NightKeeper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå har jeg virkelig fått opp øyene for Berbatov, fyfaen, mannen har syk teknikk. Helt eminent. Du henger et par måneder etter.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er jo nå i det siste han har vist seg skikkelig. Han er mye mere med nå enn det han har vært før. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er jo nå i det siste han har vist seg skikkelig. Han er mye mere med nå enn det han har vært før. Syk assist mot Stoke Matchvinner mot Boro Mål og assist mot Chelsea Syk "assist" til Ronaldo som la inn til Rooney mot Wigan Matchvinner mot Bolton Matchvinner mot Spurs Syk idag. Verdt 300 millioner? Visst faen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Berba har briljert hele sesongen, ikke noe nytt. Kun måla som kommer nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Berba har briljert hele sesongen, ikke noe nytt. Kun måla som kommer nå. Jepp, akkurat. Derfor er han mere med Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han var da like mye med før selv om han nå har økt scoringsraten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fytti rakkern. Rob Styles er på trynet. Det der er knapt gult en gang. Planer om å drite deg mer ut, når du er først er i gang? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Godt Berba plutselig her helten her. Venter vi litt er vel Tevez jævlig bra også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tevez har (nesten) alltid vært bra for min del, folk som klager er vel bare lei at han bommer på sjansene og er lite effektiv. Og det er en helt grei ting å klage på, men jeg vet at Tevez kan det og. Og nå med Rooney ute ser vi hvor viktig Tevez er for laget og, og jeg nyter det (selvom jeg savner Wazza så-å-å jævlig.) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Godt Berba plutselig her helten her. Venter vi litt er vel Tevez jævlig bra også. Tevez var jo helten i slutten av fjoråret. At vi klager på at han mangler form er vel ikke galt ? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hvr mange assists har Berba nå da? 8 før denne. 9 tilsammen og leder i PL! Han har vel 6 scoringer også? Ronaldo oppe på 10 scoringer. Forresten.. Hadde ikke Giggs Legend TRE assists i kveld? Satt på en tullete data på en tullete stream, så fikk ikke med meg alt, men én til Ronaldo, én til Tevez på corner og én til Vida (VIDIC!!!!!!!) på corner? Alle i kveld spilte så jævlig herlig. Carrick med tre assists på to kamper. Eller tre assists på de tre siste scoringene om det hadde stått 0-1. Digger at Red Army fyrer opp med "Andy Cole"-sangen. Andy Cole, Andy Cole. Andy, Andy Cole He gets the ball and scores a goal Andy Andy Cole!!! Red Army var faen meg herlig i dag Det er jo nå i det siste han har vist seg skikkelig. Han er mye mere med nå enn det han har vært før. Om man ikke har sett potensialet og teknikken Berbatov innehar fra FØRSTE SEKUND i United-trøya er man fotballblind og kan trygt erklere seg selv hjernedød. Gratulerer alle sammen Endelig en skikkelig kamp, hvor alle spillerne presterer opp mot det nivået de ligger på. Og faen så herlig med Rio, Brown og Park tilbake! Og ikke glem VDS (... og litt Vidic ) sin rekord! Gratulerer alle sammen edit: Berbatov + Ronaldo....................... Du finner ikke noe vakrere. Endret 27. januar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hvr mange assists har Berba nå da? 8 før denne. 9 tilsammen og leder i PL! Han har vel 6 scoringer også? Ronaldo oppe på 10 scoringer. Forresten.. Hadde ikke Giggs Legend TRE assists i kveld? Satt på en tullete data på en tullete stream, så fikk ikke med meg alt, men én til Ronaldo, én til Tevez på corner og én til Vida (VIDIC!!!!!!!) på corner? Alle i kveld spilte så jævlig herlig. Carrick med tre assists på to kamper. Eller tre assists på de tre siste scoringene om det hadde stått 0-1. Digger at Red Army fyrer opp med "Andy Cole"-sangen. Andy Cole, Andy Cole. Andy, Andy Cole He gets the ball and scores a goal Andy Andy Cole!!! Red Army var faen meg herlig i dag Det er jo nå i det siste han har vist seg skikkelig. Han er mye mere med nå enn det han har vært før. Om man ikke har sett potensialet og teknikken Berbatov innehar fra FØRSTE SEKUND i United-trøya er man fotballblind og kan trygt erklere seg selv hjernedød. Gratulerer alle sammen Endelig en skikkelig kamp, hvor alle spillerne presterer opp mot det nivået de ligger på. Og faen så herlig med Rio, Brown og Park tilbake! Og ikke glem VDS (... og litt Vidic ) sin rekord! Gratulerer alle sammen edit: Berbatov + Ronaldo....................... Du finner ikke noe vakrere. Selfølgelig kunne man se potensialet og teknikken til Berba fra første sek i United trøya, men det å prestere er et helt annet ord. Han gjorde ikke det fra første sek, og det er bare å innrømme. Selv om han kom med noen fine ting iblant da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 edit: Berbatov + Ronaldo....................... Du finner ikke noe vakrere. Neh, Lucas og Keane over de anyday. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Raste, gidd lang quote UANSETT! Fantastisk dag med Vida scoring(helten), Berba som blir bedre og bedre; samt har en eminent teknikk og fotballforståelse som mange bare kan drite i å noen gang vere i nærheten av. VDS, gratulerer med rekord, men viktig å nevne at uten vidic og dei andre kjempene på backplass hadde han aldri klart det. Red Army er fantastisk i dag, og spesielt at Solskjær sangen ble sunget rørte meg enormt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Selfølgelig kunne man se potensialet og teknikken til Berba fra første sek i United trøya, men det å prestere er et helt annet ord. Han gjorde ikke det fra første sek, og det er bare å innrømme. Selv om han kom med noen fine ting iblant da. Berbatov har presterte helt normalt til å komme inn i en ny klubb som har startet sessongen. Du som "skulle gi han 6 måneder". Pfft. @tc: Hahaha, jaaa. Tenk å heie på Liverpool´a. Noe så trist. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Orket ikke å fjerne den lange quoten. Er for trøtt, kanskje en mod kan fjerne den iløpet av natten mens jeg sover? Men vi snakkes folkens, skal se litt på tv og så ta kvelden. Skal drømme om Vidic i natt, konge spiller. Selfølgelig kunne man se potensialet og teknikken til Berba fra første sek i United trøya, men det å prestere er et helt annet ord. Han gjorde ikke det fra første sek, og det er bare å innrømme. Selv om han kom med noen fine ting iblant da. Berbatov har presterte helt normalt til å komme inn i en ny klubb som har startet sessongen. Du som "skulle gi han 6 måneder". Pfft. @tc: Hahaha, jaaa. Tenk å heie på Liverpool´a. Noe så trist. Skulle jeg gi han 6 mnd? Ja, han greide det. Vet ikke om jeg har sagt at jeg skulle gi han 6 mnd, men som regel gir jeg de fleste en sesong. Men nå har jo Berbatov begynt å prestere etter 4-5 mnd? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du har sagt det ja. Nok om det Gratulerer med seier! I dag er vi rå på ALLE felt!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vet ikke om jeg har sagt at jeg skulle gi han 6 mnd, men som regel gir jeg de fleste en sesong. Og etter det selger du dem? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skulle jeg gi han 6 mnd? Ja, han greide det.Vet ikke om jeg har sagt at jeg skulle gi han 6 mnd, men som regel gir jeg de fleste en sesong. Men nå har jo Berbatov begynt å prestere etter 4-5 mnd? Må du gi deg, Berbatov har bidratt hele veien. Ser man på hva han skaper kontra Tevez så skjønner man hva Sir Alex ser i han. Nå snakker jeg ikke stygt om Tevez, bare veldig godt om Berba. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Syns det er fæl å høre de bue på Park, han har da ikke gjort noe! Park er ikke en stygg spiller heller. *rister neve* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå