Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble omkamp for pools ja?

Gikk visst ikke helt som de hadde håpet disse kampene.

Men var noen som nevnte negative konsekvenser for oss med omkamp i denne kampen?

Care to explain to a simple mind?

Everton-kampen blir flyttet til 28. Januar for oss. Istedenfor 2. Feb. Mao, har vi ikke Brown, Rio, Fabio, Welbeck, Nani eller Evra som var meldt friske til 2. Februar.

Lenke til kommentar
Everton-kampen blir flyttet til 28. Januar for oss. Istedenfor 2. Feb. Mao, har vi ikke Brown, Rio, Fabio, Welbeck, Nani eller Evra som var meldt friske til 2. Februar.

Det er 25. januar i dag. Hvordan kan man over en uke i forveien si at en rekke spillere er friske 2. februar?? Enten er de ikke så veldig skadede, eller så kan de være skadede lenger enn 2. februar. Vedder en tier på at minst én av disse spillerne er klare allerede om 3 dager.

Btw. Jeg er syk 1. februar, men det spiller ingen rolle for jeg er frisk igjen dagen etter.

Lenke til kommentar

Hjelpe meg paranoid.

Man har da estimert skader etc i åresvis, så man har jo litt peiling. Det dreier seg jo ikke om spillere som skal bli skadet men som allerede er det.

Snakker dere aldri om at en spiller er skadet og forventet tilbake en gitt dato i pools?

Dessuten må det da være rett å si at det hadde vært fordel for oss desto senere Everton kampen hadde blitt spilt? For desto lenger tid de skadede har desto større er jo virkelig sjangsen for at flere av de er tilbake.

Vi har jo et lag som hadde glatt matchet liverpool ute med skade nå.

Lenke til kommentar
Snakker dere aldri om at en spiller er skadet og forventet tilbake en gitt dato i pools?

Jo, og det var ikke ment som noe United-fenomen. Både hos oss, dere og alle andre skjer dette som i virkeligheten er snakk om taktikk (kall det gjerne mindgames om du vil) ved å gi uttrykk overfor motstanderen at laget vårt er betydelig svekket. Så kommer kampdag, og spilleren(e) ble plutselig skadefri raskere enn forventet. Sier ikke at spillerne deres ikke er skadede, men vi får se den 28. januar hvor mange av dem som har blitt friskere tidligere enn forventet.

Lenke til kommentar

Ja, la oss håpe det er mange :) For nå er skikkelig mange ute.

De eg vil ha tilbake nå er: Rooney, Rio og Evra som de viktigste.

Evans blir kjekk å få tilbake. Brown må nok få litt tid til å spisse formen, men ser for meg at han blir viktig når han kommer tilbake for fullt.

Ronaldo tror eg ikke er alvorlig skadet, og han står jo heller ikke på skadelisten på united.no, den evige kilden til ufeilbarlig informasjon :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Ai ai ai. Man har da en viss oversikt over når man er ferdig restaurert etter en skade? Friske til 2. februar, ikke nødvendigvis at de går å halter gatelangs, men på slaget tolv så kan de løpe avgårde uten den en mine. Dette skjønner jo du og :)

Du får forresten dårlige odds av meg på det veddemålet ditt. Med tanke på at det er seks spillere som skal være klare til 2. februar er det stor sjanse(/risiko, alt ettersom) for at én skal klare å bli fit før den gitte datoen.

Om i beste fall at 2-3 av spilleren våre er klare til Everton-kampen, skjønner jeg ikke hvordan du kan kalle det taktikk eller mind games fra Fergies side. Datoene som er satt på spillerne var satt lenge før dagens FA-kamp mellom Liverpool og Everton og det er jo denne det er snakk om at de skal rekke nå.

edit @ Jotun: Om du ikke er fornøyd med "skader og karantener"-siden til united.no kan jeg anbefale Physio Room :)

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...