Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg kommer til å sitte i sofaen med en brus og heie uansett hvordan det går, United har ved flere anledninger vist at man ikke skal gi opp før dommeren har blåst. Det så i den forrige Milan-kampen.

Håper og tror at vi drar dette i land.

8511862[/snapback]

Vi har sett det i flere kamper også. Nå nettopp i Everto kampen f.eks.

Og det største av dem alle da. CL finalen i 99 :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil møte Liverpool. Liverpool er ikke lett å møte i et 2-kampers oppgjør, for da kan dem legge seg bakpå på Anfield, mens på nøytral grunn skal vi slå dem.

Jeg tror også vi kommer til å slå Chelsea i et evt. møte.

8512375[/snapback]

Både tror og håper på Liverpool jeg.

Både Ballack, Carvalho og Sjevtsjenko er ute hos Chelsea. Så Liverpool bør ha en god sjanse i kveld.

Dette blir første gangen jeg heier på Liverpool i en kamp. :p

Lenke til kommentar
Jeg vil møte Liverpool. Liverpool er ikke lett å møte i et 2-kampers oppgjør, for da kan dem legge seg bakpå på Anfield, mens på nøytral grunn skal vi slå dem.

8512375[/snapback]

Både Ballack, Carvalho og Sjevtsjenko er ute hos Chelsea. Så Liverpool bør ha en god sjanse i kveld.

8512743[/snapback]

Det styrker Chelsea at Ballack er ute pga. da får Lampard en friere rolle og sjevtsjenko har ikke akkurat vært go i år. Jeg tro Chelsea går videre

Lenke til kommentar

8512375[/snapback]

8512743[/snapback]

Whaat?

Hva med tidligere år når dem spilte mot Chelsea, du heiet ikke på Liverpool da? :ermm:

Lenke til kommentar
Chelsea - Liverpool idag blir spennende.

Hvem tipper at Liverpool kommer seirende ut av det?

Det hadde isåfall vært det beste med ett seirende Liverpool, da Liverpool er det "dårligste" av de to.

8512322[/snapback]

Håper såklart på Chelsea. Det gode av to onder. Å tape for Liverpool i en finale er det jævligste, fordi da kommer de til å spamme "six times.." så det holder.

Lenke til kommentar
Det er ikke like mye stas å vinne Mesterligaen dersom man møter et skrotelag som Liverpool i finalen. Det blir som å møte Wigan i FA-cupfinalen. Det hadde dessuten vært veldig interessant å møte Chelsea i samtlige tre turneringer på slutten av sesongen.

8512847[/snapback]

Enig, i tillegg lever disse tullingene enda på seieren i 2005. Tenk hvor lenge vi får høre det fra dem om de slår oss i en eventuell finale (blasfemi).

Lenke til kommentar
Håper såklart på Chelsea. Det gode av to onder. Å tape for Liverpool i en finale er det jævligste, fordi da kommer de til å spamme "six times.." så det holder.

8513029[/snapback]

Samme her, da jeg kjenner en 'Pool-supporter og null Chelsea-supportere er Chelsea den jeg helst vil tape for i finalen.

Men av de jeg helst vil vinne mot er det selvsagt 'Pool.

Realt dillemma, dette, jeg synes vi skal si oss veldig fornøyde om vi når finalen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Det er ikke like mye stas å vinne Mesterligaen dersom man møter et skrotelag som Liverpool i finalen. Det blir som å møte Wigan i FA-cupfinalen. Det hadde dessuten vært veldig interessant å møte Chelsea i samtlige tre turneringer på slutten av sesongen.

8512847[/snapback]

Enig, i tillegg lever disse tullingene enda på seieren i 2005. Tenk hvor lenge vi får høre det fra dem om de slår oss i en eventuell finale (blasfemi).

8513060[/snapback]

La de holde på, alle vet at ligaen er viktigst, cup er mye mer åpent. Derfor lag som Porto og LPool har klart å vinne den.

Lenke til kommentar

8512375[/snapback]

8512743[/snapback]

Whaat?

Hva med tidligere år når dem spilte mot Chelsea, du heiet ikke på Liverpool da? :ermm:

8512818[/snapback]

Jo.

Glemte det! :p

Lenke til kommentar
La de holde på, alle vet at ligaen er viktigst, cup er mye mer åpent. Derfor lag som Porto og LPool har klart å vinne den.

8513086[/snapback]

Og Nantes, I mean, WTF?

8513104[/snapback]

Nantes? Du mener vel Marseille?

8513225[/snapback]

Nantes i 1995 (?).

8513581[/snapback]

stemmer, nantes vant i 95'

Lenke til kommentar

8513086[/snapback]

Og Nantes, I mean, WTF?

8513104[/snapback]

Nantes? Du mener vel Marseille?

8513225[/snapback]

Nantes i 1995 (?).

8513581[/snapback]

stemmer, nantes vant i 95'

8513670[/snapback]

Nantes har aldri vunnet Champ League. Sikkert UEFA-cupen ellerno sånt :) Marseille vant i 93.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...