Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil helst ha den faste bakfireren klar til en eventuell finale og tror ikke at Sir Alex velger å risikere at noen slår opp skader eller blir skadet på nytt.

 

Nå som det er sagt må SAF også gjøre det som er nødvendig for å få oss til finalen.

 

Kinkig situasjon med alle disse skadene i de avgjørende rundene av sesongen

Lenke til kommentar

Jeg tror at dersom Chelsea ikke tar premier leaguetittelen i går, vil det gå nedover med dem. De fleste Chelseaspillerene spiller for pengene, ikke klubben. De har en helt annen lagmoral enn lag som Manchester, Liverpool og de fleste engelske klubber.

 

Håper bare Mourinho han pusset og polert trofeet vårt ^^

Lenke til kommentar
Akkurat det vi trengte nå :w00t:

 

Vidic og Rio med til Milano!

8511354[/snapback]

 

Skeptisk til formen til Vidic, men om Sir Alex mener han er klar til kampen og velger å spille han så skal Milan få det tøft med å komme gjennom forsvarsrekka.

8511548[/snapback]

 

Ja.

Selv om han kanskje er litt rusten har han ikke glemt hvordan man feller en italiener! :p

Endret av _Zero
Lenke til kommentar

Sikkert tatt opp, men gidder ikke lese så langt oppover.. :p Hva tenker dere om kampen i morgen? Lett, vanskelig....?

 

Selv tror jeg det blir en tøff kamp, mye vanskeligere enn en evt. finalekamp (uavhengig om det blir Chelsea eller Liverpool). Som alltid har jeg veldig tro på laget mitt :) Skulle også gjerne ønske at Solskjær fikk prøve seg, men skjønner at det kan være litt risikabelt i en så viktig kamp.

 

Btw, noen som er enig når jeg sier at Ronaldo skaper 80% av de farlige angrepene? Han er helt utrolig :love:

Lenke til kommentar
Sikkert tatt opp, men gidder ikke lese så langt oppover.. :p  Hva tenker dere om kampen i morgen? Lett, vanskelig....?

 

Selv tror jeg det blir en tøff kamp, mye vanskeligere enn en evt. finalekamp (uavhengig om det blir Chelsea eller Liverpool). Som alltid har jeg veldig tro på laget mitt :)  Skulle også gjerne ønske at Solskjær fikk prøve seg, men skjønner at det kan være litt risikabelt i en så viktig kamp.

 

Btw, noen som er enig når jeg sier at Ronaldo skaper 80% av de farlige angrepene? Han er helt utrolig  :love:

8511645[/snapback]

 

Er enig i at Ronaldo er hjernen bak de fleste av angrepene til United ja.

Når det gjelder kampen i morgen er jeg litt skeptisk, men har selvsagt stor tro på at vi skal klare det. Vi leder jo tross alt med et mål. ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror vi bør satse på å få det første målet, da blir det vanskelig for Milan.

 

Blir for risikabelt å legge seg bakpå i et forsøk på å holde nullen, da kan alt ryke helt på tampen. Vi må være aggressive, samtidig som vi er forsiktige.

 

Er ikke akkurat et plusspoeng at kampen spilles på gigantiske San Siro med titusener av fanatiske italienere som vil heie på sitt lag.

Lenke til kommentar

Kampen blir utrolig tøff og United må spille opp mot Roma kampen på OT. Men er litt bekymret med tanke på spillerne som har gule kort. Scholes, Ronaldo og Rooney MÅ for all del unngå kortet skal de spille en eventuell finale. Det vil nok ligge litt i bakhodet på dem.

 

De neste 7 dagene(fra i morgen) vil avgjøre mye for United's del. 3 kamper; Milan, Man City og Chelsea. Med 3 tap er katastrofen nærmest et faktum, og det er fullt mulig at så skjer. Milan er gode nok til å slå United, og City har vunnet disse kampene før og møter et United lag som har en knallhard CL semifinale i beina. Så er det Chelsea som vil få blod på tann hvis United taper for City og Chelsea slår Arsenal. Men dette kan da ikke skje, eller? Er ikke dette United's store sesong da? Uff dette blir en nervepåkjenning uten like :cry:

Lenke til kommentar

Det er jo tydelig at det er det ekstremt aggresive spillet som virkelig fungerer. Det så vi jo i begynnelsen av kampen mot Milan, for ikke å snakke om Roma.

 

Trøkke på for harde livet, sier jeg!

 

 

Edit: Jo, vi må være optimister! :D Manchester er for tiden verdens beste lag, og det sier jeg ikke fordi jeg heier på dem!

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
Det er jo tydelig at det er det ekstremt aggresive spillet som virkelig fungerer. Det så vi jo i begynnelsen av kampen mot Milan, for ikke å snakke om Roma.

 

Trøkke på for harde livet, sier jeg!

8511746[/snapback]

 

Ja, men vi kan ikke glemme å forsvare oss heller, blir spennende å se hvordan Fergie går fram med denne.

 

En ting er helt sikkert, helvetesuka awaits.

Lenke til kommentar
Det er jo tydelig at det er det ekstremt aggresive spillet som virkelig fungerer. Det så vi jo i begynnelsen av kampen mot Milan, for ikke å snakke om Roma.

 

Trøkke på for harde livet, sier jeg!

8511746[/snapback]

 

Ja, men vi kan ikke glemme å forsvare oss heller, blir spennende å se hvordan Fergie går fram med denne.

 

En ting er helt sikkert, helvetesuka awaits.

8511757[/snapback]

 

Eller jubeluken.

Alt etter utfallet!

Personlig håper jeg på sistenevnte :dribble:

Lenke til kommentar
Kampen blir utrolig tøff og United må spille opp mot Roma kampen på OT. Men er litt bekymret med tanke på spillerne som har gule kort. Scholes, Ronaldo og Rooney MÅ for all del unngå kortet skal de spille en eventuell finale. Det vil nok ligge litt i bakhodet på dem.

 

De neste 7 dagene(fra i morgen) vil avgjøre mye for United's del. 3 kamper; Milan, Man City og Chelsea. Med 3 tap er katastrofen nærmest et faktum, og det er fullt mulig at så skjer. Milan er gode nok til å slå United, og City har vunnet disse kampene før og møter et United lag som har en knallhard CL semifinale i beina. Så er det Chelsea som vil få blod på tann hvis United taper for City og Chelsea slår Arsenal. Men dette kan da ikke skje, eller? Er ikke dette United's store sesong da? Uff dette blir en nervepåkjenning uten like :cry:

8511738[/snapback]

Rooney må få rødt kort eller skade for at han ikke skal spille en evt. finale.

Lenke til kommentar

Mange er kanskje uenige, men jeg vil si vi skal være fornøyde med årets sesong uansett hvordan det går i morgen. Vi har vist oss fram stort, og fått mye selvtillit! :)

 

Tilbake til kampen: Jeg er litt redd for nervøsiteten hos spillerne. Vet ikke om det stemmer, men har litt følelsen av at de ikke er veldig flinke til å takle et slikt press. Spesielt ikke hvis Milan får det første målet.

 

Det beste vi kan gjøre er å støtte dem uansett hva!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...