Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spent på å sjå lagoppstillingane til begge lag i dag. Om Redknapp faktisk blottar laget sitt i den grad han har uttalt, eller om det er litt godt, gammalt lureri på gang. Det blir også spennande å sjå spesielt forsvarskonstellasjonen vår, men også kven SAF velger å starte med framover på bana. Det hadde absolutt ikkje gjort meg noko å få sjå både Tosic og Fabio i kveldens kamp.

FA-cupen er viktigare enn Ligacupen, med der er vi alt i finalen, så på ein måte har eg litt samme holdning som før semifinala. Seier er kjekt, men om det fører til fleire skader så er det nesten ikkje verdt det. Eg vil heller vinne FA enn Ligacupen, men samtidig så ser vi kor dyrt det vart med heimekampen mot Derby. Det vi i det minste må passe på er at vi ikkje får omkamp, for det vil berre føre til enda meir kampar, og enda større muligheit for skader.

Spent på om vi går ut med både Berbatov og Tevez frå start i dag.

Lenke til kommentar

Litt usikker på kva eg håpar på, og uansett vil vel minst ein av dei spele. Det kunne vere ein fin kamp for Welbeck om Spurs stiller svekka, men det kunne også vere greit å gått ut litt hardt og heller roe ned etterkvart.

Med et allerede svekket United, gjør det jo ingenting med en svekket motstander. Men det kan se ut som om FA vil det annerledes. FA har nemlig visse regler, og dette er regel 15a: "Ethvert lag som deltar i en kamp, skal representere klubbens tilgjengelige styrke." En regel som man kan lure på om noen gang har blitt praktisert.

"Tottenham kommer utvilsomt til å stille et lag fra førstelagstroppen", sa en talsmann for FA til The Times.

Då spørs det kor stor førstelagstroppen til Spurs er..

Enda en liten edit: Redknapp forandrar meining...

Det er vel ikkje akkurat overraskande..

TOTTENHAM boss Harry Redknapp has back-tracked on plans to field his ‘weakest’ side against Manchester United this weekend. But an injury crisis means fringe players will still get to fight for their futures.
Endret av archanios
Lenke til kommentar

Det blir spennande å sjå kva Fabio kan få til. For meg blir uansett det viktigaste at vi ikkje får fleire skader, men ellers kan vi godt score nokre fine mål og ta oss vidare. Redknapp gjer tre bytter frå Burnley-kampen? Eg som trudde han skulle kvile alle som spelte den... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...