Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg liker Gerrard heller ikke :)

Den drittsekken hater meg(tuller ikke), derfor hater jeg ham. Uansett, han er en klysete gullunge. Minner meg på gullunger som alle lærere elsker på skolen, men er egentlig bøller og er tragiske.

Vi er to om det? :D

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The sad thing is, Cristiano Ronaldo, who has been more or less shunned by the United faithful this season, is more loyal to United than Gerrard is to Liverpool. Both players have question marks over them, although it is always Ronaldo who is shown as the more disloyal.

Jeez, enda ikke fått oppklaring nok fra Hewitt om det der? :)

Lenke til kommentar
http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6626021

"Things are looking up and players are starting to come back," he told MUTV.

"Patrice may have a chance for Saturday against Everton. If the game had still been on Monday I’d say he’ll definitely play. But he’s still got a chance of making it.

"Nani should also be fit for Saturday as well. The ones still unavailable are Jonny Evans, Rafael and Fabio, and Anderson."

Herlig at Evra snart er tilbake, :D Bra at skadelisten endelig begynner å bli mindre. :)

Lenke til kommentar
Jeez, enda ikke fått oppklaring nok fra Hewitt om det der? :)

Que?

Hewitt skrev et langt foredrag der han forsvarte Gerrard med nebb og klør, selvsagt. Han siterte fra Gerrard sin egen bok, som sikkert er 100 % pålitelig om situasjonen, selvsagt. Gerrard hadde aldri skrevet i sin egen biografi at han ønsket seg til Chelsea, do'h.

Men la nå scouserne få leve i sin egen lille boble.

Lenke til kommentar
Så det rettferdiggjør, eller hva? Bare fordi det har skjedd enkelte situasjoner som var urettferdig for Man.Utd., da betyr det at alle er mot Man.Utd.. Jeg har flere ganger vært oppgitt at Man.Utd. slipper billig unna.

Du burde ikke prate engang. Det eneste du prøver i diskusjoner er å provosere, og du skjønner selvsagt ikke kritikken du får tilbake mot deg. Hold deg for god til slikt. Det er umulig å diskutere med deg, hvertfall når du er så utrolig påståelig.

Lenke til kommentar

NightKeeper, les gjerne flere av innleggene mine spesielt det nestsiste innlegg etter dette. Jeg rettet egentlig ikke mot Man.Utd., men C.Ronaldo. Det kom egentlig ut litt feil, men jeg antar at jeg har rettet opp det i mitt nestsiste innlegg etter dette innlegget.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

"United expect to discover on Friday what punishment Vidic will face for his sending-off in the Club World Cup final victory over LDU Quito in Japan.

He could get either a one or three-game European ban as Fifa have handed the matter over to Uefa, with United scheduled to face Jose Mourinho's Inter Milan in the last 16 of the Champions League. "

Faen da, dette var jeg ikke klar over. Tenk hvis han får 3 kamper, herregud.

Btw, herlig at vi vinner 5-0 i går, likt med Chelsea på målforskjell nå, og samme mengde kamper spilt. :)

Lenke til kommentar
"United expect to discover on Friday what punishment Vidic will face for his sending-off in the Club World Cup final victory over LDU Quito in Japan.

He could get either a one or three-game European ban as Fifa have handed the matter over to Uefa, with United scheduled to face Jose Mourinho's Inter Milan in the last 16 of the Champions League. "

Faen da, dette var jeg ikke klar over. Tenk hvis han får 3 kamper, herregud.

Btw, herlig at vi vinner 5-0 i går, likt med Chelsea på målforskjell nå, og samme mengde kamper spilt. :)

Det blir 3 kamper, det kan du banne på.

Lenke til kommentar

Enig. Tror borte mot Inter uten Vidic (særlig om Ibra spiller) er veldig vansklig.

For å tenke på noe positivt: Jeg så på formtabellen istad og United har tatt 18 poeng de 6 siste kampene. Liverpool har 10 poeng på de 6 siste og Chelsea har 9. Ehh.. Ehh.. Muuhahahaa :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...