Windows8 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Everton har aldri rykket ned (er vel det eneste laget tror jeg). Så mest sannsynlig ja. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Everton har aldri rykket ned (er vel det eneste laget tror jeg). Så mest sannsynlig ja. Hva i all verden har Everton med saken å gjøre? lol Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 VDS må holde nullen i 72 minutter mot Everton for å slå rekorden til Reading som ble satt i 1979. Er den rekorden satt i øverste divisjon? I 4. divisjon, faktisk. Er rekord for Football League. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 VDS må holde nullen i 72 minutter mot Everton for å slå rekorden til Reading som ble satt i 1979. Er den rekorden satt i øverste divisjon? I 4. divisjon, faktisk. Er rekord for Football League. Og det er det lengste noe lag har spilt uten å slippe inn mål i ligaen? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Everton har aldri rykket ned (er vel det eneste laget tror jeg). Så mest sannsynlig ja. Everton har rykt ned jo, opptil fleire gongar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Everton_F.C.#History Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Når begynner/begynte kampen mot Pool? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Pause om 4 min. 20.00 begynte den. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 29.min: Nok et patetisk forsøk fra Man Utd på å filme seg til et straffespark, og denne gangen viser dommeren kortet til Lee Martin. En pools sup som skriver eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 29.min: Nok et patetisk forsøk fra Man Utd på å filme seg til et straffespark, og denne gangen viser dommeren kortet til Lee Martin. En pools sup som skriver eller? Ingen tvil om det! Man skal liksom være nøytral når man skriver sånt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 29.min: Nok et patetisk forsøk fra Man Utd på å filme seg til et straffespark, og denne gangen viser dommeren kortet til Lee Martin. En pools sup som skriver eller? Nei det er nok ikke en Pool-supporter som skriver for liverpool.no .. Denne er også ganske håpløs: 12.min: Dyrkjøpte Tosic har så langt kun bemerket med et håpløst forsøk på å filme, samt å lage et frispark som ga gult kort. Etter boka burde han allerede vært sent av banen(!) Pinlig av liverpool.no å være så useriøse. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Enig med Points. Liverpool.no kan være irreterende useriøse og ekstremt subjektive til tider. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hahaha. Trist når man skriver noe sånt. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Endte 0-0, en god kamp av Possebon. Tosic ble tatt ut til pause, så vidt jeg forsto det fordi han er aktuell til kampen mot Everton. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Sir Alex kjøpte gull mens Rafael Benitez endte opp med gråstein. "Etter en bråkete overgang til Old Trafford har spissen begynt å bevise hva han er god for, og prisen på 300 millioner kroner begynner å bli et mer rettferdig og troverdig beløp. En som ikke er varm i trøya, er Berbatovs tidligere spisskollega i Tottenham. Robbie Keane har nemlig hatt en helt annen sesong etter sin Liverpool-ankomst, og sett i lys av overgangssummen ligner spissen mer eller mindre en totalflopp." Folk rundtom begynner å forstå det de fleste her inne skjønte svært tidlig Endret 29. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Har ikke Vidic scoret flere mål enn Keane denne sesongen? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) 6 totalt for Vidic. 5 mål for Keane. EDIT: 7 for Keane. Endret 29. januar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 6 totalt for Vidic. 5 mål for Keane. EDIT: 7 for Keane. Til Keanes forsvar har Vidic spilt flere kamper, pluss at Vidic er bedre selvsagt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Til Keanes forsvar har Vidic spilt flere kamper, pluss at Vidic er bedre selvsagt Og Vidic får faktisk spille når han er i form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå