Sameboe Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ferdinand skjønner ærlig talt ikke jeg heller. Har maaaange andre spillere foran han på den lista. Men du skjønner hvorfor Neville er der? Hva har Neville gjort, så at han har fått hat i mot seg? Sikkert over halvparten som har stemt er Pool supportere Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ferdinand skjønner ærlig talt ikke jeg heller. Har maaaange andre spillere foran han på den lista. Men du skjønner hvorfor Neville er der? Hva har Neville gjort, så at han har fått hat i mot seg? Det er vel ikke så rart at Liverpool-supportere hater Neville vel? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ferdinand skjønner ærlig talt ikke jeg heller. Har maaaange andre spillere foran han på den lista. Men du skjønner hvorfor Neville er der? Hva har Neville gjort, så at han har fått hat i mot seg? Ville nok tro at enhver scouser hater hele familien Neville med mor og far og besteforeldre og det som er. Tenk da. Levert én spiller til United og én til Everton. Blir vel ikke verre enn det for en scouser. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tullball, slik tenker ikke scousere. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 ÅÅ!! Nå lyser jeg opp!! Forleden uke gikk jeg glipp av Derby-kampen da jeg bommet på dagen. Og nå hadde jeg virkelig ingen anelse om at kampen var i dag og ikke i morgen. Wee, kamp i dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mitt tips: WBA 0-4 Manchester United 2xRonaldo 1xBerbatov 1xCarrick Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mitt tips: 1-1 Komisk at en Liverpool-supporter skal klage på at Ronaldo virker bøg, når han har androgyne Torres på laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mitt tips: 1-1 Du tror ikke at PL-leder slår bunnlaget? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Mitt tips: 1-1 Du tror ikke at PL-leder slår bunnlaget? Nei, hvertfall ikke med så mange skader, da pleier som regel ikke United å spille den beste fotballen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 WB sliter enormt med skader de også. Dette skal være ren plankekjøring, men som Night har jeg ikke tro på seier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skadesituasjonen I likhet med United sliter som sagt West Bromwich med en lang skadeliste. Siste tilskudd til den er kaptein og ex-Red Jonathan Greening. Han pådro seg en smell i kneet i helgens cupoppgjør med Burnley og blir ute i minimum en måned. Fra før av er også fire av klubbens midtstoppere satt ut av spill, nemlig Abdoulaye Meide, Jonas Olsson, Neil Clement og Leon Barnett. Den fortvilte situasjonen kan tvinge manager Tony Mowbray til å sende utpå hollenderen Ryan Donk, det til tross for at denne pådro seg en lyskeskade i helgens cupkamp mot Chris Eagles & co. De har noen skader, de også. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Lykke til i dag. Dette bør dere klare, men NightKeeper har et poeng. Dere har mange skader i tillegg til at dere har hatt et ufattelig tungt kamprogram i det siste. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg tror vi vinner og det med noen mål. Orker ikke å tippe Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ser for meg at det enten løsner foran mål og vi vinner 3/4-0, eller så blir det en knepen 1-0-seier eller uavgjort. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Canal plus skriver i programoversikten: 21:45Premier League: Portsmouth - Aston Villa Live Bommer de med Live-tagen eller bommer de med tidspunktet? _Enda_ en united-kamp som ikke går i HD. Buu! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 _Enda_ en united-kamp som ikke går i HD. Buu! Luksusproblem Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 _Enda_ en united-kamp som ikke går i HD. Buu! Burde være glad at kampen i det hele tatt går på TV! Er ikke ofte de viser nr. 1 mot nr. 20. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ferdinand skjønner ærlig talt ikke jeg heller. Har maaaange andre spillere foran han på den lista. Men du skjønner hvorfor Neville er der? Hva har Neville gjort, så at han har fått hat i mot seg? Det er vel ikke så rart at Liverpool-supportere hater Neville vel? Nei akkurat det kan jeg vel forstå ja! Ingen glemmer vel dette: Håper forresten på noe slikt i kveld: VDS Fletcher - Neville - Vidic - O'Shea Ronaldo - Scholes - Carrick - Giggs Tevez - Berbatov Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Spørs om Scholes greier å spille enda en kamp. Han spilte mot Tottenham, så blir vel spart i dag. Håper på Giggs i midten med Tosic på venstre. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja Giggs i midten er slett ikke et dårlig alternativ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå