Alastor Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Han treffer jo park, så jeg ser ikke argumentasjonen. Om du mener at han trekker seg slik at park ikke får åpent brudd, så ser jeg hva du mener, men han hopper inn i en takling med kroppstyngden bak seg, og stor risiko for å skade motstaderen. Og det er rødt, uansett hvordan du mener reglene bør være. En HELT annen ting folkens, legg merke til hvor mye berbatov løper i denne kampen! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nei, nå trekker jeg meg. Er vell ulovelig og komme med egne meninger hos dere. Dere har jo altid rett. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Han treffer jo park, så jeg ser ikke argumentasjonen. Om du mener at han trekker seg slik at park ikke får åpent brudd, så ser jeg hva du mener, men han hopper inn i en takling med kroppstyngden bak seg, og stor risiko for å skade motstaderen. Og det er rødt, uansett hvordan du mener reglene bør være. En HELT annen ting folkens, legg merke til hvor mye berbatov løper i denne kampen! Berba har vært veldi bra i 1, omg. Endret 27. januar 2009 av LuckyNr7 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nei, nå trekker jeg meg. Er vell ulovelig og komme med egne meninger hos dere. Dere har jo altid rett. Helt greit å ha egne meninger, men om du ikke ser at det der er farlig spill så kan vi ikke hjelpe deg. Jeg hadde ikke kastet stolen rundt i stua akkurat om det hadde blitt gult, men Rødt er korrekt. Selv om det kan oppfattes som noe strengt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nei, nå trekker jeg meg. Er vell ulovelig og komme med egne meninger hos dere. Dere har jo altid rett. What? Du kommer med meninger, vi er uenige. Det er en god diskusjon. Hadde en av oss kalt deg for idiot som har slike meninger, så er det noe helt annet... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Har aldri sagt at det ikke er farlig spill. Men, jeg syns kortet er drøyt strengt. Uansett, håpe på plankekjøring nå i andre omgang, Er en kjedelig kveld, og er det greit å nyte litt fotball. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Håper å få se litt unggutter i 2. omgang! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hadde en av oss kalt deg for idiot som har slike meninger, så er det noe helt annet... Det var du som sa det ikke oss Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nei, nå trekker jeg meg. Er vell ulovelig og komme med egne meninger hos dere. Dere har jo altid rett. Nåmmen dakar deg da. Du kommer med dine meninger, vi kommer med våre meninger. Du trekker deg, vi har vunnet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nei, nå trekker jeg meg. Er vell ulovelig og komme med egne meninger hos dere. Dere har jo altid rett. Nåmmen dakar deg da. Du kommer med dine meninger, vi kommer med våre meninger. Du trekker deg, vi har vunnet. Takk You made my day Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dytta Berba han kisen? =b Såg hissig ut Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mitt tips nå: 6-0! nei nei, har tippet på 4-0 og 3-1.. så nå håper jeg på 2 mål.. hadde vært utrolig kjekt.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 ooo....syyyyyyynd Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 ÅÅÅ! Å se Carrick nå i sånn flow er faen meg SÅ herlig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sat****** Der røyk nesten rekorden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå