banansplitt™ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Å..så JÆVLIG gøy å lese disse fantastiske diskusjonene deres Jupp, den som skriver lengst innlegg går av med "seiern" Feil. Ingen gidder å lese de lange innleggene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da har vi hatt svar, tilsvar og tilsvar til tilsvaret. Diskusjonen er slutt, de ulike personenes poeng har kommet godt fram. Vi gir oss før dere går over i å ta mannen framfor ballen.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vårens hjemmemøte med Liverpool har endelig fått bekreftet kamptidspunkt. Etter at tv-selskapene Sky og Setanta har sloss over senderettighetene, og førstnevnte til slutt trakk det lengste strået, er det nå fastsatt at kampen skal spilles lørdag 14. mars klokken 13.45 (skandinavisk tid). Dette betyr at den opprinnelig oppsatte datoen er blitt beholdt, men at avspark er blitt flyttet frem fra klokken 16. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da har vi hatt svar, tilsvar og tilsvar til tilsvaret. Diskusjonen er slutt, de ulike personenes poeng har kommet godt fram. Vi gir oss før dere går over i å ta mannen framfor ballen.. Kanskje det ikke skal tas opp her (Men det sto ikke "dette innlegget skal ikke kommenteres her" ), men virker som om med en gang det er uenigheter (i denne situasjonen store) så isteden for å ta diskusjonen så nekter moderartorene som deg slike diskusjoner, kanskje det begynte å bli delvis personangrep, men begge parter prøvde å være sånn nogelunde seriøse. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 1 innlegg som kommentarer norskkunnskaper er fjernet fra tråden. Giallorossi: Det er bedre å være føre var etter hva jeg synes. Så slipper vi at streken krysses og man må slette innlegg osv... Lurer du på mer kan du sende meg en pm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Møkkamann! Pool leder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Zaki scorer to i andre! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hoi! Her var det jammen action når jeg har vært å spilt kamp.Me Like :!: Sorry Alastor,men siden det var mitt innlegg som startet det hele,føler jeg meg forpliktet til å svare et kort svar til Hewitt: Kilden min er Republic of Mancunia,en blogg i England som vant "Blog of the year". Hovedutgangspunktet i debatten var ganske enkelt,media og hvordan di presenterer Ronaldo kontra Gerrard. Hvis disse sitatene skulle være feil,beklager jeg det,det var absolutt ikke meningen å oppskake noen. Til slutt,Ronaldo er portugiser,kom til United i en alder av 18(?),har drømt om å spille for Real hele sitt liv,har aldri levert inn en transfer request.Gerrard,har spilt for Liverpool hele sin voksne karriere,og har 2 transfer requests på samvittigheten. Viva Ronaldo Ellers avslutter jeg med,gøy at folk engasjerer seg.Heller det enn at ingen gjør det Endret 28. januar 2009 av Corey Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Faen! Nå har begge møkkalagene putta Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) 1. Innlegg:Fakta betyr noe eget i pools leiren ser eg.... Fakta == Fakkts Drømmer om et Wigan mål mot slutten 2. Innlegg: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhahahahahahahaah! 3. Innlegg: Drømmer om et Wigan mål til på slutten av kampen... (Må være lov å prøve ) Edit: Måtte dele opp her. Dette var konge! Endret 28. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Loserpool går mot nok et poengtap. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa glimrer til igjen! Jeg ler så jeg rister! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Pools supporterne viser seg fra sin sanne side i dag ser eg. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Rafa tåler ikke presset at ALL. Cup er cup, Pool har ikke roen/en trener med roen til å holde seg stødig over en hel sessong. Hva faen det for et bytte Rafa gjør? Også et desperat forsøk med Gerrard <-> Keane etterpå. Hadde vært utrolig deilig om Liverpool roter det her til nå. 2 poeng foran med én kamp mindre spilt Liverpool vinner serien for oss. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Liverpool har ikke vunnet siden Benitez begynte med mind gamesene sine. Tilfeldig? I think not. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Tverrliggeren står det på VG live?????? De skulle faktisk tapt denne kampen! hohohohohoho Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva er det Rafa tenker på?! Først tar han ut Torres, og etter at Wigan utligner tar han ut Gerrard og setter inn Keane! Vedder på at han vil komme med en pressemelding om at alt dette på en eller annen måte er "Mr. Ferguson" sin skyld, før han klager over at stallen ikke er sterk nok til å vinne Premier League, og at hovedfokuset fra nå av vil være på Champions League. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 HAHAHAHAHAHAHA!! Fy faen så epic resultat. Sykt frispark på slutten der og!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dette må være blandt de to beste dagene fotballmessig på laaange tider! Dette er KONGE! Go poooooools! Vi vinner 5-0, tar to kongerekorder, pools burde tapt på slutten. Hahahaha To foran med en kamp tilgode. Når vi nå vinner hengekampen vår så blir det saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå