Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

FANTASTISK. Jeg elsker fotball, jeg elsker United!!

Jeg var helt nede da det ble 2-0, selv om Chelsea hadde U på det tidspunktet. Trodde alt var kjørt med lik poengsum som russerne, men for en innsats i andre omgang, fy faen som jeg jublet og klemte alle rundt meg da Red Rooney putta. Fy faen! JAAAA!!

MUFC THE RELIGION!

Daniel: Eagles er ikke akkurat ukjent liksom, har hørt om han nå i 4-5 år og han har vel spilt endel ligacupkamper for oss.

Richardson? Kan ikke bli noe annet enn en spiller for et middelmådig PL-lag, selv om han var brukbar idag.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt at det ene målet til Eagles er alt som skal til for at alle i denne tråden får øynene opp for han. Viser hvor mye den gjennomsnittlige United-supporter i denne tråden kan om klubben og likevel kommer med selvmordstanker når det går litt dårlig og er helt oppe i skyene hver gang det blir scoring. Det er litt flaut å late som man er en så dedikert supporter  og ikke vet hva som bor i talenter som Lee, Eagles, Cathcart, Richardson osv.

Ellers var dette en av de bedre dagene på lenge. Synes Rooney spilte veldig bra i dag og var etter min mening beste på United. Richardson begynner å vise mer og mer takter på kanten og det er åpenbart at gutten har et stort talent som ikke vises for tiden. Om det pga selvtilliten eller uflaks skal jeg ikke spekulere i. Synes også Brown gjorde en fin figur i midtforsvaret.

Minnet som sitter igjen fra kampen er det Ferguson gjør etter det første målet til United. Jubler i knapt et sekund før han snur seg lynkjapt rundt og roper på at Ronaldo skal reise seg. Etter han kom inn ble det en helt ny entusiasme i angrepsspillet og jeg var 100% sikker på at det i alle fall skulle bli uavgjort.

8492526[/snapback]

hmm, når det gjelder meg så har eg alltid syntest at han skal få meir speletid ettersom eg veit at han er eit talent, derfor gleda det meg at han fekk speletid og tok vare på den tilliten han fekk.

Dessuten så gjer eg aldri opp før dommaren blåser i fløyta :)

Lenke til kommentar
Det er så gudommelig deilig å ha flaks. Jeg vil ikke håne Phil etter dette.

Takker Bolton jeg. Nå har vi 5 poeng pluss målforskjell. Chelsea er i kne.

Vil også presisere at dette er ikke over. Kampene mot City er knallharde. Form har som regel lite å si i den kampen. Eagles trodde jeg hadde stagnert men dette målet kan gi han selvtillit til å kjempe videre.

8491655[/snapback]

Lag som er i god form har lettere for å ha "flaks" (f. eks: at ballen går stang inn isteden for stang ut). Lag i dårlig form treffer heller reklameskiltet eller en forsvarer på streken.

Lenke til kommentar

I dag var enda en herlig dag som United-supporter.

Og foresten, jeg har visst om Chris Eagles siden jeg fikk CM 03/04, og jeg stusset da de kalte han debutant på TV2 TextTV, ettersom at han har spilt i CL for United en del år tilbake, forsto at de mente ligadebutant etter litt da. Ekstremt talent i gutten.

Glory, Glory Man. United, and the Reds go marching ON ON ON!

Nå tar vi rubb og stubb!

Lenke til kommentar
må man være medlem på united.no for å bestille FA Cup billetter når de blir lagt ut?

8494629[/snapback]

ja!

8494788[/snapback]

Ikke jeg :tease:

8495587[/snapback]

det er du det :)

8495673[/snapback]

Neineinei, systemet funker ikke sånn for alle da-a.

Lenke til kommentar
Herlig dag for oss fans! Gullet er i boks! Ang. Eagles, ekstremt talent i gutten er vel å ta litt hardt i... God scoring var det uansett.

8493774[/snapback]

Eagles har både PL og FA cup kamper også vel? Synest det var merkelig at han ble kalt debutant

Med hans mål i går er vi nå oppe i 17 forskjellige målscårere i ligaen.

Lenke til kommentar

GBD: er det Andy O'Brian du har som avatar? Husker den situasjonen mens han spilte for Newcastle

Hvordan er det med pokalen? At vi slår City og Arsenal tar poeng kan godt skje. Jeg hadde helst sett at sermonien blir hjemme. Da etter West Ham kampen. Best å løfte pokalen foran hjemme fansen.

Da får vi situasjonen jeg har drømt om også. At resultatet på brua blir uviktig.

Ser litt på statistikk.

Smith står med 6 kamper. Spiller han i de tre siste så står han med 9. Håper vi kan få overbevist FA om å gi han medalje.

Kuszczak står med 5 så det blir vel vanskelig.

Limbeck som fremdeles vet at dette ikke er vunnet enda.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...