Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som fikk med seg Berbatov mot to WBA spillere helt ved innkast. Står der og dribler og herjer før han skjønner at her kommer eg meg ikke ut. Da bare lobber han ballen elegant tilbake til park eller en fyr. Først da har WBA spillerne gitt opp og lager frispark

Man får pokker ikke ballen fra Berbatov når han har den i bena. Knapt sett at han mister ballen. En gang i forrige kamp. Ellers....

Lenke til kommentar
Herlig å se at Berbatov starter å blomstre nå, mangler bare enda flere mål nå :D Stallen er så og si komplett!! Mangler bare en brukbar venstre back som back up (Guilherme på Almeria f.eks) som en dag kan ta over Evra.

Vi behøver ikke skaffe en venstre back. Vi kan heller satse på at Fabio kan utvikle seg videre og la han slippe til mer i tida som kommer

Lenke til kommentar
Noen som fikk med seg Berbatov mot to WBA spillere helt ved innkast. Står der og dribler og herjer før han skjønner at her kommer eg meg ikke ut. Da bare lobber han ballen elegant tilbake til park eller en fyr. Først da har WBA spillerne gitt opp og lager frispark

Man får pokker ikke ballen fra Berbatov når han har den i bena. Knapt sett at han mister ballen. En gang i forrige kamp. Ellers....

Fikk det med meg ja, sinnsykt kontroll på ballen. Syke dempinger, på akkurat dette punktet er han bedre enn Ronaldo. Også de raske stussene, damn!

Uansett; bra å se Ronaldo score, høyner selvtilliten hans. Noen som "leste" han skrek "puta" da han scorte? :)

Lenke til kommentar
Uansett; bra å se Ronaldo score, høyner selvtilliten hans. Noen som "leste" han skrek "puta" da han scorte? :)

Ja jeg "leste" det.Rart av han å rope det egentlig :hmm:

Var han forbannet eller noe?Så jo at han fikk seg et par karameller iløpet av kampen,men di var ikke verre enn di han har fått i andre kamper føler jeg.

Lenke til kommentar

C.Ronaldo er en tulling som slipper unna i alt, sparket andre etter å ha blitt taklet(ball først) to ganger(ikke denne kampen, men en par kamper siden og i igår måtte han også yppe mot publikumet også ved å rope «Puta». Man.Utd. blir straffet hele tiden mens andre klubber slipper billig unna sa dere? Ja, liksom.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
C.Ronaldo er en tulling som slipper unna i alt, sparket andre etter å ha blitt taklet(ball først) to ganger(ikke denne kampen, men en par kamper siden og i igår måtte han også yppe mot publikumet også ved å rope «Puta». Man.Utd. blir straffet hele tiden mens andre klubber slipper billig unna sa dere? Ja, liksom.

Oi Oi Oisann.

Ja,tatt i betraktning at han faktisk blir sparket ca.35 ganger hver gang,så synes du det er urettferdig hvis han gjør en gang tilbake?Og oss normale folk,ser jo at han roper "Puta" mot Manchester United fansen.Hvorfor skal han bli straffet da?Uansett så sier han nok det pga han var frustrert over di andre sjansene han spolerte.

Og neste gang du har planer om å komme inn i denne tråden å snakke om at vi blir straffet,så syns jeg du skal lese hva som står i denne artikkelen,og linkene i artikkelen: http://therepublikofmancunia.com/ferguson-...ng-us-unfairly/

Men jeg regner med du ikke gidder det,for du er sikkert opplyst nok fra før.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at Man.Utd. blir av og til straffet for ingenting, men de har OGSÅ sluppet unna mange ganger.

Hva mener du med at C.Ronaldo har blitt sparket mange ganger? Har aldri sett noen sparket ham mens han lå nede, kun omvendt!!! DET ER POENGET MITT, ikke når man løper og blir sparket ned. Det er helt noe annet, det du snakker om skjer med alle spillere som er god til å drible. Samme har skjedd med Hleb, Henry, Nasri, Diaby osv.

Lenke til kommentar
Jeg er klar over at Man.Utd. blir av og til straffet for ingenting, men de har OGSÅ sluppet unna mange ganger.

Hva mener du med at C.Ronaldo har blitt sparket mange ganger? Har aldri sett noen sparket ham mens han lå nede, kun omvendt!!! DET ER POENGET MITT, ikke når man løper og blir sparket ned. Det er helt noe annet, det du snakker om skjer med alle spillere som er god til å drible. Samme har skjedd med Hleb, Henry, Nasri, Diaby osv.

Et hekkans bra poeng må jeg si.Hva sier du da til feks Villareal spilleren som klyper Ronaldo i halsen når han ligger nede?Eller Pogatetz som tar kvelertak på Ronaldo på en corner?Èller det BESTE eksempelet,Michael Ball som sparker en Ronaldo som overhodet ikke er med i spillet?

Du må ta av deg supporter-brillene dine,før du kommer med slikt pjatt!

Og når du sier vi slipper unna,hva tenker du da om feks Rio Ferdinand,som måtte sone 8 måneders karantene pga han ikke møtte opp til dopingkontroll,så får en City spiller 3 kampers karantene for akkurat samme forseelsen?Kaller du det å slippe unna?For i min bok så står det noe annet!

Lenke til kommentar
Èller det BESTE eksempelet,Michael Ball som sparker en Ronaldo som overhodet ikke er med i spillet?

Han sparket ikke, han tråkket på han, så jo merkene etter knottene i magen på Ronaldo etterpå når han var borte hos dommeren for å vise hva som skjedde...

Edit:

Vi går tilbake å kaller det et spark vi...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Nei, det var ikke et spark, du spiller ikke fotball selv tenker jeg? :)

Da kaller vi det??? Stempling?

Spiller ikke fotball nå mer nei, har et par knær som ikke er var alt for glad i belastningen, men jeg spilte aktivt fra jeg var 5 til jeg var 18...

Lenke til kommentar
Så det rettferdiggjør, eller hva? Bare fordi det har skjedd enkelte situasjoner som var urettferdig for Man.Utd., da betyr det at alle er mot Man.Utd.. Jeg har flere ganger vært oppgitt at Man.Utd. slipper billig unna.

Hva synes du er rettferdig?At en spiller som feks Ronaldo blir sparket veggimellom i hver kamp,ikke bare ved et uhell men til og med med overlegg!Er det da urettferdig at vi kanskje får et billig straffe,istedenfor at spilleren ikke får rødt kort,potensielt sitt andre gule?

Store lag har alltid beskyldninger mot seg om at det er urettferdig å spille mot dem.Slik er det for Chelsea,slik er det for Liverpool,slik er det for Manchester United,slik er det for Real Madrid,slik er det for Barcelona,slik er det for Inter Milan.

Et fakta som slike debattanter som deg selv,alltid ser ut til å unngå er at store lag er store pga di har best spillere.Da må di "dårlige" spillerne ty til ufine midler for å stoppe dem.Dette vil uansett jevne seg ut iløpet av en sesong,og som alltid så pleier smålagene ende nederst og di store lagene ende øverst.

Og det at Man Utd slipper billig unna,får du heller ta på Liverpool-tråden,for det kommer du ingen vei med her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...