Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ferdinand skjønner ærlig talt ikke jeg heller. Har maaaange andre spillere foran han på den lista.

Men du skjønner hvorfor Neville er der? Hva har Neville gjort, så at han har fått hat i mot seg?

Sikkert over halvparten som har stemt er Pool supportere :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ferdinand skjønner ærlig talt ikke jeg heller. Har maaaange andre spillere foran han på den lista.

Men du skjønner hvorfor Neville er der? Hva har Neville gjort, så at han har fått hat i mot seg?

Det er vel ikke så rart at Liverpool-supportere hater Neville vel?

Lenke til kommentar

Ville nok tro at enhver scouser hater hele familien Neville med mor og far og besteforeldre og det som er. Tenk da. Levert én spiller til United og én til Everton. Blir vel ikke verre enn det for en scouser. ;)

Lenke til kommentar
Skadesituasjonen

I likhet med United sliter som sagt West Bromwich med en lang skadeliste. Siste tilskudd til den er kaptein og ex-Red Jonathan Greening. Han pådro seg en smell i kneet i helgens cupoppgjør med Burnley og blir ute i minimum en måned. Fra før av er også fire av klubbens midtstoppere satt ut av spill, nemlig Abdoulaye Meide, Jonas Olsson, Neil Clement og Leon Barnett. Den fortvilte situasjonen kan tvinge manager Tony Mowbray til å sende utpå hollenderen Ryan Donk, det til tross for at denne pådro seg en lyskeskade i helgens cupkamp mot Chris Eagles & co.

De har noen skader, de også. :)

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så rart at Liverpool-supportere hater Neville vel?

Nei akkurat det kan jeg vel forstå ja! Ingen glemmer vel dette:

neville6yhrk7.gif

Håper forresten på noe slikt i kveld:

VDS

Fletcher - Neville - Vidic - O'Shea

Ronaldo - Scholes - Carrick - Giggs

Tevez - Berbatov

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...