Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Huff. Inne på siden fikk jeg se blant annet Arsenals fryktelige angrep på Ruud.

Leit at det laget aldri har fått ordentlig straff for sin oppførsel. Jeg er så stolt over at vi har et lag som, med svært få unntak, oppfører seg eksemplarisk på banen.

Noen ganger er det greit å dyrke eget hat.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det hadde vært en Manu-spiller som scora det målet hadde han ikke feiret. Å feire når man scorer mål er noe som ikke bedrives i Manu. Det er skam.

Hvem? :dontgetit:

Jeg har også lurt på hvem denne Manu er.Kan det være en forkortelse for Manucho? :hmm:

Lenke til kommentar
Uniteds hengekamp mot Fulham på Old Trafford er blitt forskjøvet med én dag.

Kampen, som opprinnelig skulle vært spilt i slutten av august, men senere ble flyttet til tirsdag 17. februar, er altså blitt offer for nok en flyttesjau.

Den vil istedet bli avviklet onsdag den 18. februar, med avspark klokken 21.00 (skandinavisk tid). Årsaken til flyttingen er at Uniteds 5. rundeoppgjør i FA-cupen, mot enten Derby eller Nottingham, av tv-hensyn er blitt berammet til søndag 15. februar.

Yeah, FA-cup kampen skal bli vist på TV. :D

Lenke til kommentar

Forstår at enkelte absolutt skal forkorte ting mest mulig, men for alle som kjem inn i United-tråden så forstår vi Utd, United, Man Utd og så vidare. Manchester og Manu er sånt som vi helst kan sleppe.. Det er fint Gersh L ;)

Edit: Det at det er litt kjekling mellom supporterar inne på forumet er jo heilt klart forståelig, og litt rivalisering må det jo vere, men å gå inn i andre lags trådar med formål å lage bråk eller provosere, det blir berre dumt. At vi f.eks mobbar Liverpool litt i United-tråden eller omvendt, må kunne aksepterast, så lenge det ikkje går for langt, men det samme i motstandartrådar er gjerne unødvendig. Det er ein grunn til at eg ikkje har skrive i Anfield-tråden på veldigveldig lenge.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Hvis det hadde vært en Manu-spiller som scora det målet hadde han ikke feiret. Å feire når man scorer mål er noe som ikke bedrives i Manu. Det er skam.

Hvem? :dontgetit:

Jaada, vet at dere ikke liker å bli kalt Manu :p

Hadde likt å se hvordan dere reagerte om jeg gikk til tråden deres og skrev Arse. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...