fakey Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vel, vi løfter ikke pokalen før i siste serierunde evt. Pokalen skal vel alltid deles ut på neste hjemmekamp etter at seiern er sikra. Jeg har tro på at vi allerede kan løfte pokalen til helgen, men vi kan også ende opp med et stort problem. Tenk om Chelsea skulle faktisk slå Arsenal, og vi avgi poeng mot City, da er vi plutselig bare 2 eller 3 poeng foran. Da kan Chelsea få blod på tann, og om de slår oss på Brua er vi plutselig likt. I siste serierunde møter vi et West Ham lag som sloss for fortsatt tilstedeværelse i Premier League. Tenk om West Ham i siste serierunde har dette utgangspunktet: Vinner dem blir dem i PL, taper dem rykker dem ned, det kan bli en helvetes kamp for oss. Så seiern er ikke sikra før vi har slått City, om vi ikke gjør det har vi et problem om Chelsea slår Arsenal. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvordan er det skader og sånt før Milan kampen på onsdag? Hvilke spillere kan vi vente tilbake fra skade og hvilket lag kan vi forvente? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er Vidic og Rio tilbake mot Milan-kampen? Vidic har trent for fullt i hele uka, så håper han er klar... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Kan tippe at Rio er klar, Gaz er ikke klar, og Vidic vil jeg ikke se spille, han er ute av kampform. Tror vi kan vente oss noe slikt: Oshea Rio Brown Heinze Og en midtbane bestående av Scholes, Giggs, Ronaldo, Fletcher, Carrick. Rooney på topp. Endret 29. april 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ellers for dere som ikke har fått med dere det, er Ballack ute resten av sesongen. Og Maldini blir neppe klar for kampen til uken Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ellers for dere som ikke har fått med dere det, er Ballack ute resten av sesongen. Og Maldini blir neppe klar for kampen til uken 8497398[/snapback] Ballack? Hva bra har han gjort denne sesongen? Chelsea er atm bedre med Mikel på midtbanen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ellers for dere som ikke har fått med dere det, er Ballack ute resten av sesongen. Og Maldini blir neppe klar for kampen til uken 8497398[/snapback] Ballack? Hva bra har han gjort denne sesongen? Chelsea er atm bedre med Mikel på midtbanen. 8497534[/snapback] Han scora i cupen, i ekstraomgangen så chelsea gikk videre... God nyhet for oss at maldini mest sannsynlig ikke rekker kampen, han er viktig for milan, forsvaret vart ustødig og fomlete med ein gang han gikk av bana forrige kamp.. Endret 29. april 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det med Maldini er ikke riktig. Han håper fortsatt å være klar til kampen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Carvalho er iallefall ute mot Liverpool ^^, Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ellers for dere som ikke har fått med dere det, er Ballack ute resten av sesongen. Og Maldini blir neppe klar for kampen til uken 8497398[/snapback] Ballack? Hva bra har han gjort denne sesongen? Chelsea er atm bedre med Mikel på midtbanen. 8497534[/snapback] Han scora i cupen, i ekstraomgangen så chelsea gikk videre... God nyhet for oss at maldini mest sannsynlig ikke rekker kampen, han er viktig for milan, forsvaret vart ustødig og fomlete med ein gang han gikk av bana forrige kamp.. 8497599[/snapback] Altså, du hadde ikke trengt å ramse opp det han hadde gjort, jeg ville bare poengtere at Ballack ikke har vært no særlig for Chelsea denne sesongen, og at de er bedre med Lamps, Mikel, Essien og Makelele på midten. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Ellers for dere som ikke har fått med dere det, er Ballack ute resten av sesongen. Og Maldini blir neppe klar for kampen til uken 8497398[/snapback] Ballack? Hva bra har han gjort denne sesongen? Chelsea er atm bedre med Mikel på midtbanen. 8497534[/snapback] Han scora i cupen, i ekstraomgangen så chelsea gikk videre... God nyhet for oss at maldini mest sannsynlig ikke rekker kampen, han er viktig for milan, forsvaret vart ustødig og fomlete med ein gang han gikk av bana forrige kamp.. 8497599[/snapback] Altså, du hadde ikke trengt å ramse opp det han hadde gjort, jeg ville bare poengtere at Ballack ikke har vært no særlig for Chelsea denne sesongen, og at de er bedre med Lamps, Mikel, Essien og Makelele på midten. 8499143[/snapback] joda, men eg ville berre ha fram at han har faktisk gjort ein veldig bra ting for chelsea Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) I følge Fergie er ikke Vidic aktuel til Milan kampen. Rio er usikker Endret 29. april 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Håper vi kan spare Rio, trengs i pl-innspurten. Endret 29. april 2007 av Rakkerunge Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg mener vi bør bruke han om han er klar. Men bare om han er 100% klar. For første gang i sesongen så tror jeg på at dette går. Jeg tror vi slår City og Chelsea avgir poeng i løpet av de to neste kampene. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Dere som kommer med mange påstander som Vidic blir ikke klar ifølge Fergie, når man kommer med slike postulat er det normalt at man kommer med kilde. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 <http://www.united.no/index.php/news/nyheter/2007/skadesituasjonen Må ta meg selv litt. Fergie sier at sjangsen er minimal. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/30/499247.html jaja, Mourinho er og blir Mourinho Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Rio, Vidic og Gaz er alle sammen klare! Spørs hvem av dem som spiller mot Milan da. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Rio, Vidic og Gaz er alle sammen klare! Spørs hvem av dem som spiller mot Milan da. 8504896[/snapback] Alle tre Nei da... Tipper det blir Rio og muligens Garry. Vidic tror jeg ikke er klar for kamp enda. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Rio, Vidic og Gaz er alle sammen klare! Spørs hvem av dem som spiller mot Milan da. 8504896[/snapback] fyyyy faen no vart eg gla etter ein ellers dårlig dag(har vært og tatt teoriprøve på lett mc, bestod IKKE ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå