DJ_Dark Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "United expect to discover on Friday what punishment Vidic will face for his sending-off in the Club World Cup final victory over LDU Quito in Japan. He could get either a one or three-game European ban as Fifa have handed the matter over to Uefa, with United scheduled to face Jose Mourinho's Inter Milan in the last 16 of the Champions League. " Det hadde vært så typisk det!! Fy faen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Han ble utvist i en VM-kamp. Da kan han ikke bli suspendert i CL. Jaja, Uefa gjør vel alt de kan for å gi oss så mye straff som mulig... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Frykter det blir 3 kamper for Vidic desverre. Synd i og med at jeg syns Evans fungerer mye bedre med ham en med Rio. Endret 28. januar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Off-topic er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hewitt skrev et langt foredrag der han forsvarte Gerrard med nebb og klør, selvsagt. Han siterte fra Gerrard sin egen bok, som sikkert er 100 % pålitelig om situasjonen, selvsagt. Gerrard hadde aldri skrevet i sin egen biografi at han ønsket seg til Chelsea, do'h. Men la nå scouserne få leve i sin egen lille boble. Gud så lavt, Night. Du snakker om saker du ikke aner et pip om, og presenterer dine drømmer som fakta. Det er synd å lese slikt fra deg. Et særdeles godt eksempel på hvor urettferdige folk er mot han,er faktisk når du sammenligner han og hele Englands golden boy,Steven Gerrard. Hei. Mitt navn er Hewitt, og jeg ber om at du vennligst sjekker dine kilder før du poster svada på et forum. Det du ikke forstår er at det faktisk finnes folk som leser dette, og tror på det de leser fordi de ikke vet bedre. Ber derfor om at du i fremtiden har et snev av kildekritikk og ikke bare poster dritt. Takk. After winning the European Cup, Ronaldo said it was his dream to play for Real Madrid. Not once did he say he didn’t want to play for United and he did not hand in a transfer request. After Gerrard won the European Cup, he handed in his second transfer request to his ‘boyhood club’. Dette er selvfølgelig helt feil. Etter at Liverpool vant Champions League, ville Gerrard ha ny kontrakt fordi hans daværende kontrakt var i ferd med å gå ut, men klubben ville vente med å gå i kontraktsforhandlinger og mente at det ikke hastet. Det skuffet Gerrard, men til slutt gikk de til kontraktsforhandlinger etter sesongslutt - etter Gerrard og hans agents ønske, fordi Gerrard ville ha det ut av verden så fort som mulig. Forhandlingene drøyde ut lenge, og kom ingen sted. Klubben - med Rick Parry i spissen - tilbød Gerrard lite lønn i forhold til prestasjonene hans, og var generelt sett lunkne og tilbakeholdne. Gerrard følte at han nærmest var uønsket i klubben grunnet klubbens vegring for å forlenge kontrakten, og han valgte derfor å avbryte kontraktsforhandlingene etter en stund uten å komme videre. Han annonserte så at han ville bort - ikke fordi han ville, men fordi han måtte. Dagen etter ombestemte han seg. Å fortsette i klubben til tross for udugelig ledelse, at han følte seg uønsket og lite verdsatt av klubben og i tillegg kunne gå til hvilken som helst klubb i verden som realistisk sett hadde større sjanse til å vinne store trofeer enn Liverpool hadde - og betale høyere lønning - sier enormt mye om Gerrards kjærlighet til klubben. Å bli til tross for å ha blitt behandlet dårlig sier meg mer enn om han bare hadde fått forlenget kontrakten med en gang, fordi han setter kjærligheten til klubben foran personlige problemer med ledelsen. Enhver spiller uten klubbfølelse hadde da forlatt klubben med en gang. “Steven has told us he will not accept our offer of an improved and extended contract because he wants to leave,” a Liverpool club statement read. Det er gøy at artikkelen din tar med dette sitatet, men ikke hva Gerrard sa: "This has been the hardest decision I have ever had to make." He added: "I fully intended to sign a new contract after the Champions League final, but the events of the past five to six weeks have changed all that. "I have too much respect for the club and people at it to get involved in a slagging match." A few days later, Gerrard changed his mind and was very understanding of the fans reaction. Rather than offering an appology to the fans of his so-called beloved club, he claimed he understood why they would be frustrated at the thought of losing their best player! “I’ve got a fantastic relationship with the fans. I know they have been through a lot as well, which I’m not proud of,” said Gerrard. “They were close to losing their best player, so I can understand people getting frustrated. I feel as if I’ve made the right decision and as I said, I’m not proud of the week I’ve been through. It’s been difficult and very confusing. And I wouldn’t wish being in my shoes on any other person. But it’s all behind me and I’d like to forget about it.” Dette har selvfølgelig ikke Gerrard sagt, hvor dum går det an å være som tror på dette? Noe av hva Gerrard sa da han valgte å bli: "I had the whole of yesterday to think about my decision and what I was doing. I turned off my phone and my television and went through it all in my head again," said Gerrard. "After considering everything that's gone on, I just couldn't go through with it and leave this club. I never said I wanted to leave in the first place, but I'd felt I was being backed into a corner and had to push things on. "I know it was going to look as though I wanted to go, but at one stage I thought I had no choice. When I thought about it more, I just wanted to stay. "I made the decision last night that I couldn't leave this club. I love Liverpool so much. This is my club. My heart is with Liverpool. I don't need to tell anyone that. Everyone who knows me can see how I feel. The last thing I wanted to do was leave, I just couldn't do it." "My relationship with the supporters has always been fantastic and I knew a lot of people would be disappointed if I'd decided to go. I thought about the fans and the future," Gerrard said. http://www.liverpoolfc.tv/news/archivedirs...050706-1203.htm Dette er hva Rick Parry sa etter at Gerrard annonserte at han ikke kom til å forlate Liverpool dagen etter: "I couldn't be more delighted," said Parry. "He has decided to stay with us because he realises how much the club means to him. "Even when he said he was going I don't think the language he used suggested he really wanted to go. He was talking about the last few days being difficult and not being able to come back, he never actually said he wanted to go. "Over the last 24 hours he has reflected on it, thought it through and he wants to stay. "From our point of view it's what we wanted all along. I have apologised to Stevie if I've mis-read his emotions. I guess after Istanbul I thought I knew where we were going but he clearly thought for whatever reason that the club wasn't as enthusiastic about keeping him as we might have been. He was anxious. http://www.liverpoolfc.tv/news/archivedirs...050706-0857.htm Og til slutt her er hvordan Gerrard forklarte grunnen til at han var på vei bort, som igjen bekrefter at det var fordi han følte seg uønsket av Parry og klubben: Gerrard has emerged from "the hardest six weeks of my life" to eventually announce he would be staying with the Reds after originially indicating he wanted to move on. He admits he at first felt unwanted by the club after contract discussions failed to begin immediately after the Champions League final, but now all parties are united and the skipper is more than happy to stay for as long as the manager wants him. "The last five or six weeks were the hardest of my life because I wrongly believed the club didn't want me. I don't want to get into attaching blame to anyone," he said. "If I blame anyone, it's myself. I wanted my future sorted out as soon as possible after the Champions League final and when that wasn't the case, the longer it went on, the more misunderstandings there were. "There was confusion and doubt in my mind. I had discussions with the manager, but the reports of bust-ups are complete nonsense. Now I know how much the club wants me. http://www.liverpoolfc.tv/news/archivedirs...050706-1217.htm “When I saw fans burning an old No 17 shirt by the Shankly Gates, it did my head in,” Gerrard said in his autobiography. “Show some respect.” Yeh, Liverpool fans! This is Stevie Me we’re talking about! Show him respect, even though he wants to leave your club for Chelsea! How dare you get angry with him! Hvem tar dette seriøst ..? Let’s be clear, I’m no Ronaldo fan. I still haven’t sung his song and it’ll take a lot more than statements in the papers confirming his feelings for us to win me over. But I would never, ever forgive our proper players, the United lads, Giggs and Scholes and the like, for doing to us what Gerrard did to Liverpool. It would make me sick to see our fans singing for them and worshipping them if they had wanted to leave us for Chelsea and for anyone to ever refer to them as ‘loyal’ after handing in transfer requests would infuriate me. Nei, det er helt forferdelig å synge Gerrards navn. Han er tross alt bare Guds gave til fotballen og Liverpool, og en lokal spiller med tilhørighet få andre har og med ekstreme egenskaper som gang på gang har gjort store ting for Liverpool. Forferdelig å synge navnet hans fordi han hadde en uenighet med Parry, men likevel satte klubben foran det. Ronaldo and Gerrard are both at their clubs, but only one of these players actually stated they wanted to leave their current club. Yet he is one who Hiddink reckons loves the club. Igjen: Gerrard har aldri sagt han vil bort fra Liverpool. Så kan man jo avslutte historien med å trekke frem de mange uttalelsene de siste årene om at han ønsker å bli i Liverpool ut karrieren, og gjerne fortsette i en annen rolle i klubben etterpå. Lojalitet. Når man ser Gerrard spiller for Liverpool, og den gløden og kampviljen han har. Den gleden når han scorer for klubben sin. Lojalitet. Jeg er en av mange, mange Liverpool-supportere som synger Gerrards navn med stolthet hver gang jeg er på Anfield, og jeg skal nok en gang gjøre det om en drøy måned. Da skal navnet hans synges enda høyere for å støtte ham mer i disse tider. At det finnes noen trangsynte supportere som misliker Gerrard for denne episoden og ikke har evnen til å se hva som har skjedd i kulissene, og hva Gerrard har gjort og sagt for å forklare det i etterkant, får så bare være. Og at det finnes supportere som mange av dere i denne tråden, og Man Utd-supporteren som har skrevet denne artikkelen, får også bare være. Gerrard er så god og så stor at han tiltrekker seg denne typen negativ oppmerksomhet, og det får nesten bare være. You'll Never Walk Alone! Et par linker fra da det stod på som verst: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ool/4646695.stm http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ool/4653041.stm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan noen gi et kort sammendrag av innlegget over meg? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan noen gi et kort sammendrag av innlegget over meg? En sak har ofte to sider, og det gjelder vel for denne og. En Gerrard-hater hører: "Jeg vil bort fra Liverpool. De verdsetter ikke det utrolig talentet mitt, og jeg vil ha de pengene jeg fortjener for det fantastiske spillet mitt." En Gerrard-elsker hører: "Jeg elsker Liverpool, men Parry gjør det vansklig for meg å samarbeide." Personlig velger jeg å late som jeg leser det øverste jeg har skrevet. Nettopp fordi jeg misliker Gerrard. Men jeg skal holde meg fra å argumentere mot at han ville bli i Liverpool, for det tror jeg han ville, uansett hvordan vi vrir og vender på det. Nevertheless, mannen er en skitten hykler, og ingenting hadde gledet meg mer enn om han gikk til Chelsea Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 sender de ikke lfc kampen på tv i kveld? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 After winning the European Cup, Ronaldo said it was his dream to play for Real Madrid. Not once did he say he didn’t want to play for United and he did not hand in a transfer request. After Gerrard won the European Cup, he handed in his second transfer request to his ‘boyhood club’. Dette er selvfølgelig helt feil. Etter at Liverpool vant Champions League, ville Gerrard ha ny kontrakt fordi hans daværende kontrakt var i ferd med å gå ut, men klubben ville vente med å gå i kontraktsforhandlinger og mente at det ikke hastet. Det skuffet Gerrard, men til slutt gikk de til kontraktsforhandlinger etter sesongslutt - etter Gerrard og hans agents ønske, fordi Gerrard ville ha det ut av verden så fort som mulig. Forhandlingene drøyde ut lenge, og kom ingen sted. Klubben - med Rick Parry i spissen - tilbød Gerrard lite lønn i forhold til prestasjonene hans, og var generelt sett lunkne og tilbakeholdne. Gerrard følte at han nærmest var uønsket i klubben grunnet klubbens vegring for å forlenge kontrakten, og han valgte derfor å avbryte kontraktsforhandlingene etter en stund uten å komme videre. Han annonserte så at han ville bort - ikke fordi han ville, men fordi han måtte. Dagen etter ombestemte han seg. Å fortsette i klubben til tross for udugelig ledelse, at han følte seg uønsket og lite verdsatt av klubben og i tillegg kunne gå til hvilken som helst klubb i verden som realistisk sett hadde større sjanse til å vinne store trofeer enn Liverpool hadde - og betale høyere lønning - sier enormt mye om Gerrards kjærlighet til klubben. Å bli til tross for å ha blitt behandlet dårlig sier meg mer enn om han bare hadde fått forlenget kontrakten med en gang, fordi han setter kjærligheten til klubben foran personlige problemer med ledelsen. Enhver spiller uten klubbfølelse hadde da forlatt klubben med en gang. Så. Gerrard ville ha ny kontrakt, men fikk tilbud om mindre penger enn han ville ha. Han leverer så inn en transfer-request på grunnlag av dette? På hvilken måte forsvarer dette Gerrard? En gutt som er født og oppvokst i Liverpool og har spilt for Liverpool siden tenårene. Ta en titt på Giggs, Scholes og Neville. DER har du klubbfølelse. Det har aldri vært snakk om penger der, har bare vært "Where do i sign?". Hvorfor skulle Liverpool ønske å selge Gerrard, som du sier så ventet de med kontraktsforhandlingene, fordi de mente det ikke hastet. Har du noe fakta på at klubben ikke ville forlenge kontrakten, eller vegret seg for å forlenge? Syntes argumentet ditt om at Gerrard MÅTTE bort ikke henger på geip. Det var en tabbe av Gerrard spør du meg. Det bør ikke stå om penger når man er en vaskekte scouser og spiller for byens største klubb. Da leverer man ikke inn en transfer-request. Du får det til å høres ut som om Gerrard tjente minstelønn i innlegget ditt. Det bør ikke stå om penger. Fyren leverte inn en transfer-request, pga. at han ikke fikk nok penger. Og siden han ble i klubben så argumenterer du med at han har klubbfølelse? Tynt Hewitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 sender de ikke lfc kampen på tv i kveld? Joda, på C+S Extra. Fyren leverte inn en transfer-request, pga. at han ikke fikk nok penger. Og siden han ble i klubben så argumenterer du med at han har klubbfølelse? Tynt Hewitt. Da har Ronaldo også klubbfølelse da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 *snip* Penger er vel ikke det det har handlet om, selv om det helt sikkert har vært en faktor det også. En spiller bør jo lønnes etter prestasjoner og betydning for klubben, innenfor klubbens økonomiske ramme så klart, og Gerrard var lenge underbetalt i forhold til hva spillere av hans kaliber fikk i andre klubber. At han ber om høyere lønn enn det han hadde er ikke urimelig. Men det som gjorde at saken ble som den ble, var ikke at Gerrard ikke fikk nok penger, men at han ikke følte seg verdsatt og ønsket i klubben. Da han ville forlenge kontrakten med en gang etter CL-finalen, fikk han svaret "ikke nå, vi ser på det en annen gang" av Parry, som ikke var giret på å forlenge kontrakten daværende tidspunkt. Agenten til Gerrard fikk til slutt ordnet det slik at kontraktsforhandlingene ble gjenopptatt. Men det er det at Parry og klubben nølte med å forlenge kontrakten, og var lunkne og tilbakeholdne i kontraktsforhandlingene som gjorde at han følte seg uønsket og lite verdsatt av klubben, og som igjen var grunnen til at han bestemte seg for å dra. Dette er hva Gerrard (og Parry) selv sier, og det tror jeg på. Jeg trekker ikke ville konklusjoner som deg og presenterer dem som fakta, jeg går ut ifra hva hovedpersonene som var invovlert selv sier. Fyren leverte inn en transfer-request, pga. at han ikke fikk nok penger. Og siden han ble i klubben så argumenterer du med at han har klubbfølelse? Tynt Hewitt. Igjen; du presenterer dine antakelser og hva du vil se som fakta. Moro å se at du så anklager andre for å være umulige å diskutere med fordi de er så påståelige ... Han leverte inn en transfer-request fordi han følte seg uønsket og ikke verdsatt av klubben, som han sier. Men greide ikke å gjennomføre det, og valgte heller dagen etter å annonsere at han ble i klubben, til tross for at han akkurat følte seg dårlig behandlet av ledelsen. For meg sier det klubbfølelse. Enhver spiller - og disse finnes det tusenvis eksempler på - uten klubbfølelse hadde så klart dratt fra klubben med en gang når man hadde en uenig med klubbledelsen, og følte seg tråkket på og ikke verdsatt for sitt arbeid. Du sier at han kun ville ha mer penger, men det henger jo ikke på greip da det jo ikke er noen tvil i havet om at han ville hatt mer lønn i Chelsea eller Real Madrid. Hvorfor spiller han da i Liverpool? Fordi han er redd for å fly til Madrid? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 *Masse bull om tidenes dobbeltmoralist som Liverpool-fansens dyrker siden de i mange år ikke hadde noen andre stjerner å dyrke. Chelsea Rentboy. You'll Never get a job! At jeg leste hele den fantastisk objektive tiraden er jo utrolig. Gerrard hadde seg en periode der han satt sin fremtid i tvil, helt normalt for en fotballspiller på et lag som ikke var på vei noe sted. At man på død og liv skal beskylde styret for å prøve og fryse ut deres største spiller er jo helt latterlig. Det henger ikke på greip. Scholes, G.Neville og Giggs, det er lojalitet. Ja Selv Beckham har holdt seg for god til å angripe klubben etter at han forlot på en slik måte. Men nå har de heller ikke vært i posisjonen Gerrard var i med en middelmådig klubb og en manager med et par skruer løs. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er så fantastisk når du kommer og ordner opp i misforståelsene våre, Hyrlen. Jeg liker spesielt hvordan du på en konstruktiv måte poengterer hva jeg gjør galt, og så forteller oss alle sammen objektivt og korrekt hvordan historien henger sammen. Virkelig et givende innlegg jeg vil takke deg dypt fra roten av mitt hjerte for. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er så fantastisk når du kommer og ordner opp i misforståelsene våre, Hyrlen. Jeg liker spesielt hvordan du på en konstruktiv måte poengterer hva jeg gjør galt, og så forteller oss alle sammen objektivt og korrekt hvordan historien henger sammen. Virkelig et givende innlegg jeg vil takke deg dypt fra roten av mitt hjerte for. Å..så JÆVLIG gøy å lese disse fantastiske diskusjonene deres Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er så fantastisk når du kommer og ordner opp i misforståelsene våre, Hyrlen. Jeg liker spesielt hvordan du på en konstruktiv måte poengterer hva jeg gjør galt, og så forteller oss alle sammen objektivt og korrekt hvordan historien henger sammen. Virkelig et givende innlegg jeg vil takke deg dypt fra roten av mitt hjerte for. Beskrev du Hyrlen eller deg selv der? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er så fantastisk når du kommer og ordner opp i misforståelsene våre, Hyrlen. Jeg liker spesielt hvordan du på en konstruktiv måte poengterer hva jeg gjør galt, og så forteller oss alle sammen objektivt og korrekt hvordan historien henger sammen. Virkelig et givende innlegg jeg vil takke deg dypt fra roten av mitt hjerte for. Beskrev du Hyrlen eller deg selv der? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er så fantastisk når du kommer og ordner opp i misforståelsene våre, Hyrlen. Jeg liker spesielt hvordan du på en konstruktiv måte poengterer hva jeg gjør galt, og så forteller oss alle sammen objektivt og korrekt hvordan historien henger sammen. Virkelig et givende innlegg jeg vil takke deg dypt fra roten av mitt hjerte for. Er det ikke kjekt når jeg ordner opp SuperHyrlen! Men du må gjerne si hva jeg sa som var feil? At jeg slenger litt med leppa mot Liverpool etter en innlegg jeg fikk drypp av å lese må du bare unnskylde. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Å..så JÆVLIG gøy å lese disse fantastiske diskusjonene deres Jupp, den som skriver lengst innlegg går av med "seiern" Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hihih...ja det kan eg godt tenke meg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jesus kristus Hewitt. Selvsagt har ikke Gerrard gjort noe uetisk i dine øyne, selvfølgelig ikke. Ser at du kommer kommer med et par stikk til meg i dine innlegg, hold deg for god til det. Jeg prøver i det minste å komme med noen poenger, men selvsagt har ikke Gerrard gjort noe galt i dine øyne. Ellers. JÆVLIG saklig av deg å hevde at undertegnende trekker konklusjoner og presenterer det som fakta. Hva faen er det du gjør da? Du stoler jo blindt på alt som står i boka til Gerrard. Selvsagt vil ikke Gerrard stille seg i et dårlig lys fremfor Liverpool-fansen, og det kan godt hende han har gjort om litt på historien, og fremstiller Parry som den store stygge ulven. Ser at du skriver at undertegnende er påståelig, morsomt det. Det var jo rette ræva som feis. Du har uansett ingen kjennskap til alle diskusjonene jeg har hatt med Fox oppgjennom. Men det er en annen sak. Klubbfølelse meg i ræva. Det er IKKE logisk at Gerrard skulle følt seg uønsket i klubben. Det er helt absurd faktisk. Han var kaptein i klubben, og laget hans hadde nettopp vunnet Champions League, og han er lagets beste spiller. Hvorfor i helvete vil klubben selge han da? Det er noe som virkelig skurrer i denne saken her. Du sier jo selv at klubben tilbød han for lite lønn jo. Hvorfor trekker du inn at jeg spør om det da? .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå