Latias Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Flere skader i troppen ---> tynt i rekkene gitt. Er Evans skadet? Jepp, det er han. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Noen som har hørt noe om åssen skade Anderson har fått og hvor lenge han er ute? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Leddband - tre veker. "Vi sendte Anderson til røntgen, og det var intet brudd. Men det ble noe skade på leddbåndet hans. Vi regner med at han er ute i tre uker", sa Sir Alex. Endret 23. januar 2009 av archanios Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 14. februar står det på united.no http://united.no/united/sesongen/skader_og_karantener Vet ikke hvor mye det der er til å stole på jeg men... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Får linke til denne som ble linket her i går tror eg: http://www.united.no/united/sesongen/skader_og_karantener Ankelskade. Edit: Seeeeeeeint ute Endret 23. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) United.no la ut ny artikkel idag etter pressekonferansa til SAF i dag tidlig, så det stemmer nok. Skadeoppdatering Endret 23. januar 2009 av archanios Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det han sier om vinterpause hadde nok ikke vært dumt Det er ganske tett program man får når man er det beste laget i England. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Herre jesus. Evans er ikke ute i en uke, men forbanna 3 uker. PARK er faen meg ute og, lårskade eller noe. Giggs og Neville "spiller vel" men er ikke 100%. Rooney, Evra, Evans, (Neville, Giggs), Nani, Anderson, Rafael, Ferdinand, Brown, Park... Wow. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Rooney, Evra, Evans, (Neville, Giggs), Nani, Anderson, Rafael, Ferdinand, Brown, Park... Det er jo et helt lag! Brown Rafael - Neville - Ferdinand - Evans - Evra Park - Hargreaves - Anderson - Giggs Rooney Benken: Nani Endret 23. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Og Hargreaves... Synd O'shea ikkje er skadd, ser ikkje for meg Brown som keeper. Redd det blir vanskelig framover, dersom ikkje denne trenden snur. Fara er jo at med fleire skader, så må dei som er skadefrie ta mykje av støyten, noko som kan føre til enda fleire skader.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Og Hargreaves... Synd O'shea ikkje er skadd, ser ikkje for meg Brown som keeper. Ferdinand har også vært keeper. Mot Pompey i FA-cupen, var det ikke? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Med tanke på at vi ikke møter veldig sterk motstand før Inter i CL om måned er det jo et flott tidspunkt å få skader på. Nå får alle de skadede seg en pause før hardkjøret starter frem mot Mai. Det er ikke bare negativt med skader. Selv om jeg godt kunne tenkt meg hvertfall Evra og Rooney skadefri. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Selv om jeg godt kunne tenkt meg hvertfall Evra og Rooney skadefri. Ja, Evra var jo i kanonform før han ble skadet. Og Rooney scoret jo, så at han ble skadet ble jo ikke en bombe akkurat. Er jo en tendens for hans del d. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 En eventuell omkamp vil bli spilt på White Hart Lane onsdag den 4. februar klokken 21.00. I så fall vil Premier League-oppgjøret mot Everton, på Old Trafford, mandag 2. februar, bli flyttet frem til lørdag 31. januar. Vi trenger ikke flere kamper nå. Heller tap enn uavgjort i morgen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 En eventuell omkamp vil bli spilt på White Hart Lane onsdag den 4. februar klokken 21.00. I så fall vil Premier League-oppgjøret mot Everton, på Old Trafford, mandag 2. februar, bli flyttet frem til lørdag 31. januar. Vi trenger ikke flere kamper nå. Heller tap enn uavgjort i morgen! Eh, nei. FA Cupen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg håper disse skadeproblemene skaper en eller annen superhistorie, som at Tosic debuterer og virkelig slår til i den røde trøya. Jeg håper virkelig at han er hurtig slik som Giggs i sine glansdager. Han fikk vel #14 også? Giggs debuterte vel som #14 også hvis jeg ikke tar feil. Bare min lille drøm nå som det ser litt dårlig ut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hva tror folket om forsvaret i morgen? Skal vi kjøre Chester eller flytte inn O¨Shea og Fletcher på venstreback? Jeg synes vi godt kan prøve Chester. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 SAF gjorde det egentlig klart at Neville eller O'shea kom til å spille stopper i intervjuet sitt mener jeg. Jeg tror det er mer sannsynlig at Fabio spiller back selvom Chester hadde v?rt fin og bruke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 1) Fletcher - Neville - Vidic - O'Shea 2) Neville - O'Shea - Vidic - Fabio 3) Neville - O'Shea - Vidic - Fletcher 4) Neville - Chester - Vidic - O'Shea Vanskelig å velge. Kjør på med nr. 2! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Blir 3 eller 4 tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå