alex uttaler på pressekonferansen at både Nani og Patrice Evra har en sjanse til å rekke kampen mot Everton. Definitivt ute er: Rooney, Owen Hargreaves, Anderson, Jonny Evans, Rafael Da Silva og Fabio Da Silva. - united.no

Så vi får nok se Rio og Brown hvert fall.

EDIT: og kanskje Evra. :D

Endret av RePaC
Lenke til kommentar

Muligens. Spørs om Brown går inn på høgreback, sånn at det blir 16 kampar på rad med forskjellige folk i den posisjonen.

Hyrlen: SAF er uvurderlig. Seier "I hope I have picked the right team" men han veit akkurat kva han gjer. Phelan vart valgt på grunn av hans enorme kunnskap om spelarane i klubben, og det er heilt klart at i ein litt vanskelig skadesituasjon som vi har hatt i det siste, så vil det vere veldig viktig.

Lenke til kommentar

Når vi først snakker om Phelan,så er det riktig at han har gjort en imponerende jobb,ettersom han kjenner spillerne ut og inn.

Den eneste begrensningen jeg kan se for meg han har,er taktikk-hjernen hans i Champions League,og derfor tror jeg også han har en mindre rolle en Queiroz noensinne hadde.Queiroz kommer for meg alltid til å stå sammen med SAF som mesterhjernen som fikk CL-bøtta heim :)

Lenke til kommentar
6 totalt for Vidic. 5 mål for Keane.

EDIT: 7 for Keane.

Til Keanes forsvar har Vidic spilt flere kamper, pluss at Vidic er bedre selvsagt :D

Hva har flere kamper med det å gjøre? Vidic spiller forsvar, mens Keane er spiss. ;)

er VDS lavere enn Foster og PIG ?? :dontgetit:

Hvor har du det fra? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...