Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

kjakan, ta deg en bolle. Det var et humoristisk innlegg, å du tar det gravalvorlig. Du er forøvrig ikke noe bedre enn de du anklager :)

Forresten herlig å se de lange utkastene til Ben Foster igår, minner meg om Peter :)

Dere går rundt å inkriminerer andre personer (Gerrard) dette er en grov overtramp av lover her i landet og slik jeg tolker det dere skriver så har dette en strafferamme med ubetinget fengsel i ikke mindre en 3 måneder og ikke mer en 12 måneder.

Når det er sagt, hva skal til for å få orden på Ronaldo? Han er jo ikke seg selv lik og har nå spilt 9 kamper i Premier League og står uten mål og med bare 2 assists på de siste 810 minuttene. Dette er ikke bra nok for en som spiller så offensivt på et lag som Man Utd.

Tror med andre ord at Ronaldo har mistet glöden i Man Utd og vil forsvinne til Real Madrid når sesongen avsluttes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjakan, ta deg en bolle. Det var et humoristisk innlegg, å du tar det gravalvorlig. Du er forøvrig ikke noe bedre enn de du anklager :)

Forresten herlig å se de lange utkastene til Ben Foster igår, minner meg om Peter :)

Dere går rundt å inkriminerer andre personer (Gerrard) dette er en grov overtramp av lover her i landet og slik jeg tolker det dere skriver så har dette en strafferamme med ubetinget fengsel i ikke mindre en 3 måneder og ikke mer en 12 måneder.

Ring politiet da. Fortell dem at det er folk i United-tråden på HW som kaller en idiot for Jailard. :)

Lenke til kommentar

Er du seriøs? Helt seriøst? Wow.

Lenke til kommentar

Btw, folkens, det er faktisk veldig viktig at Everton holder ut i dag for oss. Hvis det blir uavgjort, og omkamp mellom disse to, så flytter kampen våres som er neste mandag mot Everton tilbake til lørdagen, 31. januar for å lage plass til omkampen til Everton - Pool. Altså, to dager mindre for spillere som Evra, Rio og Brown til å komme seg tilbake til Goodison Park. Pluss at vi har jo en kamp nå på tirsdag og, så kunne trengt de 2 dagene ekstra som en god pause.

KOM IGJEN EVERTON! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...