Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre jesus. Evans er ikke ute i en uke, men forbanna 3 uker. PARK er faen meg ute og, lårskade eller noe. Giggs og Neville "spiller vel" men er ikke 100%.

Rooney, Evra, Evans, (Neville, Giggs), Nani, Anderson, Rafael, Ferdinand, Brown, Park...

Wow.

Lenke til kommentar
Rooney, Evra, Evans, (Neville, Giggs), Nani, Anderson, Rafael, Ferdinand, Brown, Park...

Det er jo et helt lag! :ohmy:

Brown

Rafael - Neville - Ferdinand - Evans - Evra

Park - Hargreaves - Anderson - Giggs

Rooney

Benken: Nani

:lol:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Og Hargreaves...

Synd O'shea ikkje er skadd, ser ikkje for meg Brown som keeper. :p

Redd det blir vanskelig framover, dersom ikkje denne trenden snur. Fara er jo at med fleire skader, så må dei som er skadefrie ta mykje av støyten, noko som kan føre til enda fleire skader..

Lenke til kommentar

Med tanke på at vi ikke møter veldig sterk motstand før Inter i CL om måned er det jo et flott tidspunkt å få skader på. Nå får alle de skadede seg en pause før hardkjøret starter frem mot Mai. Det er ikke bare negativt med skader. Selv om jeg godt kunne tenkt meg hvertfall Evra og Rooney skadefri.

Lenke til kommentar
En eventuell omkamp vil bli spilt på White Hart Lane onsdag den 4. februar klokken 21.00. I så fall vil Premier League-oppgjøret mot Everton, på Old Trafford, mandag 2. februar, bli flyttet frem til lørdag 31. januar.

Vi trenger ikke flere kamper nå. Heller tap enn uavgjort i morgen!

Lenke til kommentar
En eventuell omkamp vil bli spilt på White Hart Lane onsdag den 4. februar klokken 21.00. I så fall vil Premier League-oppgjøret mot Everton, på Old Trafford, mandag 2. februar, bli flyttet frem til lørdag 31. januar.

Vi trenger ikke flere kamper nå. Heller tap enn uavgjort i morgen!

Eh, nei. FA Cupen :)

Lenke til kommentar

Jeg håper disse skadeproblemene skaper en eller annen superhistorie, som at Tosic debuterer og virkelig slår til i den røde trøya. Jeg håper virkelig at han er hurtig slik som Giggs i sine glansdager. Han fikk vel #14 også? Giggs debuterte vel som #14 også hvis jeg ikke tar feil. Bare min lille drøm nå som det ser litt dårlig ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...