Sir LuckyNr7 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Takk for kampen PPL Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fantastisk kamp, ikke noe å utsette på noen. Carrick eier alt. Full kontroll. At Ronaldo fikk litt mål var også herlig. Å Red Army er helt fantastisk! Helt sykt trøkk gjennom hele kampen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Den mest komplette matchen i år: Ronaldo scorer 2! Vi slå 2 av Chelseas rekorder, 11 kamper og husker ikke antall minutter clean for VDS! Brown og Rio tilbake, helt fantastisk å se! Berbatov storspilte som vanlig! Vida med 6 mål denne sesongen! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Artig kveld, moro å ikke slippe inn mål WBA skal ha sin del av æren for en bra kamp, de prøver å spille fotball, ikke ligge med 10 mann fra 16 meteren og inn sånn mange andre gjør når United kommer på besøk. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det blir vel omtrent 1031min, avhenger av overtid Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jepp, takk for kampen. Dette var noe av det herligste på lenge. Carrick banens beste for meg, Berba der oppe med han og. Giggs var slett ikke verst han heller, og føler at VDS fortjener å få litt ros her og for det han har gjort samt forsvaret. Og tro det eller ei folkens, men i denne rekorden tiden, de 11 kampene, har 8 (ja, ÅTTE) forskjellige kombinasjoner spilt i forsvaret. Det er altså helt forbanna sykt. Bare en ting å si: Team effort. ONE UNITED Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Bare en ting å si: Team effort. ONE UNITED Helt riktig:D Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vidic har vel snart scåret flere enn han har sluppet inn nå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vidic har vel snart scåret flere enn han har sluppet inn nå? Hadde ikke forundret meg, men jeg er usikker på stats på den fronten. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dæven Vidic er panzermann! Sjuk kamp av alle i rødt, både på banen, benken og i publikummet. Gullformen er prikket inn og vi er fortsatt med på notene i alle cupene som gjenstår Deilig å være United-supporter for tiden, at vi spiller sånn som vi gjør er mildt sagt et mirakel med tanke på skadesituasjonen. Det ser jo nesten ikke ut til å svekke oss i det hele tatt. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vi skal vel takke Sir Alex Ferguson, for at det går så bra. Han har en unik evne til å få det til å funke rett og slett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vidic har vel snart scåret flere enn han har sluppet inn nå? Tror han har scoret flere mål enn han der "superspissen" til Pool (Keane). Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Vi skal vel takke Sir Alex Ferguson, for at det går så bra. Han har en unik evne til å få det til å funke rett og slett Ingen tvil om det, han har æren for mye og er selvsagt en del av laget. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gøy å se på håndball Latias? Ekstremt god kamp, selv om vi fikk litt hjelp av West Brom som var latterlig dårlige i forsvar og klarte å få en utvist. Berbatov viser at han ikke er et bomkjøp slik noen her inne trodde han kom til å bli etter Tottenham-kampen for nesten nøyaktig 2 måneder siden. Giggs viser at han ikke er for gammel, mens Ronaldo endelig scorer mål igjen. Vidic er solid som alltid, og hvis det ikke hadde vært for han hadde vi ikke ligget der vi gjør nå. Gøy å se Rio og Brown igjen, mens 15-åringen Tosic viser at han har potensiale til å bli noe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Publikumet på The Hawthorns er avskum. Faen er vitsen med å lynsje Park etter at Robinson får rødt kort? Helt forbanna latterlig, forbanna white trash. Berbatov er Gud. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hehe Tosic er ikke 15... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hehe Tosic er ikke 15... Nei, men det ser slik ut Endret 27. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 FOR EN KAMP! Nå har jeg virkelig fått opp øyene for Berbatov, fyfaen, mannen har syk teknikk. Helt eminent. Carrick er en eminent spiller, en av banens beste i mine øyner. Godt at Ronaldo fikk de to scoringene, du så gleden i han når han scoret sitt første PL mål på 2 og en halv måned. Nå kommer han i form, tro meg. Vi er i gullform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå