Jotun Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Sorry, sent ute, men så deilig å se Fabio. Han er nesten like god som broren sin. Han er bedre. Husk at dette var debuten hans, får han noen fler kamper vil vi nok få se hva som virkelig bor i han. Jeah!!!! Det skal bli utrolig spennende å følge disse to hvis de holder seg skadefrie over litt lengre perioder. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Mulig jeg var litt for rask på avtrekkeren der, men vi får se framover. Dessuten er de enkle å sammenligne med hensyn på at begge er backer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Skal vi ha to sidebacker som ikke kan spille forsvar ? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Syns Fabio virkar meir lovande enn broren i den forstand. Sjølvsagt vanskelig å sei etter litt over ein omgang, men Rafael virkar litt villare og overlater meir rom. Samtidig så er begge 18. Evra er jo eigentlig ving, så eg trur nok begge to kan bli temmelig solide backar etter ei tid med engelsk fotball og muligens litt styrketrening. Det ser ikkje ut som at dei toler så vanvittig mykje, og fysikk er ei forutsetning i PL Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Syns Fabio virkar meir lovande enn broren i den forstand. Sjølvsagt vanskelig å sei etter litt over ein omgang, men Rafael virkar litt villare og overlater meir rom. Samtidig så er begge 18. Evra er jo eigentlig ving, så eg trur nok begge to kan bli temmelig solide backar etter ei tid med engelsk fotball og muligens litt styrketrening. Det ser ikkje ut som at dei toler så vanvittig mykje, og fysikk er ei forutsetning i PL Haha, Rafael tar jo salto og 720 hver gang han blir takla. Sykt å se på. Endret 24. januar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fy faen, enda flere skader. Heldigvis er vår neste kamp mot WBA. Synes det er imponerende at vi greier å vinne kamper, selvom 12-13 spillere er ute med skade. Forteller bare hvor stor tropp vi har. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Skal vi ha to sidebacker som ikke kan spille forsvar ? Fabio greide seg fint. Dessuten skal det være godt mulig å få disse opp på et respektabelt nivå defensivt gjennom noen års trening. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Skal vi ha to sidebacker som ikke kan spille forsvar ? Hva tror du vi har Vidic for? Han kan jo like godt spille forsvar alene. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Skal vi ha to sidebacker som ikke kan spille forsvar ? Hva tror du vi har Vidic for? Han kan jo like godt spille forsvar alene. Som jeg har sagt tidligere: Denne sessongen har det vært Vidic og VDS mot resten av verden. edit: Jeg fikk ikke sett (hele) kampen i går, men så highlights nå. Bare én ting før jeg legger meg. BERBATOV! Mottakene, teknikken, kontrollen, fysikken, roen, skuddet, førstetouchen. Han er helt klart en av mine favoritter i hele verden. For en STIL! Endret 25. januar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skal vi ha to sidebacker som ikke kan spille forsvar ? Skjønner ikke hvorfor du "alltid" skal se på det negative. Dere har to av verdens mest spennende back-talenter, gled deg heller over det. Forsvarspillet kommer seg med rutinen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) :D Scholes mål (ingenting betyr mer for meg) OG Tevez så jævlig god i dag (samt Berba ), med en god Carrick tilbake og = en god dag! Fabio, nja, ikke så alvorlig, kanskje 1-2 uker som ikke er så big deal. Ronaldo spiller på tirsdag, ganske sikker på det, og Welbeck maks en uke, kanskje benken på tirsdag. No problems, er bare å få tilbake de spillerne som allerede er skadet så rask som mulig. Jeg er ihvertfall kjempeglad, videre i FA Cupen uten omkamp! EDIT: Whew, Tevez med 8.30 på player rater på BBC og man of the match. Han var virkelig på sitt beste i dag! EDIT 2: Evra Came off against Chelsea with an ankle problem. Out for 3 weeks. Some rumours say he is back in training and could be back sooner than expected - maybe for West Brom or Everton. AAAH hvis dette er sant så Endret 25. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Herlig artikkel tc! Sign Carlos Tevez. It is a pretty straightforward proposition, even if dealing with his mysterious owners is not. But that can be the only conclusion that Sir Alex Ferguson could have drawn from this stroll into the fifth round of the FA Cup. The Argentine striker's loan deal expires this summer and Ferguson will need to part with some £30 million to sign him With the inflation in transfer fees that looks like good value. Penger < Tevez spør du meg. Elsker å se han spille til enhver tid. Går kampen i reprise på SportN ellerno? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Enig, enig og enig. Med store transfer fees som går rundt nå for tiden, og siden vi allerede må jo betale 2/3 delen (?) av summen (til sommeren nå vel?) er det jo faen meg verdt det! Han viser i dag at han fortsatt kan gjøre det, og at han er slett ikke dårlig men heller herlig for laget når han spiller sånn. Elsker å se han spille jeg og, herlig å lese artikkelen sant? Herlig å lese sånt fra deg og niko Jeg vet ikke om noen reprise eller noe nå nei, dessverre. Er jo andre måter å skaffe kampen på da Endret 25. januar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 What, må vi betale 2/3 uansett om vi kjøper han eller ei? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Altså, er det ikke en lånavtale som vi betaler på 3 år eller noe? Eller har jeg tatt helt feil? Jeg er faktisk veldig usikker nå Kanskje tatt helt feil, men syns han er verdt det uansett Btw, noen her sa at Eckersly spilte greit i dag. Han ble jo ganske kjørt i dag dessverre, altfor lett å løpe forbi han. Syns ikke han gjorde noe god figur, dessverre. Noen som kan forklare Tevez situasjonen btw? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Altså, er det ikke en lånavtale som vi betaler på 3 år eller noe? Eller har jeg tatt helt feil? Jeg er faktisk veldig usikker nå Kanskje tatt helt feil, men syns han er verdt det uansett Noen som kan forklare Tevez situasjonen btw? Jeg trodde det var sånn at vi hadde betalt en viss sum siden vi lånte han, og at vi betalte den summen den sommeren vi lånte han. Alt annet høres merkelig ut spørr du meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Du har sikkert rett, poenget står uansett Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tevez koster vel rundt 10mill£ å låne. Så må vi betale omtrent 20£mill for å beholde han som egen etter det. I mine øyne er det mye penger for en som egentlig er tredjevalg bak Rooney og Berba. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Tevez koster vel rundt 10mill£ å låne. Så må vi betale omtrent 20£mill for å beholde han som egen etter det. I mine øyne er det mye penger for en som egentlig er tredjevalg bak Rooney og Berba. Ja enig, men de 10 Millionene er vel betalt allerede? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Men det er umulig at Rooney og Berba starter mer enn rundt 20-25 PL kamper maks i sesongen, og da er det mye igjen med resten av de + FA Cupen og Ligacupen. Jeg sier det er umulig fordi Rooney blir som regel alltid skadet en del hver sesong, og hvis ikke Berba er skadet så kanskje fordi Berba eller Rooney spiller for mye noen uker på rad. Tevez vil være et godt kjøp for resten av de 20 mill vi må gi, ganske sikker på det. Han har jo bevist at han har kvaliteten for å bli, det som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå