SpencerReid Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENT!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 JAAAAA!!! Deilig med Ronaldo goal! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Nå er eg spent på ronaldo sitt mål! Det var pent! Giggs altså! Han har fått en ny vår. Han er jo fantastisk! Endret 27. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Pent av Giggs det der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fy faen, jeg elsker Giggs så mye. Så jævlig smart, villig, og ikke minst genial og kreativ. Så Ronaldo bak hodet hans nesten, og PERFEKT pasning, Ronaldo kunne nesten ikke bomme! Giggs, den største legenden i historien til vår kjære Utd. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ser ut til at Brown får prøve seg litt i dag, meget bra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Brown kan være på vei inn snart. For en kveld (så langt) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Der pissa vi på forsvaret til WB. Nydelig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 ARE YOU WATCHING MERSEYSIDE? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hvor mange mål har Vida i år da? Han er faen meg syk Seks. Ligger på 5. plass på toppscorer-lista vår etter fantastic four Nydelig mål. Giggs still got it. Edit: Brown inn Endret 27. januar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Bare de ikke slapper av bakover og slipper inn et billig mål som roter til rekorden! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fy faen, jeg elsker Giggs så mye. Så jævlig smart, villig, og ikke minst genial og kreativ. Så Ronaldo bak hodet hans nesten, og PERFEKT pasning, Ronaldo kunne nesten ikke bomme! Giggs, den største legenden i historien til vår kjære Utd. Vel, Ronaldo gjorde en helvetes jobb for å komme seg til den plassen han fikk ballen på - han starta jo 20 meter bak giggs i det giggs startet løpet sitt. Nydelig var det nå iallefall, hverken mer eller mindre Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Gud, så pent vi spiller nå! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Fy faen, jeg elsker Giggs så mye. Så jævlig smart, villig, og ikke minst genial og kreativ. Så Ronaldo bak hodet hans nesten, og PERFEKT pasning, Ronaldo kunne nesten ikke bomme! Giggs, den største legenden i historien til vår kjære Utd. Vel, Ronaldo gjorde en helvetes jobb for å komme seg til den plassen han fikk ballen på - han starta jo 20 meter bak giggs i det giggs startet løpet sitt. Nydelig var det nå iallefall, hverken mer eller mindre Sant det og, men fortsatt utrolig bra av Giggs. Ikke så ille av Ronaldo, nei Brown inn, se på smilet! Og vi får se litt av Eckersley nå og, aaah! Og se hvem som tar på seg kapteinsansvaret. Han trenger jo ikke noe bånd, han er kaptein på banen uansett Close Carrick Hadde vært SÅ perfekt og fortjent, han har vært boss i dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Får vi se noen av disse unguttene våre? Der var Brown tilbake Eckersley.. Kanskje Tosic og snart da? Edit: WBA spillerene ville bare så gjerne være den eneste som scorer på united! Endret 27. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå som seieren er sikra, vil jeg se Tosic... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 CRISTIANO RONALDO!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå