Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Om du påstår at Nani har god skuddfot, så er PIG også våres beste keeper. Du sier jo kun tull Manx.

Ronaldo hadde ikke sånn holdning i sin første sesong som han har hatt de siste sesongene. Han har blitt mye værre i sin holdning.

Jeg kan vedde på om Nani hadde spilt like mye som Ron, så hadde han hadde 10x så mye mere bom enn det Ronaldo hadde hatt.

Og sier du ikke at Ronaldo jobber bakover? OMG!

Beklager. Men jeg ser han flere ganger i hver kamp gjøre defensivt jobb.

Jeg kan også score sånne mål som Nani gjør om jeg skyter 1000 ganger i hver kamp.

Tror også backene har hatt det JÆVLA godt i de to sesongene da Ronaldo herjet.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid har ikke Ronaldo f?tt til ? finjustere skuddene sine i den r?de tr?ya. Han er fortsatt den spilleren som har flest shots off-target ogs? hvis jeg ikke tar feil. Nani har en eminent innleggsfot, en god skuddfot, og klarer og passere spillere selvom Ronaldo var/er en god del bedre p? dette. Det er bare som Pallister sa "He needs to understand the game a bit better" for det er der Nani mangler litt, men hvis han f?r spille litt mer samt f?r litt hjelp av trenerene og muligens Giggsy s? g?r det seg nok til. Vi har jo for lengst skj?nt at du er Ronaldo fanboy Raste. Det er mulig at vi andre klarer ? se litt mer objektivt p? det. Det er uansett latterlig at Ronaldo er den han konstant m? bli sammenlignet med n?r hovedkonkurrenten hans er Park.

Lenke til kommentar

Jeg har rett og slett ikke ork til ? g? og lete for ? bevise poenget mitt, men forrige sesong og denne sommeren her skrev du fler fanboy innlegg enn noen andre. Jeg tror de fleste andre er enige med meg i denne p?standen. Jeg driter meg sjeldent ut i diskusjoner som dette, og kommer neppe til ? gj?re det i n?rmeste fremtid. Kanskje fordi jeg ikke argumenterer med "Nani suger hardt! Han scorer p? et av 1000 skudd. Jeg kan ogs? det." eller hva vet jeg ;).

Lenke til kommentar
Ja, jeg har fulgt United siden 03 og enda lenger. Så ikke kom hit med tull.

Ronaldo greide å drible, det gjør ikke Nani. Man så med en gang at han var noe for fremtiden etter sin første kamp mot Bolton i debuten. Ronaldo hadde ikke også sånn holdning på banen som Nani har nå idag.

Jeg håpte på at United kom til å signere Nani 1-2 før dem gjorde det, helt siden har jeg fulgt han. Og etter han kom til Untied har karrieren gått nedover. Han har ikke fotballforståelse, skuddene hans er helt håpløse, driblingene er jo ikke i nærheten av det Ronaldo hadde i sine første sesonger. Man ser forskjell, og du må være ganske forelsket i Nani om du ikke ser det.

Ronaldo har heller ikke bra holdning på banen per i dag.

Så om du ikke ser hvor sugen Nani er, så ber jeg deg om å se litt flere kamper når han spiller. For det er ikke pent syn!

Om du påstår at Nani har god skuddfot, så er PIG også våres beste keeper. Du sier jo kun tull Manx.

Ronaldo hadde ikke sånn holdning i sin første sesong som han har hatt de siste sesongene. Han har blitt mye værre i sin holdning.

Jeg kan vedde på om Nani hadde spilt like mye som Ron, så hadde han hadde 10x så mye mere bom enn det Ronaldo hadde hatt.

Og sier du ikke at Ronaldo jobber bakover? OMG!

Beklager. Men jeg ser han flere ganger i hver kamp gjøre defensivt jobb.

Jeg kan også score sånne mål som Nani gjør om jeg skyter 1000 ganger i hver kamp.

Tror også backene har hatt det JÆVLA godt i de to sesongene da Ronaldo herjet.

Jeg må si at jeg synes ikke Wisbatov driter seg så veldig ut når han kaller deg Ronaldo fan boy. For det er jo nettopp det du er.

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt fulgt United siden 03, Raste? Man begynner å lure litt med de uttalelsene dine. Ronaldo hadde lav forståelse i likhet med Nani, og driblet både hit og dit uten mening, allikevel fikk han 40 kamper og scorte seks mål. Nani fikk fire mål på 41 kamper, men uten å ha assist statistikken er jeg ganske sikker på at Nani ga flere. Sesong to fikk Ronaldo 50 kamper og 9 mål. Nani er i sin andre sesong og på 23 kamper står han med fem mål. Det var først i sin 4. sesong Ronaldo blomstret for fullt. Face it, ingen hadde hakket så hardt på Nani hadde dere husket Ronaldo's første sesonger. Jeg så intervjuet med Nani, og det er tydelig at han virkelig vil bli et førstevalg på vingen. Han savner helt tydelig og spille store oppgjør som han sa til MUTV. Jeg tror rett og slett at SAF går for alle titlene i år og at det er derfor Park>Nani PL, Nani>Park CL/LC samt at Nani mangler litt av fysikken. Nani har jo faktisk et ekstremt toppnivå langt over Park's, problemet hans ligger i bunn nivået.

Ronaldo var en mye mere imponerende spiller da han kom til United i 2003. Fotballforståelsen hans var selvsagt ikke så høy som den er idag, men den er mye mere imponerende enn Nani sin p.d.d. Du må også huske på at Ronaldo var mye yngre, Nani er tross alt bare et år yngre, så akkurat det taler for seg. Derfor syntes jeg ikke mål-argumentet ditt holder mål, og jeg syntes også det blir feil å bruke mål som argument i det hele tatt. Ronaldo satte 42 mål i fjor, men han var bedre spillermessig i 2006/2007.

Du sier at det først var i Ronaldo sin fjerde sesong han blomstret helt ut. Feil. Ronaldo var fra November/Desember 2005 og til sesongslutt muligens ligaens beste spiller. Du må se på omstendighetene, dette var den samme høsten hvor hans far døde, og han ble anklaget for voldtekt.

Så du mener vi ikke skal få lov til å hakke på Nani pga. det Ronaldo gjorde i sin første og andre sesong, som en mye yngre spiller enn det Nani er p.d.d? Det er på ingen måte relevant.

Ronaldo i sine to første sesonger var selvsagt mye bedre enn Nani sin halvannen første sesong, og han var mye yngre, noe som faktisk er relevant.

Tingen er vel at alle har bestemt seg for å hate den lille portugiseren nå. Nani var viktig for oss i fjor sesongen, og spilte ganske bra i debut sesongen sin, og det er en grunn til at Park sto lenger bak i køen den gang.

Nani har bare vært i klubben halvannet år, ikke tre sesonger som det ser ut som du skriver.

Jeg var den første som kritiserte Nani i denne tråden, før massene her inne faktisk fikk øyne opp, og det står jeg for fortsatt. Fyren har spilt som en sekk med dritt hele sesongen, og har ballforståelse på høyde med lilleputtlaget jeg trente for to år siden. Feilvalg på feilvalg.

Nani spilte ikke "ganske bra" i debutsesongen, han spilte helt ok. Hvis Nani spilte "ganske bra" i debutsesongen i 06/07, hva spilte Ronaldo som da? Maradona i VM 86?

Park spilte vel alle kampene i sluttspillet i CL fra start, med unntak av selve finalen, der det var en treer på midten med Scholes, Carrick og Hargreaves.

Godt poeng, det er desverre endel her i tråden som bidrar til å holde steriotypene om Unitedsupportere ved like.

Hva mener du med dette? Så fordi at det er enkelte her inne (meg inkludert) som er kritiske til Nani, så skal vi fremstå som en "dårlig" supportergjeng?

Sitter forresten her i den hviteborte drakta med Giggs bakpå... Dere vet... mannen fler av dere ville at skulle legge opp etter et par dårlige kamper tidlig i sesongen.

Har noen sagt at han skal legge opp? Han har hatt noen elendige kamper de to siste sesongene, det skal sies, men jeg har i hvertfall aldri sagt at han skal legge opp. Konservativ som jeg er, så vil jeg ikke kaste ut noen av legendene våre (som f.eks Gary Neville), fordi han har hatt noen kamper langt under pari denne sesongen. Jeg er forøvrig enig med deg på dette punktet, og har reagert på det selv, særlig etter en kamp hvor Neville ikke var på sitt beste, og folk ba han om å legge opp fort som faen, slikt gjør meg forbannet.

Men det er ingen grunn til å virke som en bedreviter i innlegget ditt :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Prøver for all del ikke å virke som en bedreviter Night, men jeg er uenig. Det at Nani er litt eldre enn det Ronaldo var bryr jeg meg lite om ettersom han fortsatt er ung og på ingen måte er ferdig utviklet. Nani kom senere til United ergo han har hatt mindre tid i klubben. Ikke alle spillere slår ut i full blomst i sin andre sesong, Ronaldo gjorde ikke det. Jeg ser selvsagt at målstatistikk blir feil, men jeg hadde ikje assist statistikken dog er jeg relativt sikker på at Nani hadde flere assist enn Ronaldo i sesong en. Jeg er enig i at Nani mangler MYE på spilleforståelsen, men tror du ikke at han vil forbedre seg her? Det er jeg ganske sikker på. Park spilte kanskje mest CL i fjor, men hadde vel rundt halvparten så mange kamper som Nani så han var ihvertfall ikke foran Nani i PL. Jeg må bare nevne at innlegget ditt har en liten stank av bedreviter også. Dette er mine subjektive meninger. Det er bra vi er enige når det gjelder veteranene ihvertfall. Btw, Raste, hvem er favorittspilleren din?

Lenke til kommentar

Helt enig i det om Giggs jeg og, var ekkelt å lese at folk ville at han skulle bare legge opp og pelle seg vekk når han spilte en dårlig kamp. Det med Gary Neville tidligere i år, i ligacupen tror jeg det var, var faktisk helt ubeskrivelig dårlig sagt av noen folk, ganske latterlig men tror det var under kampens hete, selvom det gjør ikke det så mye bedre. Så der snakker du sanne ting, Wis.

Det om Nani derimot er litt overdrevet. Han har IKKE et dårlig POTENSIALE med skuddfoten, men pdd. har en dårlig skuddfot når han skyter så mye og bommer så ofte. Greit, youtube meg her og youtube meg der, men vi vil at han skal være med i spillet og vise god fotballFORSTÅELSE, noe som han helt klart mangler. Ikke at han er 18 og skyter her og der og utvikler seg, men fyren skal være bedre utviklet nå på mange måter, spesielt mtp. fortsåelse, som er veldig veldig veldig viktig. Consistency, er ordet, konsistens. Og det har han ikke, ifhht en Park. Han er kanskje ikke så veldig kreativ og mangler litt på innlegg, men han gjør alltid en jobb for oss som kan være uhyre viktig i vanskelige bortekamper og store hjemmekamper mot lag som skal bruke vingene mot oss. Bare se på Chelsea kampen for noen uker siden.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er galt med å like ronaldo.

Man må få lov å si at en spiller er dårligere enn Ronaldo selv om man liker ronaldo. Hvis man alltid skal trekke frem "fanboy" pisspreiket i hver eneste diskusjon ang. spillere så blir det håpløst.

Ronaldo er da UDISKUTABELT mye bedre enn Nani. Og han har da ingen sesonger som er "dårligere" enn noen av de Nani har.

Men på en annen side blir det søkt å sammenligne to spillere slik. Nani spiller dårlig for tiden. Synest han glimtet til tidvis mot Derby og mot Wigan (?) var han ikke dårlig, ikke superbra, men helt grei. Så kanskje ting er i bedring. Men det blir litt feil å "gjør spilleren bedre" ved å bruke han i kamper som er viktige. For gutten mangler mer enn en ting for å være førstevalget mitt. Hvertfall slik som Park har spilt i det siste. For Park er på vei mot noe stort.

Min holdning er at Nani må få bli. Men pdd er han ikke god nok for førstelaget til verdens beste fotballag. Så da må de finne på noe lurt. (Utlån e.l)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg må også få sagt at jeg ikke er en som vil at vi skal selge han til sommeren hvis han f.eks gjør det greit de siste månedene av sesongen. Hvis han gjør det dårlig, så vil jeg at vi skal låne han ut en halvsesong eller noe, men til et annet lag i PL for å se om han holder nivået "hjemme" i England. Da kan han få bevise noe til oss; om han virkelig gjør det bra om han får spille "5-6 kamper på rad" som det sto i artikkelen tidligere i dag.

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt fulgt United siden 03, Raste? Man begynner å lure litt med de uttalelsene dine. Ronaldo hadde lav forståelse i likhet med Nani, og driblet både hit og dit uten mening, allikevel fikk han 40 kamper og scorte seks mål. Nani fikk fire mål på 41 kamper, men uten å ha assist statistikken er jeg ganske sikker på at Nani ga flere. Sesong to fikk Ronaldo 50 kamper og 9 mål. Nani er i sin andre sesong og på 23 kamper står han med fem mål. Det var først i sin 4. sesong Ronaldo blomstret for fullt. Face it, ingen hadde hakket så hardt på Nani hadde dere husket Ronaldo's første sesonger. Jeg så intervjuet med Nani, og det er tydelig at han virkelig vil bli et førstevalg på vingen. Han savner helt tydelig og spille store oppgjør som han sa til MUTV. Jeg tror rett og slett at SAF går for alle titlene i år og at det er derfor Park>Nani PL, Nani>Park CL/LC samt at Nani mangler litt av fysikken. Nani har jo faktisk et ekstremt toppnivå langt over Park's, problemet hans ligger i bunn nivået.

Ronaldo var en mye mere imponerende spiller da han kom til United i 2003. Fotballforståelsen hans var selvsagt ikke så høy som den er idag, men den er mye mere imponerende enn Nani sin p.d.d. Du må også huske på at Ronaldo var mye yngre, Nani er tross alt bare et år yngre, så akkurat det taler for seg. Derfor syntes jeg ikke mål-argumentet ditt holder mål, og jeg syntes også det blir feil å bruke mål som argument i det hele tatt. Ronaldo satte 42 mål i fjor, men han var bedre spillermessig i 2006/2007.

Du sier at det først var i Ronaldo sin fjerde sesong han blomstret helt ut. Feil. Ronaldo var fra November/Desember 2005 og til sesongslutt muligens ligaens beste spiller. Du må se på omstendighetene, dette var den samme høsten hvor hans far døde, og han ble anklaget for voldtekt.

Så du mener vi ikke skal få lov til å hakke på Nani pga. det Ronaldo gjorde i sin første og andre sesong, som en mye yngre spiller enn det Nani er p.d.d? Det er på ingen måte relevant.

Ronaldo i sine to første sesonger var selvsagt mye bedre enn Nani sin halvannen første sesong, og han var mye yngre, noe som faktisk er relevant.

Tingen er vel at alle har bestemt seg for å hate den lille portugiseren nå. Nani var viktig for oss i fjor sesongen, og spilte ganske bra i debut sesongen sin, og det er en grunn til at Park sto lenger bak i køen den gang.

Nani har bare vært i klubben halvannet år, ikke tre sesonger som det ser ut som du skriver.

Jeg var den første som kritiserte Nani i denne tråden, før massene her inne faktisk fikk øyne opp, og det står jeg for fortsatt. Fyren har spilt som en sekk med dritt hele sesongen, og har ballforståelse på høyde med lilleputtlaget jeg trente for to år siden. Feilvalg på feilvalg.

Nani spilte ikke "ganske bra" i debutsesongen, han spilte helt ok. Hvis Nani spilte "ganske bra" i debutsesongen i 06/07, hva spilte Ronaldo som da? Maradona i VM 86?

Park spilte vel alle kampene i sluttspillet i CL fra start, med unntak av selve finalen, der det var en treer på midten med Scholes, Carrick og Hargreaves.

Godt poeng, det er desverre endel her i tråden som bidrar til å holde steriotypene om Unitedsupportere ved like.

Hva mener du med dette? Så fordi at det er enkelte her inne (meg inkludert) som er kritiske til Nani, så skal vi fremstå som en "dårlig" supportergjeng?

Sitter forresten her i den hviteborte drakta med Giggs bakpå... Dere vet... mannen fler av dere ville at skulle legge opp etter et par dårlige kamper tidlig i sesongen.

Har noen sagt at han skal legge opp? Han har hatt noen elendige kamper de to siste sesongene, det skal sies, men jeg har i hvertfall aldri sagt at han skal legge opp. Konservativ som jeg er, så vil jeg ikke kaste ut noen av legendene våre (som f.eks Gary Neville), fordi han har hatt noen kamper langt under pari denne sesongen. Jeg er forøvrig enig med deg på dette punktet, og har reagert på det selv, særlig etter en kamp hvor Neville ikke var på sitt beste, og folk ba han om å legge opp fort som faen, slikt gjør meg forbannet.

Men det er ingen grunn til å virke som en bedreviter i innlegget ditt :)

TAKK GUD! En som har noe i hodet :)

Lenke til kommentar

Det er en relativt stor forskjell på fanboy, og det å mene at Ronaldo er den beste spilleren i verden, men han har ikke alltid holdt det nivået og å sammenligne nåtidens Ronaldo med Nani er jo latterlig fordi han ikke skal ha Ronaldo's plass, men Park's.

Lenke til kommentar
Prøver for all del ikke å virke som en bedreviter Night, men jeg er uenig. Det at Nani er litt eldre enn det Ronaldo var bryr jeg meg lite om ettersom han fortsatt er ung og på ingen måte er ferdig utviklet. Nani kom senere til United ergo han har hatt mindre tid i klubben. Ikke alle spillere slår ut i full blomst i sin andre sesong, Ronaldo gjorde ikke det. Jeg ser selvsagt at målstatistikk blir feil, men jeg hadde ikje assist statistikken dog er jeg relativt sikker på at Nani hadde flere assist enn Ronaldo i sesong en. Jeg er enig i at Nani mangler MYE på spilleforståelsen, men tror du ikke at han vil forbedre seg her? Det er jeg ganske sikker på. Park spilte kanskje mest CL i fjor, men hadde vel rundt halvparten så mange kamper som Nani så han var ihvertfall ikke foran Nani i PL. Jeg må bare nevne at innlegget ditt har en liten stank av bedreviter også. Dette er mine subjektive meninger. Det er bra vi er enige når det gjelder veteranene ihvertfall. Btw, Raste, hvem er favorittspilleren din?

Favorittspilleren min er Carrick og Vidic ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...