Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brown og Neville er jo eldre enn Evra, så hvis vi ser det på den måten skal jo egentlig Rafael ha størst sjanse for å bli førstevalg :p

Rafael er på god vei allerede til å bli førstevalg ;)

Rafael har mye igjen før han kan spille fast. Gutten er alt for urutinert. Må matches der han kan, men Brown og Neville er førstevalg.

Lenke til kommentar
Brown og Neville er jo eldre enn Evra, så hvis vi ser det på den måten skal jo egentlig Rafael ha størst sjanse for å bli førstevalg :p

Rafael har mye igjen før han kan spille fast. Gutten er alt for urutinert. Må matches der han kan, men Brown og Neville er førstevalg.

Derfor jeg sier på god vei!!!

Lenke til kommentar

Derfor jeg sier på god vei!!!

Hvis du mener med å ha spilt en halv sesong godt så, men med flere hårreisende markeringsfeil og plasseringsfeil. Etter å ha sett Fabio mot Spurs har jeg faktisk mer troa på at han kommer til å få fast plass før broren. Rafael er uten tvil et talent, men han må få mer masse på kroppen uten å miste mye fart i tillegg til at det er mange nykker som må bort.

Lenke til kommentar

Klart det blir mye benken for både Rafael og Fabio når Brown og Evra ikke er skada. Men de har begge overrasket positivt i år, spesielt Rafael som var den antatt svakeste av de to da vi kjøpte de om jeg ikke husker feil.

Jeg har stor tro på at begge disse kan bli viktige brikker i laget fremover, og om en del år (etter Evra har lagt opp kanskje) bli mer eller mindre faste spillere på hver sin side dersom utviklingen fortsetter. De defensive feilene kan rettes opp, de er jo meget unge begge to.

Lenke til kommentar
Jeg har stor tro på at begge disse kan bli viktige brikker i laget fremover, og om en del år (etter Evra har lagt opp kanskje) bli mer eller mindre faste spillere på hver sin side dersom utviklingen fortsetter. De defensive feilene kan rettes opp, de er jo meget unge begge to.

Tipper vi har ny venstreback, enten Fabio eller en annen, ila. et par år. Når Evra begynner å bli gammel og tregere, tipper jeg at han kommer til å bli faset ut av laget.

Lenke til kommentar

Helt forjævlig at den har blitt flyttet til lørdagen og så sent og, får faktisk ikke sett en PL United kamp på første gang i 3.5 år pga. en veldig god venn som fyller 18 på 31. FAEN TA HOWARD :( Mandag kveld hadde passet så perfekt og alt, men nei, greit. Får vel se den i reprise.

Og enda verre og på en mindre personlig note, er dette dårlig på skadefronten og mtp. tiden som Rio, Brown osv. trengte for å "kanskje" bli klare til 2. feb, og nå får de to mindre dager. Tviler på at noen av de spiller, nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...