Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Selvsagt er det en del frustrasjon som snakker akkurat nå. Men problemet er at ALLE andre enn Benitez ser at han har mistet grepet totalt! Jeg har vært snill lenge, men når han kroner verket med så til de grader innlysende feil taktikk og bytter, greier selv ikke sindige meg å holde igjen lenger.

Så du meinar manageren som har skaffa dykk ei god moglegheit på tittelen har mista grepet totalt? Artig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns også angrepene på Benitez er ganske drøye. Er fryktelig enig i at han er helt på trynet, sier ting han ikke burde si, og gjør ting han ikke bør gjøre, men hadde jeg holdt med Liverpool hadde jeg holdt meg bedre i skinnet enn å skjelle ut både han og Lucas så mye som enkelte her inne gjør.

-------------

Siden Game ikke er med oss lenger vil jeg bare le litt for han, for det vet jeg han ville gjort om han fortsatt var her: HAHAHAHAHAHAHA!

Lenke til kommentar
Selvsagt er det en del frustrasjon som snakker akkurat nå. Men problemet er at ALLE andre enn Benitez ser at han har mistet grepet totalt! Jeg har vært snill lenge, men når han kroner verket med så til de grader innlysende feil taktikk og bytter, greier selv ikke sindige meg å holde igjen lenger.

Så du meinar manageren som har skaffa dykk ei god moglegheit på tittelen har mista grepet totalt? Artig.

Mener det ja! Er du ikke enig? Siden nyttår har han jo ikke gjort noe annet enn å dumme seg ut, både med det taktiske i fotballkamper, men også i forhold til media. Hans utbrudd mot Ferguson f.eks., var rett og slett pinlig. Ikke tro at alle Liverpool-supportere støttet ham i den opptredenen der. Han har jo virkelig ikke kontroll lenger. Han har mista grepet totalt ja, hvis han noen gang har hatt det. Tror nesten hvem som helst kunne gjort en minst like god jobb med de spillerne vi har tilgjengelig. Hvis du synes dette er artig. Vær så god.

Lenke til kommentar
Glemt at dere skjeller ut nani som faen eller? :p

Siden du svarte rett etter mitt innlegg antar jeg den var litt retta til meg og. Da gir jeg deg i oppgave å finne ett innlegg hvor jeg har skjelt ut hvilken som helst United-spiller eller trener. Verken Nani, Ronaldo, Berbatov, Tevez, Foster, Neville, Rooney eller andre som har hatt dårlige perioder har jeg skjelt ut.

Lenke til kommentar
Det var ikke rettet til deg som om at du har kritisert han. Men mange, mange her har det. Og det er ikke bare vi som går av skaftet etter en rævkamp.

Du har rett i at majoriteten her har vært kritiske til blant annet Tevez og Neville og andre har halshogd Nani. Jeg støtter det like lite som jeg støtter deres tirade mot Lucas og Benitez.

Lenke til kommentar
Du har rett i at majoriteten her har vært kritiske til blant annet Tevez og Neville og andre har halshogd Nani. Jeg støtter det like lite som jeg støtter deres tirade mot Lucas og Benitez.

Det er forskjell på å være kritisk, og det å hate, selv om jeg under frustrasjon i dag vet jeg brukte ordet "hat" om Benitez. Jeg halshogde imidlertid ikke Lucas etter første omgang, da han i alle fall ikke gjorde seg helt bort. Men det gjorde han definitivt i andre omgang, med det klønete straffesparket som et slags "omvendt høydepunkt" i kampen. Selvsagt blir man frustrerte da! Om han ikke lager straffespark i hver eneste kamp, så har han fortsatt til gode å spille en eneste bra kamp for oss. Seriøst! Og han har fått mange sjanser! Alt for mange!

Når det gjelder Benitez, så er det ham den største kritikken er rettet mot når han blant annet lar Lucas få så mange sjanser når vi har langt bedre alternativer tilgjengelig. Og den såkalte taktikken under kamp, fungerer jo sjelden! Er derfor veldig kritisk til Benitez, men jeg trekker tilbake hatet jeg gav uttrykk for under den verste frustrasjonen. Og frustrasjon vil jeg anta at også du føler når det går dårlig får laget ditt, da dette er en helt normal måte å reagere på.

Lenke til kommentar

Absolutt. Frustrasjon er tilstedet, og jeg river meg i håret når ting går mot oss, men jeg har aldri krevd spillere eller trenere sparket etter en dårlig kamp/periode. Jeg har holdt med Vålerenga siden '97 og Utd. siden '98 så jeg har hatt god tid på å få ut hat mot eventuelle spillere.

Jeg syns det bare er for trist mot klubben man skal elske å reagere slik som enkelte gjør. Både i United- og Liverpoolleirene forekommer det titt og stadig.

Du er forøvrig personen jeg respekterer høyest i TIA, så svaret over var absolutt ingen kritikk mot deg.

Lenke til kommentar

Herlig, men taper vi mot Everton og vinner Pool mot Chelsea, er vi jo ikke så mye lenger oppe plutselig. Ingenting er bestemt, men det var bra at Benitez gir oss litt mer plass mellom oss og Liverpool. :)

EDIT: Wow, det var gøy å lese i TIA i kveld, enig med String-Emil om at det er herlig å ha det back to normal!

EDIT 2: Fant dette på RedCafe:

"I have checked that Milan got Kakha Kaladhze sent off in the Fifa world club final 07 against Boca and he started against Arsenal (first leg) in the last 16 round 08.

It seems that he never got suspended or anything. If this is the case i guess Utd should use the same example in our favour. If Fifa decided that Kaladhze was available to play for Milan then there should be no difference for Utd."

Da kan vi jo klage helt rettferdig hvis han får karantene?!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

United vil forsøke å overbevise FIFA om at Vidic ikke fortjener å få tre kampers suspensjon og kommer til å bruke det faktum at AC Milans forsvarsspiller Kakha Kaladze ble utvist i finalen i 2007, men måtte ikke sone karantene i europeiske turneringer, som et argument, men reglene var annerledes da enn nå.

http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...r_dommen_fredag

Usikker på hvordan reglene var da, men de kan umulig være så ekstremt forskjellige fra slik de er nå.

Lenke til kommentar
EDIT 2: Fant dette på RedCafe:

"I have checked that Milan got Kakha Kaladhze sent off in the Fifa world club final 07 against Boca and he started against Arsenal (first leg) in the last 16 round 08.

It seems that he never got suspended or anything. If this is the case i guess Utd should use the same example in our favour. If Fifa decided that Kaladhze was available to play for Milan then there should be no difference for Utd."

Da kan vi jo klage helt rettferdig hvis han får karantene?!

Nå ble jeg litt letta. Håper Vidic slipper karantene. Faen meg latterlig at han kan få 3 kamper for et feildømt rødt kort i KLUBB-VM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...