Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du i det hele tatt fulgt United siden 03, Raste? Man begynner å lure litt med de uttalelsene dine. Ronaldo hadde lav forståelse i likhet med Nani, og driblet både hit og dit uten mening, allikevel fikk han 40 kamper og scorte seks mål. Nani fikk fire mål på 41 kamper, men uten å ha assist statistikken er jeg ganske sikker på at Nani ga flere. Sesong to fikk Ronaldo 50 kamper og 9 mål. Nani er i sin andre sesong og på 23 kamper står han med fem mål. Det var først i sin 4. sesong Ronaldo blomstret for fullt. Face it, ingen hadde hakket så hardt på Nani hadde dere husket Ronaldo's første sesonger. Jeg så intervjuet med Nani, og det er tydelig at han virkelig vil bli et førstevalg på vingen. Han savner helt tydelig og spille store oppgjør som han sa til MUTV. Jeg tror rett og slett at SAF går for alle titlene i år og at det er derfor Park>Nani PL, Nani>Park CL/LC samt at Nani mangler litt av fysikken. Nani har jo faktisk et ekstremt toppnivå langt over Park's, problemet hans ligger i bunn nivået.

Moro å se at det faktisk er flere som har en hukommelse som varer lengre enn 30 minutter :)

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt fulgt United siden 03, Raste? Man begynner å lure litt med de uttalelsene dine. Ronaldo hadde lav forståelse i likhet med Nani, og driblet både hit og dit uten mening, allikevel fikk han 40 kamper og scorte seks mål. Nani fikk fire mål på 41 kamper, men uten å ha assist statistikken er jeg ganske sikker på at Nani ga flere. Sesong to fikk Ronaldo 50 kamper og 9 mål. Nani er i sin andre sesong og på 23 kamper står han med fem mål. Det var først i sin 4. sesong Ronaldo blomstret for fullt. Face it, ingen hadde hakket så hardt på Nani hadde dere husket Ronaldo's første sesonger. Jeg så intervjuet med Nani, og det er tydelig at han virkelig vil bli et førstevalg på vingen. Han savner helt tydelig og spille store oppgjør som han sa til MUTV. Jeg tror rett og slett at SAF går for alle titlene i år og at det er derfor Park>Nani PL, Nani>Park CL/LC samt at Nani mangler litt av fysikken. Nani har jo faktisk et ekstremt toppnivå langt over Park's, problemet hans ligger i bunn nivået.

Ja, jeg har fulgt United siden 03 og enda lenger. Så ikke kom hit med tull.

Ronaldo greide å drible, det gjør ikke Nani. Man så med en gang at han var noe for fremtiden etter sin første kamp mot Bolton i debuten. Ronaldo hadde ikke også sånn holdning på banen som Nani har nå idag.

Jeg håpte på at United kom til å signere Nani 1-2 før dem gjorde det, helt siden har jeg fulgt han. Og etter han kom til Untied har karrieren gått nedover. Han har ikke fotballforståelse, skuddene hans er helt håpløse, driblingene er jo ikke i nærheten av det Ronaldo hadde i sine første sesonger. Man ser forskjell, og du må være ganske forelsket i Nani om du ikke ser det.

Ronaldo har heller ikke bra holdning på banen per i dag.

Så om du ikke ser hvor sugen Nani er, så ber jeg deg om å se litt flere kamper når han spiller. For det er ikke pent syn!

Lenke til kommentar

Ronaldo greide å drible, det gjør ikke Nani. Man så med en gang at han var noe for fremtiden etter sin første kamp mot Bolton i debuten. Ronaldo hadde ikke også sånn holdning på banen som Nani har nå idag.

Jeg håpte på at United kom til å signere Nani 1-2 før dem gjorde det, helt siden har jeg fulgt han. Og etter han kom til Untied har karrieren gått nedover. Han har ikke fotballforståelse, skuddene hans er helt håpløse, driblingene er jo ikke i nærheten av det Ronaldo hadde i sine første sesonger. Man ser forskjell, og du må være ganske forelsket i Nani om du ikke ser det.

Så om du ikke ser hvor sugen Nani er, så ber jeg deg om å se litt flere kamper når han spiller. For det er ikke pent syn!

Forhærligelse av Ronaldo, fordomsfull mot Nani ;)

Lenke til kommentar
Ronaldo er verdens beste fotballspiller, det er klart det var noe unikt med han. Men selv om ikke Nani har den samme klassen, kan han fortsatt bli en god fotballspiller!

Selfølgelig, det kan jo Points også. Så vidt jeg vet så gjorde han comeback på fotballbanen for en kort stund tilbake.

Forhærligelse av Ronaldo, fordomsfull mot Nani ;)

OK!

Lenke til kommentar

Holdning???

Hvem er det som sitter igjen på banen å roper på dommeren når han har blitt tatt i fra ballen å roper på frispark, i stedet for å løfte på ræva å prøve å vinne tilbake ballen. Hvem er det som slutter å løpe etter en ball hvis den ballen går mer enn fire meter bakover på banen og han finner ut at noen andre rydder sikkert opp etter meg. Det er ikke Nani det kan jeg love deg, for backene våre så må Ronaldo være den mest frustrerende spilleren å ha foran seg på banen, de jubler sikker inni seg hver gang de ser han bytter side, for da er det noen som tar returløpene sine som de skal gjøre.

Skuddene, det er vel ingen i england som skyter og bommer så mye som det Ronaldo gjør. Greit at han putter mye mål, men uten noen statistikk foran meg så er jeg villig til å gjette på at han treffer mål på 10-15% av forsøkene sine.

Er det noe Nani har så er det en god skuddfot, å påstå noen annet er bare tull, man lager ikke den type mål på langskudd hvis man skyter som en stukket høne.

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...