Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Woot, det visste jeg faktisk ikke. Men uansett, han er altfor glad i seg selv. ^^

Hadde jeg tjent 1.5mill i uka og spilt på verdens beste lag og solgt i snitt 1000 drakter hver uke,så hadde jeg også blitt veldig glad i meg selv :!:

Jeg tørr nesten ikke tenke tanken på hvor glad jeg hadde blitt i meg selv da..

Kanskje noe slikt som dette:

burt_reynolds_directv.jpg

Og kanskje hatt et slikt bilde av meg selv på veggendumbass_burt_reynolds_dumb_ass.jpg

Haha..Nå må jeg slutte.

Lenke til kommentar
Ikke direkte, men han sier jo direkte at hvis folk fortsetter "å si sin mening" så ser vi ikke Manx så mye i tråden vår.

Nå tror jeg Manx mest sikter til den heksejakten det har vært på enkelte spillere her inne, slik det ofte blir av supportere.

Men å holde på en spiller av sentimentale grunner og at han har god arbeidsinnsats i løpte meter? Lagets fremgang kommer først.

Er helt enig.

En ting er å si i ettertid at en spiller spilte dårlig. Evt sugde hvis han gjorde det.

En annen ting er å skrike rundt som en treåring i tråden etter 10 minutter av en kamp at vedkommende må ut og selges fortere enn fortest.

Det er mye slikt her.

Edit: Gleder meg til 95 innlegg. For da forsvinner de ekle bildene til Corey fra øverste innlegg! hehe

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Det som irriterer meg mest med Nani er ikke at han bommer, ikke får til ting osv. Dette er ting som kan forandre seg med tiden. Holdningen hans derimot. Den er nok dessverre vanskeligere å gjøre noe med, og desto bedre han blir desto verre er eg redd holdningen hans kommer til å bli.

Men det funker jo tydeligvis, og dere har jo et levende bevis i Ronaldo. Makan til arrogant, usympatisk drittsekk skal man lete lenge etter, men fremdeles verdens desidert beste fotballspiller. (iallfall ifjor)

Nani kommer nok alltid til å være i skyggen av Ronaldo. Lik spilletype, og lik personlighet.

Når noen i år 2040 spør: "Husker dere portugiseren som spilte ving i glansårene i begynnelsen av årtusenet?". Ingen kommer nok til å svare Nani. Selvfølgelig om han ikke blir betraktelig bedre, og selvfølgelig bedre en det Ronaldo har vært.

Ronaldo er da ikke så innmari gærn på det området lenger heller. Ikke filmingen, men det der vaset med å ligge nedpå og ynke seg som om svigermor di har vært på besøk.

Synest faktisk eg sjeldent ser Ronaldo gjør det. Han blir jo grisetaklet 78 ganger i hver omgang, hadde Nani blitt tatt like mye så hadde spilletiden blitt omtrent 0. Og dette bør Nani fikse på. For det er fullstendig unødvendig å late som man har vondt. Evt: han bør gjøre noe med fysikken sin, for han tåler mer enn en fyrstikk.

Lenke til kommentar
Ikke direkte, men han sier jo direkte at hvis folk fortsetter "å si sin mening" så ser vi ikke Manx så mye i tråden vår.

Nå tror jeg Manx mest sikter til den heksejakten det har vært på enkelte spillere her inne, slik det ofte blir av supportere.

Men å holde på en spiller av sentimentale grunner og at han har god arbeidsinnsats i løpte meter? Lagets fremgang kommer først.

Er helt enig.

En ting er å si i ettertid at en spiller spilte dårlig. Evt sugde hvis han gjorde det.

En annen ting er å skrike rundt som en treåring i tråden etter 10 minutter av en kamp at vedkommende må ut og selges fortere enn fortest.

Det er mye slikt her.

Edit: Gleder meg til 95 innlegg. For da forsvinner de ekle bildene til Corey fra øverste innlegg! hehe

Ekle bilder?Hæh?Hva snakker du om? :innocent:

Jeg er helt på linje med det du sier.Kanskje vi burde innføre en uskreven regel.

Under kamper kan man si mye dumt,det kan jeg skrive under på.Men når kampen er over bør noe fornuft synke inn.

Eventuelt kunne jeg sett for meg en egen "kamp-tråd".Dette ville åpnet mer opp for konstruktive debatter og at disse fikk lenger levetid,istedenfor at debatten ligger 36 sider bak pga kamp.

Lenke til kommentar
Idioten Jailard slipper straff. :(

Taes opp senere da :) De bare kausjonerte seg ut idag ^^,

Hehe Bailard...

Hvis han ikke har gjort det håper eg de klarer å avklare det skikkelig.

Hvis han derimot har gjort noe av dette han er mistenkt for så håper eg faktisk han får fengselsstraff. Ikke spesialbehandling i.f.a samfunnstjeneste e.l.

Lenke til kommentar

Kan hende at det er jeg som er en tulling å støtter spillere så lenge de spiller for klubben, spiller de for klubben er de en del av laget som skal gis støtte selv om de spiller som sure knehøner nå og da. Kan hende at det er jeg som er gammeldags og tenker feil, men det får være opp til andre å bestemme.

Heksejakt på egne spillere er det VERSTE jeg vet, om spilleren ikke eier talent så hadde han ikke vært i United så jævla enkelt er det. Om spilleren har nok talent til å være i United å bli en ny Giggs eller Scholes er en helt annen sak, heldigvis så er det Ferguson som bestemmer dette og ikke noen av de bleieungene (de som vil kan ta seg nær av det) som er inne på dette forumet om dagen. Han har heldigvis vett til å gi folk sjangsen over en 3-4 års periode hvis han mener at de bør gis den muligheten og klarer de ikke å ta den så er de borte, dette skjer hele tiden med spiller som f. eks Lee Sharpe, Jonathan Greening, Chris Eagles osv. Vil Nani havne sammen med den gjengen der til slutt, kanskje men da har han blitt gitt muligheten til å spille seg til fast plass og han har ikke tatt den så enkelt er det, da er han rett og slett ikke god nok for laget. Men inntil den dagen kommer så kommer jeg til å støtt Nani til the bitter end så jævelig enkelt er det han spiller for laget som ligger hjertet mitt nærmest.

Nå man hopper inn i denne tråden etter en kamp og ser at folk faktisk er sjokkert over hvor lite Berbatov faktisk løper så blir jeg faktisk imponert over hvor lite noen faktisk følger med. Det kommer sikkert ikke som et sjokk at han løp like lite i Spurs og Bayer Leverkusen...

Når man ser spillere som Rooney og Tevez blir kalt talentløse og ikke gode nok for United så blir jeg enda mer imponert (jeg husker faktisk hvem som skrev det også, jeg kan sikker grave det fram hvis jeg gidder)

Når du hører at det er på tide at Giggs legger opp blir jeg enda mer imponert, samme gjelder Neville og Scholes. Igjen så er det heldigvis Ferguson som bestemmer hvem det er som skal spille, for det ikke noe som har gledet meg mer enn kampen mot Chelsea når Giggs spilte ræva av det som blir sett på som noen av verdens beste sentrale midtbane spillere i Deco, Lampard og Ballack.

For ikke glemme Fletcher og O'Shea som får sin ukentlig del av dritt her inne, men igjen så ser heldigvis Ferguson vilken betydning de to gutta har for laget vårt.

Jeg er dritt lei av å duppe innom tråden når det nærmer seg helgene eller til tider utover kvelden på vanlige dager også. Jeg må nesten sjekke to ganger at jeg faktisk er i United tråden og ikke i off topic delen av forumet under tråden for pubertale drittunger som har fått i seg en øl eller to og sitter her å prater om alt mulig dritt som ikke har noe i denne tråden å gjøre, noe sier meg at det er flere som deler den meningen for ikke å glemme noen av moderatorene som er innom her å må rydde opp i hue og ræva etter de kveldene/nettene er ferdig. Skal vel være jævelig glad for at jeg IKKE er moderator for jeg hadde stenkt tråden i en månde for å gi noen av dere noe å tenke på, så kanskje det hadde blitt bedre her inne.

Men nå skal ikke jeg og mitt mer eller mindre grinete humør gå utover noen andre selv om det tydeligvis alt har gjort det, både her og i Liverpool tråden i dag. Jeg sitter her med starten på en lungebetennelse og går dermed glipp av en tur som jeg har gått å gledet meg til det siste halvåret så jeg har lov til å være grinete.

Hvis det er noen som føler seg truffet, fint. Hvis ikke who gives a shit, right?

Lenke til kommentar
Kan hende at det er jeg som er en tulling å støtter spillere så lenge de spiller for klubben, spiller de for klubben er de en del av laget som skal gis støtte selv om de spiller som sure knehøner nå og da.

Fans vil alltid klage på de dårligste spillerne, eller de som spiller dårligst på et gitt tidspunkt. Det er helt naturlig, og er på ingen måte noe fenomen som står sterkere blant United-supportere i forhold til andre. Blir sikkert en del mer her enn i andre tråder, men så er også denne tråden større enn andre tråder og da blir det mer av alt.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig med Manx her, og jeg er helt imot det som har blitt sagt mot Giggs, Neville, Scholes, og spesielt det med Rooney og Tevez. Men det at jeg har klaget over Nani under kamper og kanskje litt etter kampene og, innrømmer jeg og tror det har vært greit med kritikken han har fått av noen av oss her i tråden. Kan være overdrevet av noen folk ja.

Men det om Rooney/Tevez og at de er talentløse og at Rooney bør vi kanskje vurdere å droppe helt og kanskje at vi ikke trenger han egentlig, osv; vel, ja, latterlig.

Forresten, bra at du forklarte det om at du ikke vil selge Park, Hyrlen, og jeg skjønner hva du mener og. Men at Park nå for tiden er bedre enn Nani for oss, er det vel lite tvil om :)

Lenke til kommentar

Å være supporter handler ikke om å være diplomatisk, det handler om følelser. Noen ganger blir man jævelig glad, noen ganger jævelig sint. Det er helt naturlig at enkelte spillere får en del kjeft her inne, det er på ingen måte noe svik.

Alt er selvsagt relativt dog, og det spørs veldig på hva man sier, og hvordan man sier det. Men sier man at Nani har hatt en rævva sesong, og dette stemmer, så er det helt greit. Sier man at Giggs spillte elendig i forrige kamp, så er det helt greit. Sier man at Gary Neville er en jævla rotte som burde lagt fotballskoene på hylla for mange år siden, og som burde skamme seg over hvordan han har spillt i det siste, er det IKKE greit.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det følser inne i bildet, jeg sitter å banner laget opp og ned til tider og river meg i håret under kampen til tider av rein frustrasjon over laget eller enkeltspillere. Men når kampen er over og vi har gått på en smell så er det ikke enkelt spilleren jeg er frustret over det er hele laget. For normalt så er det 10 andre som også har spilt langt under pari som gjør at vi taper ikke at det er en spiller som har spilt ræva.

Lenke til kommentar

Det er jo stor forskjell på å si slik:

1.

Tevez spiller ikke godt nok for tiden. Sist kamp spilte han elendig og fikk ikke til noenting. Synest ikke han er verdt pengene vi evt. må ut med for å forlenge.

og

2.

Tevez suge. Vi må kvitte oss med dritten.

Det er min klare mening. Skriver sjeldent under selve kampene, d har mest med tilgang til nett under kampene. Men å komme og lese etterpå er veldig varierende. Har vi gruset Chelsea så er alt konge, har vi slitt mot et ultradefensivt lag så må vi selge unna og kjøpe Benzema :)

Det er forøvrig ikke bare i denne tråden dette "fenomenet" oppstår. Når pools spilte 1-1 forrige kamp var det jo tendenser til anarki der inne.

For normalt så er det 10 andre som også har spilt langt under pari som gjør at vi taper ikke at det er en spiller som har spilt ræva.

Ja vi har jo en del av disse kampene i år. Tenker på LC og en og annen PL kamp.

Skal jo en god del for at EN spiller skal kunne gjøre at et lag taper. Er jo 9 andre utespillere pluss keeper som kan ta litt av jobben.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Amen, Manx. Intet å tilføye, annet enn at siste post støttes opp og ned.

For å dra det over i det humoristiske og litt på spissen av hva enkelte her inne presterer å si. Jeg har en kompis. Ikke gammal supporter, men holdt med United en stund. Ikke så ung at det er til å skylde på heller, for han har vel runda 19 år. Han presterte faktisk å si at han ikke liker verken ROONEY eller Berbatov. For å spille med United på FIFA var han nødt til å selge begge to (og kjøpe Torres). Hvis ikke var United ubrukelige. Eneste logiske grunnen må vel være at han er Liverpoolmuldvarp og prøver å lage dårlig rykte på United-supportere. Som, i Norge hvertfall, er relativt dårlig fra før. Mye grunnet alle supporterne laget har såklart.

Lenke til kommentar

Troppen

Van der Sar, Foster, Kuszczak, Neville, Vidic, Chester, O'Shea, Fabio Da Silva, Richard Eckersley, Ronaldo, Carrick, Fletcher, Gibson, Possebon, Scholes, Giggs, Tosic, Tevez, Berbatov, Welbeck

PIG

Neville (Fletcher) - O'Shea (Neville) - Vidic - Fabio (O'Shea)

Ronaldo - Possebon - Scholes/Carrick - Giggs/Tosic

Berbatov - Welbeck

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...