Nistelrooy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mulig jeg surrer her, men var hvertfall det jeg trodde. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Håper Petrucci får speletid, stort talent! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vi kan ikke tåle flere skader nå. VDS, Vidic, Ronaldo, Scholes, Giggs, Tevez og Berbatov må holde seg skadefri! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vidic tåler ett hagleskudd, så du kan ta det med ro.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 En motspiller kan gjerne sparke Vidic i hodet. Er større sjanser for at motstanderen blir skadet, enn at Vidic blir det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Troppen: Van der Sar, Foster, Kuszczak, Neville, Fletcher, Vidic, O'Shea, Chester, Eckersley, Ronaldo, Carrick, Gibson, Possebon, Scholes, Giggs, Berbatov, Tevez, Macheda, Brandy, Petrucci, Tosic. VDS Fletcher - Neville - Vidic - O'Shea Ronaldo - Carrick - Scholes - Goggs Berbatov - Tevez Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fletcher på back. Jo, det kan faktisk funke. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Scholes spilte på lørdag så han tviler jeg sterkt på starter i morgen. Da tror jeg heller at Gibson spiller. Ellers enig i laget. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bedre å starte med Fletcher enn en helt urutinert Chester. Scholes spilte på lørdag så han tviler jeg sterkt på starter i morgen. Da tror jeg heller at Gibson spiller. Ellers enig i laget. Heller Possebon enn Gibson! Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bedre å starte med Fletcher enn en helt urutinert Chester. Scholes spilte på lørdag så han tviler jeg sterkt på starter i morgen. Da tror jeg heller at Gibson spiller. Ellers enig i laget. Heller Possebon enn Gibson! Eller prøve Tosic som er kant spiller. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kva med Eckersley? Synes han gjor eit bra innhopp mot spurs. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bedre å starte med Fletcher enn en helt urutinert Chester. Scholes spilte på lørdag så han tviler jeg sterkt på starter i morgen. Da tror jeg heller at Gibson spiller. Ellers enig i laget. Heller Possebon enn Gibson! Chester? Diden't see him chest anything. Name dosent work out! :b Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kva med Eckersley? Synes han gjor eit bra innhopp mot spurs. Tror vi burde kjøre med mer rutine i forsvaret. Dette er tross alt en PL-kamp. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er keen på et godt forsvar imorgen så vi kan slå rekorden til Chelsea fra 04/05 med 10 kamper spilt uten baklengsmål, men jeg ønsker meg også 3 poeng selvsagt. Pose og sekk er digg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Trenger "bare" 84 minutter til! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 En motspiller kan gjerne sparke Vidic i hodet. Er større sjanser for at motstanderen blir skadet, enn at Vidic blir det. Ikke hvis sparket kommer fra Skrtel. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Så det kan bli 2 rekorder i en og samma kamp? Nice da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 En motspiller kan gjerne sparke Vidic i hodet. Er større sjanser for at motstanderen blir skadet, enn at Vidic blir det. Ikke hvis sparket kommer fra Skrtel. Skretl kan gå og legge seg. Det der er barnemat for Vidic. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Spennende om vi får se Petrucci eller Macheda i morgen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Begge spilte reservelagskampen i dag så det blir i så fall kun ett par minutter på slutten tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå