Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Vel, vi løfter ikke pokalen før i siste serierunde evt. Pokalen skal vel alltid deles ut på neste hjemmekamp etter at seiern er sikra.

Jeg har tro på at vi allerede kan løfte pokalen til helgen, men vi kan også ende opp med et stort problem. Tenk om Chelsea skulle faktisk slå Arsenal, og vi avgi poeng mot City, da er vi plutselig bare 2 eller 3 poeng foran. Da kan Chelsea få blod på tann, og om de slår oss på Brua er vi plutselig likt. I siste serierunde møter vi et West Ham lag som sloss for fortsatt tilstedeværelse i Premier League. Tenk om West Ham i siste serierunde har dette utgangspunktet: Vinner dem blir dem i PL, taper dem rykker dem ned, det kan bli en helvetes kamp for oss. Så seiern er ikke sikra før vi har slått City, om vi ikke gjør det har vi et problem om Chelsea slår Arsenal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan tippe at Rio er klar, Gaz er ikke klar, og Vidic vil jeg ikke se spille, han er ute av kampform. Tror vi kan vente oss noe slikt:

Oshea Rio Brown Heinze

Og en midtbane bestående av Scholes, Giggs, Ronaldo, Fletcher, Carrick.

Rooney på topp.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Ellers for dere som ikke har fått med dere det, er  Ballack ute resten av sesongen. Og Maldini blir neppe klar for kampen til uken :)

8497398[/snapback]

Ballack? Hva bra har han gjort denne sesongen? Chelsea er atm bedre med Mikel på midtbanen.

8497534[/snapback]

Han scora i cupen, i ekstraomgangen så chelsea gikk videre...

God nyhet for oss at maldini mest sannsynlig ikke rekker kampen, han er viktig for milan, forsvaret vart ustødig og fomlete med ein gang han gikk av bana forrige kamp.. :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Ellers for dere som ikke har fått med dere det, er  Ballack ute resten av sesongen. Og Maldini blir neppe klar for kampen til uken :)

8497398[/snapback]

Ballack? Hva bra har han gjort denne sesongen? Chelsea er atm bedre med Mikel på midtbanen.

8497534[/snapback]

God nyhet for oss at maldini mest sannsynlig ikke rekker kampen, han er viktig for milan, forsvaret vart ustødig og fomlete med ein gang han gikk av bana forrige kamp.. :)

8497599[/snapback]

Altså, du hadde ikke trengt å ramse opp det han hadde gjort, jeg ville bare poengtere at Ballack ikke har vært no særlig for Chelsea denne sesongen, og at de er bedre med Lamps, Mikel, Essien og Makelele på midten.

Lenke til kommentar

8497398[/snapback]

8497534[/snapback]

8497599[/snapback]

Altså, du hadde ikke trengt å ramse opp det han hadde gjort, jeg ville bare poengtere at Ballack ikke har vært no særlig for Chelsea denne sesongen, og at de er bedre med Lamps, Mikel, Essien og Makelele på midten.

8499143[/snapback]

joda, men eg ville berre ha fram at han har faktisk gjort ein veldig bra ting for chelsea

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...