Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

tc: Ang Eckersley så har han vore skadd i tre mnd og har spelt ein reservelagskamp eller noko sånt før han fekk sjansen på førstelaget. Det kan ha noko med saka å gjere og viser i det minste at ein har trua på han i klubben.

Når det gjelder Tevez så er eg litt usikker. Vil veldig gjerne ha han i klubben. Fantastisk personalitet, arbeidskapasitet og vilje, men spørsmålet er om han vil tilføre nok mål, score sjølv eller legge opp for andre, til at han skal vere verdt 30mill. Uansett inflasjon i transferfees, så er den finansielle situasjonen i verda noko usikker akkurat no. Hadde det vore 20mill i tillegg til dei ti vi har betalt til no, så er det plutselig noko anna, men skal vi ende opp med å måtte betale dei ti, pluss nye 30, så begynner det å bli ein temmelig dyr avtale. Eg er nemlig ikkje sikker på at vi vil ha meir glede av Tevez enn vi får av Berbatov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal vi ha to sidebacker som ikke kan spille forsvar ? :)

Fabio greide seg fint. Dessuten skal det være godt mulig å få disse opp på et respektabelt nivå defensivt gjennom noen års trening.

Såklart er det det. Begge kan bli veldig gode spillere. Er ei stund siden vi hadde to brødre på laget nå.

Man trenger som regel litt erfaring for å bli en god forsvarer også.

Ville hindre omkamp

WTF?! Finnes det en slik regel? :p

Var ny for meg også

Lenke til kommentar
tc: Ang Eckersley så har han vore skadd i tre mnd og har spelt ein reservelagskamp eller noko sånt før han fekk sjansen på førstelaget. Det kan ha noko med saka å gjere og viser i det minste at ein har trua på han i klubben.

Det var jeg ikke klar over, også var det jo ikke lett å komme inn sånn og gå rett inn i forsvaret vårt når vi bare leder met ett mål. Håper Eckersley kommer seg, hadde vært herlig med to homegrown gingers på banen samtidig ;)

Lenke til kommentar

Det var jeg ikke klar over, også var det jo ikke lett å komme inn sånn og gå rett inn i forsvaret vårt når vi bare leder met ett mål. Håper Eckersley kommer seg, hadde vært herlig med to homegrown gingers på banen samtidig ;)

Nå skal det jo sies at han fikk sjansen når vi har ekstreme skadeproblemer i forsvaret. Det er jo rett og slett latterlig mange skader på førstelagspillere nå.

Lenke til kommentar

Nå skal det jo sies at han fikk sjansen når vi har ekstreme skadeproblemer i forsvaret. Det er jo rett og slett latterlig mange skader på førstelagspillere nå.

Sant det, er faktisk helt utrolig de spillerne vi har ute nå. Vi kunne faktisk startet en toppkamp mot Barcelona eller noe med 10 av de (uten keeper) med de som er ute.

Lenke til kommentar
Får sikkert Villa borte eller noe, er jo faen meg regel at vi må spille de i FA Cupen.

Joda, men så slår vi jo alltid Villa i cupen også, så det er vel ikke så farlig? ;)

Farlig er det ikke, men er dritt å møte PL-lag hele tiden.

Se på Chelsea og Arsenal. Møter jo lag som Southend, Ipswich og Cardiff...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...